Muslimer raser over minister udnævnelse
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-03-11 20:26

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1515578.ece

"Katastrofe' og 'kulturracist' er nogle af de ord, der bliver brugt om Søren
Pinds (V) udnævnelse til integrationsminister"

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 08-03-11 20:54

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1515578.ece
>
> "Katastrofe' og 'kulturracist' er nogle af de ord, der bliver brugt om
> Søren Pinds (V) udnævnelse til integrationsminister"

Rejs hjem til mellemøsten og dyrk jeres kultur. Og tag Reino Wahid Pedersen
med.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-03-11 21:04

On Tue, 8 Mar 2011 20:25:47 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1515578.ece
>
> "Katastrofe' og 'kulturracist' er nogle af de ord, der bliver brugt om Søren
> Pinds (V) udnævnelse til integrationsminister"

Hvis de islamistiske tosser mener det, så er Pind da den helt rigtige til
jobbet .

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-11 21:52

On Tue, 8 Mar 2011 21:03:47 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvis de islamistiske tosser mener det, så er Pind da den helt rigtige til
>jobbet .

Der er lidt spræl og medietæft i ham, men en DFer skal der til for at
stå op imod Islams horder

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-11 21:09

<la@hotmail.com> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1515578.ece
>
>"Katastrofe' og 'kulturracist' er nogle af de ord, der bliver brugt om Søren
>Pinds (V) udnævnelse til integrationsminister"

De har bare at være taknemlige og holde kæft

Det er vores land og vi skylder dem intet - end ikke
menneskerettigheder, for når man tror på Koranen har man meldt sig ud
af menneskeheden

Men har Pind nosser på niveau med Rønn, helst bedre?

Har han varskoet ophævelse af FN-konventioner om statsløse og EU-domme
om tyrkere?

Løkke sku ha valgt Søren Krarup som minister i stedet
- eller SørenEspersen

Skårup og Tulle dur ikke, Martin Henriksen måske om nogle år

Da det er et korttidsministerium ku han ha vovet selveste Pia?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-03-11 22:19

On 03/08/2011 09:09 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> om tyrkere?
>
> Løkke sku ha valgt Søren Krarup som minister i stedet

Piberygende Langballe kunne måske også have bragt mere ro og
langsynethed ind i regeringen.
Løkke skal prøve at gøre sig bedre klart hvad opgaven er for en liberal
regering i et land der skal være andet end en lille vorte i udkants-EU.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-11 23:08

On Tue, 08 Mar 2011 22:18:31 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Løkke skal prøve at gøre sig bedre klart hvad opgaven er for en liberal
>regering i et land der skal være andet end en lille vorte i udkants-EU.
Du taler som TV2 der vil have politik til at handle om ANSIGTER

Danskerne er ikke hoppet på mediernes personsager men længes efter
muslimbegrænsende HANDLING
bold ej mand

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-03-11 00:23

On 03/08/2011 11:08 PM, Bo Warming wrote:

> Du taler som TV2 der vil have politik til at handle om ANSIGTER
>
> Danskerne er ikke hoppet på mediernes personsager men længes efter
> muslimbegrænsende HANDLING

Det er netop hvad jeg siger. Klare signaler i stedet for Gallup-panik

> bold ej mand

Tak

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-11 04:42

On Wed, 09 Mar 2011 00:23:18 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er netop hvad jeg siger. Klare signaler i stedet for Gallup-panik

Hurra for at Søren Pind vil bevare Morten Korck danskheden

   I "Det gamle guld" (1923) bind 2, kapitel 14, rister Morten
Korch en Kærlighedsrune til det Hverdagsdanmark, der byggede vort
land. Ikke med pralende storarmsving, men "nok så mange træk, der
kunne synes små og ubetydelige, men som blev store, fordi de var ægte,
menneskelige og sande - det Danmark, som alle danske ville elske og
værne om".

Fra : Kert Rats

Dato : 09-03-11 06:50

> [...]
>
> "Katastrofe' og 'kulturracist' er nogle af de ord, der bliver brugt om
> Søren Pinds (V) udnævnelse til integrationsminister"

Vi kan jo håbe på, at Søren Pind (eller en anden) på et tidspunkt og gerne
meget snart kan indtage Ministeriet for Repatriering.

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-11 16:05

On Wed, 9 Mar 2011 06:50:22 +0100, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

>"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Vi kan jo håbe på, at Søren Pind (eller en anden) på et tidspunkt og gerne
>meget snart kan indtage Ministeriet for Repatriering.

Sweet, sweet dreams - men lad os først få MFvalg der gir udmeldelse af
FN-konventioner og EU-domme

Kun en tåbe frygter ikke Helle-Søvndal

Fra : DADK

Dato : 09-03-11 19:57

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1515578.ece
>
> "Katastrofe' og 'kulturracist' er nogle af de ord, der bliver brugt om Søren
> Pinds (V) udnævnelse til integrationsminister"

Det viser udnævnelsen af Søren Pind var rigtig.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-03-11 21:08

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det viser udnævnelsen af Søren Pind var rigtig.

Ja lad os nu se om den uartige dreng (Pind) kan holde sig i skindet og på
korrekt vis dirígere rundt med giftelystne borgere der under rejser sydpå
har fundet den eneste ene.

Fra : Ivannof

Dato : 10-03-11 17:52

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" skrev i meddelelsen

> [...]

korrekt vis dirígere rundt med giftelystne borgere der under rejser sydpå
Ja, de kan fise til Malmø, når de har fundet ham/hende som far og mor har
peget på og vente til de bliver 24!

Hilsen Ivan

Fra : DADK

Dato : 12-03-11 05:23

Ivannof wrote:

> [...]
> har fundet den eneste ene.
>
> Ja, de kan fise til Malmø, når de har fundet ham/hende som far og mor

Og så kan de komme tilbage til det forfærdelige, racistiske Danmark og
lade sig assimilere.