Garanteret noget blegfed kulturberigelse
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-03-11 21:50

Jeg troede egentlig at det der voldsorgie-begreb "Happy Slapping" var gået
af mode men her er endnu et eksempel på vold mod en tilfældig person i
København. Jeg håber fandme at de får alt "hvad remme og tøj kan holde" i
retssystemet når dommen skal falde. Jeg tør vædde på at det er nogle
blegfede møgdyr med leverpostejsfarvet hår som har lavet det overfald af et
voldsorgie på en tilfældig person (det plejer det at være når der er tale om
"Happy Slapping").

http://www.bt.dk/krimi/tre-maend-anholdt-for-happy-slapping

Til de tungnemme som ikke ved hvad "Happy Slapping" går ud på kan jeg
fortælle, at "Happy Slapping" er et voldeligt overfald på en eller anden
person som optages på med et lille kamera, typisk indbygget i en
mobiltelefon. Ideen er så at folk som ser optagelsen bagefter skal more sig
over overfaldet. Det er den sindssyge afstumpede ide med "Happy Slapping".

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-11 23:57

On 03/06/2011 09:50 PM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:
> Jeg troede egentlig at det der

Kimsebasse - kunne du dæmpe dig lidt ned med din grove racistisme!!
Vi lever endnu i et kristent land med civiliserede værdier.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 02:19

On Sun, 06 Mar 2011 23:57:17 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Kimsebasse - kunne du dæmpe dig lidt ned med din grove racistisme!!
>Vi lever endnu i et kristent land med civiliserede værdier.

Martin skriver at jeg skjuler hvad jeg "står for" som om en djævelens
advokat vedr pædofili mm står for pædofili

Men nu ved vi at Martin står for kristendom der er enese civilisation
for ham

Pludselig giver det mening at han i TV presenteredes som
EVIGHEDS-student i Jura
- dengang han gav den som handlende i dødsstraf-billetter til USA,
biletter der aldrig kan sælges i DK

Da jeg boede som student på Egmont Kollegiet , hvor Martin bor,
overklistrede vi alle døre med BLIV DONOR mærkater forestillende en
bloddråbe og vi indskrev LIG så der stod "bliv ligdonor"
Den tandlægestuderende og jeg havde netop testamenret vorr fremtidige
lig til Anatomisk Institut og det syns vi alle burde gøre

Ungdommen er til makabre provokationer.
Nogen opdyrker det til noget civiliseret - også når man som jeg er
smidt ud af Folkekirken

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-11 05:38

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Kimsebasse - kunne du dæmpe dig lidt ned med din grove racistisme!!
> Vi lever endnu i et kristent land med civiliserede værdier.

Ja, Backmann er da lige blevet politimeldt for at have fremsat
racistiske ytringer i det offentlige rum; han kaldte os danskere for
»blegfede«.

Anmeldt af Trykkefrihedsselskabets folk ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B.DK

Dato : 07-03-11 06:27

> Ja, Backmann er da lige blevet politimeldt for at have fremsat
> racistiske ytringer i det offentlige rum; han kaldte os danskere for
> »blegfede«.

Nej han kaldte os blegnæb.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-03-11 09:37

"N_B.DK" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Nej han kaldte os blegnæb.

Det gør det da bare endnu mere latterligt.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-11 17:58

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
wrote:

> "N_B.DK" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør det da bare endnu mere latterligt.

Det er Firoozeh Bazrafkan og Dan Ritto der har anmeldt ham. Begrundelsen
kan ses her:

<http://www.sappho.dk/blog/258/Vi-politianmelder-Blachman.htm>

- hvorfra jeg citerer:

=
Blegnæb

I forbindelse med TV-underholdningsprogrammet X-factor, udtalte én af
dommerne, Thomas Blachman, til dagbladet BT:
"Jeg følte, det var min pligt at bemærke over for danskerne. Jeg kunne
jo bare se, at der stod 10 blegnæb, som var gået videre, mens der kun
var DeeVibez og Ercan i farezonen"

Denne udtalelse finder vi er overordentligt forhånende over for den
danske befolkning, og derfor har vi meldt Thomas Blachman til politiet
efter straffelovens §266b.

