3210 unlock tool v.5.36
Fra : LP

Dato : 09-08-01 22:46

Er der nogle der har erfaring med dette software ?
Nokia unlock tool v.5.36

http://www.cracks.ru/phones/nokia/nokia_firmware.php3

Lars

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 10-08-01 22:33

> Er der nogle der har erfaring med dette software ?
> Nokia unlock tool v.5.36
>
> http://www.cracks.ru/phones/nokia/nokia_firmware.php3
>
> Lars

næ, men du er da velkommen til at prøve selv, og så viderebringe dine
erfaringer her i gruppen ;)

/Klaus

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 11-08-01 07:04

Hej Lars.
Jeg kender ikke dette specifikke software, men jeg ville ikke prøve hvis jeg
var dig. Jeg ved at flere af disse programmer bare låser telefonens 4 låse i
stedet for at låse op. har du en gammel brugt 3210, så gør da forsøget, men
hvis den er ny, ville jeg nok få fat i et flasher kabel, eller få en til at
låse den op for mig.
--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste datakabler og vibratorer

Fra : Mr.@

Dato : 12-08-01 19:55

Hej!.
Det program du snakker om virker ok. Jeg har brugt det flere gange.MEN PAS
PÅ DET KAN GÅ GALT(det har jeg hørt andre sige også)Det med at skulle bruge
en ledning fra din pc'er , jeg brugte en nål til at holde på det ene ben, så
satte jeg min finger på musen sammen med ledningen fra min pc.(mine finger
havde jeg gjort fugtige) og to tryk på musen var hvad der skulle til.

--
Hilsen
Flemming