Run a tight ship, shitwise
Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 18:27

Run a tight ship, shitwise
Min mormor var en sirlig fraskilt selverhvervende dame som havde haft
tarmkræft og fået stomioperation
Et hjørne af hendes køkken hvor hun i min tidlige barndom tørrede
brugte plastposer! var fyldt med Coloplasthjælpemidler, og da hun var
omhyggelig med at følge alle instrukser, var der ingen lugt i det
lille hjem.

Grovæderen Bo Warming ligger som han har redt mht at udvikle
colondivertikler, som ingen japanere har - de har tværtimod en lang
tarm, så de kan udnytte risen perfekt i hungerperioder. Min tarm er
forkortet harmonikaagtigt fordi rigeligt god mad passerer og ikke bør
give mere overvægt end nødvendig. Min magre far havde samme "sygdom"
og skulle stort 3 gange i døgnet i sine sidste år, Især efter jeg er
gået over til en løg-rig diæt er jeg oppe på 5 gange i døgnet og
pludselig som jeg står i køkkenet og ordner noget, skal jeg og griber
en avis side som jeg har stavle af mange steder i huset. Den foldes på
et sekund til en skål og holdes under anus og der lortes og den
drysses med hvedemel og avispapire t foldes omkring lorten og smides i
affaldsposen og selv hvis den ikke bæres ud i ugevis, afgives ingen
lugt, fordi mel dræber bakterierne pr mumificerende udtørring
Lægen, jeg havde før nuværende sagde, at halvdelen af hans patienter
på min alder havde "sygdommen" colon divertikler - som jeg ikke vil
kalde sygdom for tacklet rationelt som her beskrevet, er det ikke en
sygdom eller lidelse, overhovedet.