Det har vi gjort, fordi vi begge som danskere har følt os overordentligt
forhånede og nedværdigede af Blachman's udtalelser.
Vi mener nemlig, at udtrykket "blegnæb" fuldt ud matcher og ligger på
linje med det normalt strafbare udtryk "perker", der i almindelighed
opfattes som nedværdigende og yderst nedsættende.

Derfor mener vi, at Blachman bør straffes efter racismeparagraffen.

Lighed for loven efterlyses

Dette mener vi til trods for, at vi begge principielt er modstandere af
selvsamme paragraf. Som udgangspunkt er det nemlig vores holdning, at
loven her i landet bør være lige for alle - uanset hvem man er og hvem
man forhåner.

Her er problemet naturligvis, at racismeparagraffen i praksis desværre
ikke administreres ens for alle. Eksempelvis er det helt tydeligt, at
forhånelser og nedværdigende tale rettet mod indvandrergrupper eller
muslimer ganske ofte ender med tiltale, mens udtalelser rettet mod den
danske majoritetsbefolkning aldrig tiltales.

I et land med tradition for lighed for loven, finder vi denne praksis
temmelig problematisk.

=

Også Politiken skriver om sagen:

<http://politiken.dk/kultur/tvogradio/ECE1213392/blachman-meldt-til-poli
tiet-for-racisme/>

hvor man i øvrigt kan se at Firoozeh Bazrafkan er fra Iran, og i øvrigt
er medlem af Trykkefrihedsselskabets bestyrelse.

http://www.sappho.dk/arkivside/indhold-10-1/firoozeh-bazrafkan-indvalgt-
i-trykkefrihedsselskabets-bestyrelse.htm
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 09:43

On Mon, 7 Mar 2011 05:37:57 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Ja, Backmann er da lige blevet politimeldt for at have fremsat
>racistiske ytringer i det offentlige rum; han kaldte os danskere for
>»blegfede«.
>
>Anmeldt af Trykkefrihedsselskabets folk ...

ingen er så konsekvent ytringsfrihedsforkæmper som mig

Men Lars Hedegård afviste lige pludselig, at jeg betalte
medlems-kontingent til Trykkefrihedssselskabet, for han er
Informations mand især, stadig væk, når han er ædru tsk tsk

Måske han ligesom Martin Larsen tror at pædofil-apologeter er pædofile
Og at det er relevant.

Fra : DADK

Dato : 07-03-11 11:51

Per Rønne wrote:

> Ja, Backmann er da lige blevet politimeldt for at have fremsat
> racistiske ytringer i det offentlige rum; han kaldte os danskere for
> »blegfede«.
>
> Anmeldt af Trykkefrihedsselskabets folk ...

Jeg gad godt se dokumentation for det. De har intet med
Trykkefrihedsselskabet at gøre. Dan Ritto & co vil bare have
opmærksomhed og jeg må sige deres kritik af §266b er som snydt ud af
næsen på mig. Jeg er helt enig i bevæggrundene. Og hvis man endelig skal
lave den happening kan man nærmest ikke finde et bedre offer end
Blachmann, medens X-factor kører på DR.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-11 18:15

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> næsen på mig. Jeg er helt enig i bevæggrundene. Og hvis man endelig skal
> lave den happening kan man nærmest ikke finde et bedre offer end

Den ene af de to anmeldere, Firoozeh Bazrafkan, er medlem af
Trykkerihedsselskabets bestyrelse:

Fra : DADK

Dato : 07-03-11 19:08

Per Rønne wrote:

> Den ene af de to anmeldere, Firoozeh Bazrafkan, er medlem af
> Trykkerihedsselskabets bestyrelse:
>
> <http://www.sappho.dk/arkivside/indhold-10-1/firoozeh-bazrafkan-indvalgt
> -i-trykkefrihedsselskabets-bestyrelse.htm>

Ved det godt, du ramte plet med 50%, fraset det faktum at det er Dan
Ritto som har indgivet selve anmeldelsen.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-11 05:38

wrote:

> [...]
> over overfaldet. Det er den sindssyge afstumpede ide med "Happy Slapping".

Der er dog en god til ved »happy slapping«. Bevismaterialet findes på
telefonen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk