'Nydanskere' i mørkt tøj...
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-11 23:22

Surprise:

http://ekstrabladet.dk/112/article1514882.ece

Endnu nogle "ofre" fra flygtningelejrene i mellemøsten er af deres
traumatiske baggrund blevet tvunget til at stikke én ned. Men Villy
Dalsgaard, Bertel Brandert og resten af gruppens gutemenschen har sikkert en
endnu bedre forklaring...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 08-03-11 10:58

Den 07-03-2011 23:22, Jens Bruun skrev:
> [...]
> traumatiske baggrund blevet tvunget til at stikke én ned. Men Villy
> Dalsgaard, Bertel Brandert og resten af gruppens gutemenschen har sikkert en

Jeg er mod mord og forbrydelse, så jeg har svært ved
at forholde mig til dine tanker. Er det et slags angreb
mod normalsegmentet i denne gruppe?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-03-11 12:42

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d75fdc7$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg er mod mord og forbrydelse, så jeg har svært ved
> at forholde mig til dine tanker. Er det et slags angreb
> mod normalsegmentet i denne gruppe?

Du er da ikke en skid imod mord og forbrydelse. Det går du tydeligvis ind
for. Du har det med mord og forbrydelse, som du påstår bl.a. jeg har det med
seksuelle overgreb på piger, der sætter sig ind i vildtfremmede,
"arabisklignende" mænds biler.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 08-03-11 16:01

Den 08-03-2011 12:41, Jens Bruun skrev:
> [...]
> for. Du har det med mord og forbrydelse, som du påstår bl.a. jeg har det med
> seksuelle overgreb på piger, der sætter sig ind i vildtfremmede,

Det er slet ikke gået op for mig, hvordan du har det med
det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-03-11 16:42

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er slet ikke gået op for mig, hvordan du har det med
> det?

Ja hvordan har Jens det med at Danske piger sætter sig ind Arabiske mænds
biler.
Misundelse??

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-03-11 08:17

> Det er slet ikke gået op for mig, hvordan du har det med
> det?

Nazisten Jens Lortebruun lider af galopperende paranoia over for
arabiske mænd. Han ved at de er en stærk konkurrent til ham i
forbindelse med det smukke køn, som han forgæves -og gang på
gang -har bejlet til, Det har især vist sig at han har lidt et
ynkeligt nederlag hver eneste gang der har været en araber i
nærheden: Hun har forladt ham og hans ækle, blegfede torso og
fysiognomi til fordel for de flotte arabiske handyr der dufter af
testosteron og mand og som ikke vræler hysterisk når de udsættes
for modstand. Det ideal lever Lortebruun langt fra op til - alene
navnet vækker mindelser om den lugt der stammer fra hans retirade
i hans lejlighed, og det kan kvinder sgu lugte. Han burde
vejledes i at tage bad, sørge for at få afgiftet sin oppustede
grønært af en hjerne og forholde sig til virkeligheden og ikke
sine feberfantasier. Kvinder kan lugte en taber på lang
afstand -især hvis de har valget mellem Lortebruun og en fyrrig
araber Det har intet med omsorg for kvindkønnet at gøre, men
alene et udtryk for et stort had til konkurrenterne som han slet
ikke er i klasse til at kunne matche, og som han i øvrigt aldrig
når op på siden af i henseende til udseende, vid og maskulinitet.
Nogle af os har indset det forlængst og har valgt at satse på
kloge og veluddannede kvinder der ikke befinder sig i de
hajfyldte områder som Lortebruun begår sig i, og derfor får vi
gevinst hver gang!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-03-11 08:36

On Wed, 9 Mar 2011 08:17:05 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> kloge og veluddannede kvinder der ikke befinder sig i de
> hajfyldte områder som Lortebruun begår sig i, og derfor får vi

Arne må godt nok være misundelig og have lavt selvværd, siden han føler det
nødvendigt at fyre sådan en gang lort af.

Fra : Kert Rats

Dato : 09-03-11 09:54

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Arne må godt nok være misundelig og have lavt selvværd, siden han føler
> det
> nødvendigt at fyre sådan en gang lort af.

