Politi-fobi mod beviser
Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 12:01

   Politi-fobi mod beviser
Sommeren 2010 har politiet 7 gange rykket ud til mig i nederdel i
solen og har påstået blufærdighedskrænkelse og hver gang har jeg hånet
dem og deres fobi imod beviser og at de ikke siger til falskanmeldere
"Tag et foto med din mobil, så vi kan bevise at nogen har ku se mindst
1 mm2 pikhud"

Endelig er falskanmelder ikke nogen fra kvarteret, men håndværkere og
politiet håber på dom.

Men håndværkere har pga selvsuggestion oplevet, at når der ses bare
lår og knæ, og sladderrygter går hos håndværkere og renovationsfolk,
at BW er til børn, så ku vidneudsagn coaches troværdige.
Jeg læser tidligt om formiddagen avis på fortov nær børnehaven når sol
, og rygter går at det sker nøgent.!
Politiet har udfra rygter i TO ÅR givet mig polititilholds-trussel om
ikke at læse avis på det offentlige fortov, men kommunens mægler fik
ny børnehavechef så børnehaven siden har INVITERET mig til det - dog
ikke skriftligt.