Van Gogh savnede ikke øreflip. Urbonden sa~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-11 18:13

Van Gogh savnede ikke øreflip. Urbonden savner ikke tøj eller toilet
Det var en sjælssund vanGogh der gjorde selvmord, da han havde
færdiggjort sit livsværk og var udbrændt
Mange vismænd har rost dem, der vælger at dø i rette tid. Alt bliver
jo antiklimax , når du har toppet.
Det var nedværdigende for vanGogh at hans bror måtte "luderbetale"
Gaugain til at bo hos sig. At Gaugain fik mindreværdsfølelse af van
Goghs genialitet , var måske årsag til øreflippens amputation for
Gaugains kårde eller van Goghs kniv.
Hvis van Gogh selv skar, så var det sjælssundt - for han ville nok
nyde smerten, helt som teenagepige cuttere
Han havde intet at bruge øreflippen til, så der var ingen sindsyge i
at gå rundt uden, da blødning var slut.
Gaugain er den eneste, der påstår at van Gogh selv skar i øret - men
han løj måske, fordi han ikke orkede at holde sin kontrakt om at bo
sammen med konkurrenten.
Både blandt amazonindianere, australnegre og risbønder er der udstødte
med varmt klima, der er totalt nøgne det meste af året.
Der er intet dyrisk, kritisabelt eller sygt ved det. Tværtimod er der
stor bekvemmelighed og en udfordring i tæt ved sultegrænsen at spare
resourcer og lade livet være tæt i tæt med udfordringer, så som at
afgøre, om en kold dag berettiger at man tager en las på, med de
ulemper det giver.
Kinas økonomiske overlegenhed har nok at gøre med, at de i samfundet
har mange der er tæt ved dyrisk adfærd og ikke skammer sig over det.
Bla. berettede Poliken under Beijing olympiaden, at det er en naturlig
sag for landmænd, der er flyttet til storbyslum, at de ikke har
toilet, men bor nær cementforet flækket-kloakrør-grøft , hvor regnskyl
vasker lort og pis væk
I min barndom var der mange danskere der afbrød markarbejdet og gik
ind i nærmeste krat og forrettede stort og småt, hvor ingen andre
ville træde i det, og det var problemfrit og ikke usundt på nogen
måde. Sådant er endnu mere acceptabelt og almindeligt i Kina, og denne
naturlige holdning er så sjælssund, at det nok bidrager til den
generelle sparsommelighed-ånd, der gør dem rige.
80% af menneskets infektioner menes overført fra beskidte hænder til
mund, men Kina, der tidligst af alle lande opfandt vaccinationer. har
aldrig brugt dem så systematisk som Vesten , måske fordi hyppige små
infektioner fra dagligdags småsvineri fra hænderne betød at "det der
ikke nedbryder, styrker" så de har fået perfekt immunforsvar.
Jeg har aldrig haft haft infektion efter jeg begyndte at være
systematisk afslappet mht lort og håndhygiejne.Allergi har jeg aldrig
haft.
Når den tyske geniale kemiker, Liebig kaldte sæben " målestok for
staternes velstand og kultur", , var han nok ude i et fejlagtigt PR
ærinde og udstillede Vestens usaglige renligheds-hysteri og
enguderiernes god-ond forenklinger.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-11 23:48

On Tue, 08 Mar 2011 18:13:04 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Van Gogh savnede ikke øreflip.
>Det var en sjælssund vanGogh der gjorde selvmord, da han havde
>færdiggjort sit livsværk og var udbrændt

Nietzsches bøger solgte næsten så dårligt som van Goghs malerier og
tidsånden var til at syfilitikersindsyge var smart måde at skabe
interesse
Den objektive Wassermantest for syfilis opfandtes først i 1912 så
enhver kunstner ku kalde sig ramt af neurosyfilis

Jeg tror van Goghs i desperation provokerede roommate
kollegaundermåler malerGaugain til at lædere øret med sin kårde som ku
ramme præcis

Dermed havde van Gogh udført vellykket generalprøve på sit selvmord
som kort efter fulgtes af hans brors selvmord og vupti blev han berømt
og udødelig for broderen var kunsthandler og indflydelsesrigm så der
blev interesse om van Goghs kunst, DER VAR GENIAL

At Nietzsche tilsvarende simulerede sindsyge på samme tid, gjorde det
let for den markedsføringsdygtige søster at få sponsorer til at udgive
bror Niezsdhes bøger, DER VAR GENIALE OG LIGELEDES DERFOR BLEV
UDØDELIGE