Sandsynligvis. Det er nok også derfor, at Arne kom med en umotiveret og
uklædelig morgensviner kl. ca. 08:18 i tråden om
TV2 sir Troels skal tækkes skolepampere.

Venligst

Kert Rats

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-03-11 18:59

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> [...]
> umotiveret og uklædelig morgensviner kl. ca. 08:18 i tråden om
> TV2 sir Troels skal tækkes skolepampere.

Det er sgu ikke mere uklædeligt han føler det i orden at genere
samtlige arabiske mænd og på en ulækker facon komme med sine
racistiske bemærkninger omkring dem alle. AT du ikke kan indse at
han ligger som han har redt, ændrer ikke ved det faktum at nogle
af os andre kan. Han kunne lige så godt have sagt "piger, lad
være med at sætte jer ind i en bil hos en jøde, en neger, en
mulat, en svensker o.lign" -hans racistiske bemærkninger som han
har lukket ud gang på gang. Han fik såmænd bare igen af samme
mønt.
Så lad være med dit hykleri, men forhold dig til hvordan
virkeligheden ser ud.

At kontanthjælpsbumsen, der ideligt sviner mig og andre til, er
forarget, har jeg det glimrende med.

Fra : S.A.Thomsen.,.,.,.

Dato : 09-03-11 19:12

On Wed, 9 Mar 2011 18:58:41 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> mulat, en svensker o.lign" -hans racistiske bemærkninger som han
> har lukket ud gang på gang. Han fik såmænd bare igen af samme

At du ikke bryder dig om andres holdninger, er sgu da ikke nogen
undskyldning for at svine dem personligt til. Det udstiller kun dig selv
som mentalt underfrankeret.

> Så lad være med dit hykleri, men forhold dig til hvordan
> virkeligheden ser ud.

Det burde du selv gøre.

> At kontanthjælpsbumsen, der ideligt sviner mig og andre til, er
> forarget, har jeg det glimrende med.

Flot selvmål.

Du kan dårligt skrive en eneste sætning uden at svine andre til.
ALLE der ikke giver dig ret, kalder du diverse nedsættende øgenavne,
hvilket er yderst barnligt og tegn på intelektuelle mangler.

PS: Jeg gider heller ikke læse Bruuns udgydelser, så jeg smider bare hans
indlæg i skraldespanden helt automatisk. Problem solved.

Fra : DADK

Dato : 09-03-11 19:48

S.A.Thomsen.,.,.,. wrote:

> [...]
>
> PS: Jeg gider heller ikke læse Bruuns udgydelser, så jeg smider bare hans
> indlæg i skraldespanden helt automatisk. Problem solved.

Måske fordi han ved at altsammen, plus al det andet præk - vil blive
sendt til samtlige lærere, forældre og andre på skolen.

"Hun har forladt ham og hans ækle, blegfede torso og
fysiognomi til fordel for de flotte arabiske handyr der dufter af
testosteron og mand "

vor herre bevares, er Arne no også blevet homoseksuel. En ny vinkel der
sikkert vil glæde især de muslimske forældre. Jeg vil gå tilbage i
materialet for at se om det blot var en finke eller en trend.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-03-11 18:03

"S.A.Thomsen.,.,.,." <s_a_thomsen@yahoo.com-invalid> skrev i en
meddelelse news:13ssqzhmkoywe$.v2qj0b2ip5kx$.dlg@40tude.net

> Flot selvmål.

Er det så ikke nu hvor du skal fortælle at AHW INTET fatter og at DU er
vinder af diskussionen og i øvrigt har sat ham til vægs ? LOL

Næ nej det er ikke noget selvmål fra AHW´s side men et af de mange "mål" som
han laver dagligt og som du har så svært ved at håndtere.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-03-11 21:25

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Næ nej det er ikke noget selvmål fra AHW´s side men et af de
> mange "mål" som han laver dagligt og som du har så svært ved at

Præcis - men noget skal kontanthjælpsbumsen jo have tiden til at
gå med. Jeg bruger af og til min til at sætte ham til vægs eller
blokere et af hans mange alias'er - det er ikke den store
intellektuelle udfordring jeg har med at gøre her, og jeg kan da
udmærket forstå at han vånder sig over at jeg atter må sætte ham
til vægs, men desværre har jeg den uheldige egenskab at jeg
provokeres af dumme mennesker -især når de er på
kontanthjælpsbumsens niveau -så kan jeg godt blive en lille smule
perfid - det er jeg naturligvis ked af (NOT).

