KINA: Nøgenhed er besparende og bekvemt
Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 14:19

Nøgenhed er besparende og bekvemt
Både minearbejdere og risdyrkende bønder arbejder ofte uden at have
tøj på.
Det sparer resourcer. Og det gir en trivsel som andre kulturer bør
misunde dem

Den vedvarende påmindelse om sparsommelighed som kilde til national
rigdom er at sammenligne med 5 bønner mod Mekka pr dag - men gør ikke
dum og med soldatermoral/dødsforagt-korpsånd

En holdning om yde før nyde skabes hos de kreative kinesesiske
overmennesker som sørger for altid at komme ind i gode
selvforstærkende cirkler

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 14:25

On Mon, 07 Mar 2011 14:18:40 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>En holdning om yde før nyde skabes hos de kreative kinesesiske
>overmennesker som sørger for altid at komme ind i gode

Min ny erkendelse af at Nietzsche har ret i sit "Vær vennesæl" bud fik
mig til imorges at tackle fortovets mange håndværkere på en mere
fornuftig måde end hin 3.12.10 hvor jeg fremprovokerede løgnagtig
falskanmeldelse

Jeg fik endda håndværkerne med på at kineserne har ret og vi bør være
på forkant med de snart forbyttede roller - vi fattige, kineserne
rige.
Derfor et mit præk helt på sin plads - men det bør jeg næppe irritere
byretten med at påstå, når bødeforlægget kommer for dem

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-11 04:54

   Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambrose Bierce,

Folk der vælger at bo på Nørrebro, ved at autonome foretager nøgendemo
nu og da overalt og politiet straffer dem aldrig for
blufærdighedskrænkelse

Selv HVIS nogen havde set noget anstødeligt ved mig, er det hvad man
har accepteret når man vælger at bo i denne eksperimenterende bydel