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 02:14

On Thu, 10 Mar 2011 21:25:12 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
> <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Præcis - men noget skal kontanthjælpsbumsen jo have tiden til at
> gå med. Jeg bruger af og til min til at sætte ham til vægs

ROTFLMAO. Arne har ALDRIG sat nogen som helst til vægs, bortset fra sig
selv. ))))

> [...]
> kontanthjælpsbumsens niveau -så kan jeg godt blive en lille smule
> perfid - det er jeg naturligvis ked af (NOT).

LOL. Arne kan ikke skjule sin ærgelse over at være mentalt underlegen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 02:12

On Thu, 10 Mar 2011 18:03:04 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Er det så ikke nu hvor du skal fortælle at AHW INTET fatter og at DU er
> vinder af diskussionen og i øvrigt har sat ham til vægs ? LOL

Han satte sig selv til vægs, helt uden min hjælp.

> Næ nej det er ikke noget selvmål fra AHW´s side men et af de mange "mål" som
> han laver dagligt og som du har så svært ved at håndtere.

Hos dig (og Arne) er sort=hvidt, ind=ud, sandt=falsk og selvmål=mål.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-03-11 21:22

"S.A.Thomsen.,.,.,." <s_a_thomsen@yahoo.com-invalid> skrev i
meddelelsen news:13ssqzhmkoywe$.v2qj0b2ip5kx$.dlg@40tude.net...

> [...]
> nogen
> undskyldning for at svine dem personligt til. Det udstiller kun

Nu er du nok ikke den rette til at tale om at være mentalt
underfrankeret, vel, kontanthjælpsbums.

> Det burde du selv gøre.

> Flot selvmål.

Det er da kun dig der kan se det selvmål - det må være din evne
til projektion - de mere begavede blandt os kan sagtens se at den
ramte lige i plet hos dig selv.

> Du kan dårligt skrive en eneste sætning uden at svine andre
> til.

Ork jo -jeg kan fx sige noget godt om dig: Du er et ganske godt
dårligt eksempel for andre!

> ALLE der ikke giver dig ret, kalder du diverse nedsættende
> øgenavne,

Tja, når jeg bliver kaldt for ting jeg ikke er, så synes jeg
ligesom at bolden er givet op, synes du ikke?

> hvilket er yderst barnligt og tegn på intelektuelle mangler.

Tja, med to kandidatgrader i hus fra to universiteteri Danmark og
en lærereksamen så er det tvivlsomt om du kan tale om
intellektuelle mangler - men det siger sig da selv at du ikke når
mine intellektuelle højder, selvom du stræber nok så meget for
blot at kunne nå mine fødder.

> PS: Jeg gider heller ikke læse Bruuns udgydelser, så jeg smider
> bare hans
> indlæg i skraldespanden helt automatisk. Problem solved.

Det er naturligvis dit valg. Jeg smider da også dig i filteret
når jeg bliver træt af dig - det sker da indimellem indtil du
finder på et nyt nick- så går den et stykke tid, indtil også det
bliver blokeret. Noget skal tiden jo gå med -så når jeg keder mig
en smule, så kan jeg jo altid lege med dine forskellige alias'er.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 02:20

On Thu, 10 Mar 2011 21:22:28 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Nu er du nok ikke den rette til at tale om at være mentalt
> underfrankeret, vel, kontanthjælpsbums.

I dette tilfælde er jeg nærmest overkvalificeret.

> Det er da kun dig der kan se det selvmål

Af os to, ja.

> - det må være din evne
> til projektion - de mere begavede blandt os kan sagtens se at den
> ramte lige i plet hos dig selv.

LOL. Et barnligt du-kan-selv-være-dum mudderkast. ))

> Ork jo -jeg kan fx sige noget godt om dig: Du er et ganske godt
> dårligt eksempel for andre!

I rest my case. ))

> Tja, når jeg bliver kaldt for ting jeg ikke er, så synes jeg
> ligesom at bolden er givet op, synes du ikke?

Hvornår har f.eks. Anders Fogh Rasmussen kaldt dig noget som du ikke er.?

> [...]
> intellektuelle mangler - men det siger sig da selv at du ikke når
> mine intellektuelle højder, selvom du stræber nok så meget for

ROTFL. Du er sjov. )))

> Det er naturligvis dit valg. Jeg smider da også dig i filteret
> når jeg bliver træt af dig - det sker da indimellem indtil du
> finder på et nyt nick-

Jeg skifter ikke nick, men driller dig bare, fordi du er for nem. )

> så går den et stykke tid, indtil også det
> bliver blokeret. Noget skal tiden jo gå med -så når jeg keder mig
> en smule, så kan jeg jo altid lege med dine forskellige alias'er.

Du skulle hellere bruge din tid på at lære anstændig opførsel.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-03-11 17:46

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Arne må godt nok være misundelig og have lavt selvværd, siden han
> føler det nødvendigt at fyre sådan en gang lort af.

Mon det er lort ? Tror du ikke at det ligger sandheden ret nær vedrørende
betonslum-bumsen inde på Hvidovrevej ? Tænk på at det ville forklare mangt
og meget omkring slumdoggens adfærdsvanskelighed her på dk.politik og
sikkert også overfor de stakkels mennesker som er nød til at omgås
jubelidioten IRL.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-03-11 18:50

On Wed, 9 Mar 2011 17:45:56 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mon det er lort ?

Hverken Arne, du eller jeg aner det fjerneste om Bruuns personlige forhold.
At han er en klaphat at høre på herinde (og er i mit filter sammen med BW),
har intet med hans personlige forhold at gøre.

> Tror du ikke at det ligger sandheden ret nær vedrørende
> betonslum-bumsen inde på Hvidovrevej ?

Det har jeg (ligesom Arne og dig) ikke den fjerneste viden om.

> Tænk på at det ville forklare mangt
> og meget omkring slumdoggens adfærdsvanskelighed her på dk.politik og
> sikkert også overfor de stakkels mennesker som er nød til at omgås
> jubelidioten IRL.

Jeg har det på samme måde med Wilstrup. Jeg har ondt af hans omgivelser,
hvis han er lige så hjernedød IRL, som han er herinde.

At Arne hele tiden føler det nødvedigt at tilsvine og nedgøre andre, siger
mere om Arnes mentale problemer, end om de personer han sviner til.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-03-11 21:16

> hvis han er lige så hjernedød IRL, som han er herinde.
>
> At Arne hele tiden føler det nødvedigt at tilsvine og nedgøre andre, siger
> mere om Arnes mentale problemer, end om de personer han sviner til.

Hvornår, jeg mener hvor mange år er det siden at du sidst har skrevet et
indlæg der handlede om politik.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-03-11 22:42

On Wed, 9 Mar 2011 21:15:43 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Hvornår, jeg mener hvor mange år er det siden at du sidst har skrevet et
> indlæg der handlede om politik.

Og det skulle komme fra dig.? ))))

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-03-11 15:03

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kloge og veluddannede kvinder der ikke befinder sig i de
> hajfyldte områder som Lortebruun begår sig i, og derfor får vi

Står det virkeligt så galt til derinde på Hvidovrevej ? Det forklarer jo
selvfølgelig en del...

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-11 23:15

On Tue, 08 Mar 2011 10:58:29 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg er mod mord og forbrydelse, så jeg har svært ved
>at forholde mig til dine tanker. Er det et slags angreb
>mod normalsegmentet i denne gruppe?

Det er et problem at flygtninge i lejre ikke stikker hinanden ned ofte
nok
BBrander og VDalsgaard og andre i ng er endnu fjernere fra mord og
forbrydelse