Had din næste, sir Pol – klogt?
Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 10:20

Had din næste, sir Pol - klogt?
Kollektiv straf kan være eneste beskyttelse
En biofars far kræver kollektiv straf indført i visse tilfælde
Biofars toårige datter bor hos mor og stedfar og en af dem er kommet
til at hælde afløbsrens ned over dattern , hvis overkrop er en stor
vansiring.
Andre syndebukke end de to er udelukket, men begge aner ikke hvad er
sket og retten på frafalde at straffe eller tvangsfjerne
Jeg mener, at een kaptajn på skuden er bedst og måske det bør være
biofar, når det er så farligt med nuværende
forældremyndighedsindehavere.
Men barnet er ikke statens, så Mette Frederiksen(S) bør lide nederlag
med sit jobskabelsesønske om at en plejeffamilie skal beriges af at
have barnet

Gadafi skyder børn siger søndagsavisen også , igen BErlTidn.
Han er landsfader og har et overbefolket land og Mao lod også børn dø
i 1950erne og har derfor et fremgangsland nu.

USA destruerer halvdelen af deres landbrugs høst, oplyser
SøndagsPoliiken
De ku nedsætte forurening ved ikke at sende traktorer ud at høste.

Gadafis modstandere kaldes i Berlingske for landsforrædere der ikke
har folkelig opbakning og derfor råber om hjælp fra USA - som de
hader. Naturligvis har landsfader Gadari ret til at genoprette ro og
fred.

Søndagspolitiken argumenterer i en lang personlig klumme for at hade
din næste så meget som du elsker dig selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 11:33

> [...]
>Men barnet er ikke statens, så Mette Frederiksen(S) bør lide nederlag
>med sit jobskabelsesønske om at en plejeffamilie skal beriges af at

Undskyld overskriften
- den vigtigste lovændring er at man skal i case som dette omgøre
beslutning om at faderen er pædofilbelastet og uegnet - man skal give
ham fuld forældremyndighed fordi han er gratis og ikke morderisk som
stedfar og mor , der med afløbsrens har søgt at myrde, helt som
stedfarløver altid æder mors løveunger, hvis de er uden den ny fars
DNA

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-11 13:43

On 03/06/2011 11:32 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> stedfar og mor , der med afløbsrens har søgt at myrde, helt som
> stedfarløver altid æder mors løveunger, hvis de er uden den ny fars

Det glæder mig at du har lært at DNA rules

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 14:34

On Sun, 06 Mar 2011 13:43:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det glæder mig at du har lært at DNA rules

Lær at læse.
Selvfølgelig blir jeg aldrig lægeforgudende som dig, og
mine gamle lærere på universitetet har stærkt angrebet i kronikker at
folk tror at DNA er Gud

For løver er DNA gud og man myrder moderens unger, hvis hun var utro,
men hos bymennesker er fællesspisningens bånd langt vigtigere end
blodets bånd

At tro på DNA-betydning for Tourette er blandt det meget hvor jeg ku
vinde snese af væddemål mod overtroiske autoritetsro dig, som intet
kender til biokemiens mysterier på molekylært niveau og om
kromosomernes altafgørende protein som fagfolk slet ikke forstår noget
om

DNA-myten opstod da Galilæi beviste at tom symbolik om solen mere
center end jorden ku gøre paver desperate
De fostrede Darwin-bevilginger så man ku snuppe religionens magt og da
røntgenspektroskopi viste dobbeltspiralstruktur havde universiteterne
et stærkere symbol end kirkens kors

Men det hele er kejserens ny klær Genterapi vil aldrig lykkes i en
grad så dobbeltblindforsøg kan gennemføres. Aldrig nogensinde vedr de
store væsentlige sydomme og næppe heller vedr atypisk småpjat som
Huntingtons Korea, blødersyge eller muskelsvind
Havde jeg tid oversatte jeg dit genterapilink til bondedansk og alle
ville le ad Martin Larsen
Du gav op overfor at udvælge bare een lille del af reklamelinket og
forklare i egne ord
At google søgeordgir aldrig videnskabelige beviser men minder om
Freudpatienter på brixen med fri associationier "det minder om..."

Men tag AOF kursus så du en dag forstår kromosom-mysterier og
nonsens-DNA og andet der hindrer menneskeheden i at bekæmpe kræft
eller andet via DNA-indsigt der har koster fantasilioner af $

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-11 17:46

On 03/06/2011 02:33 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> For løver er DNA gud og man myrder moderens unger, hvis hun var utro,
> men hos bymennesker er fællesspisningens bånd langt vigtigere end

Fællesspisning er nok mere udpræget hos løver. Og hos det moderne
menneske er selektionen sat ud af kraft af godhedsindustrien. MEN
godhedsindustrien vil naturligvis heller ikke overleve på lidt længere sigt.
At nægte DNA og i stedet tro på memer er dårekistesnak.

/Jeg/ kender til molekylærbiolog - det fag eksisterede vel knap da du
fik din obsolete uddannelse...

Men du er fastlåst - du har forelsket dig i fikse ideer - sikkert som
led i din almindelige hyper-aktive opmærksomhedssøgen.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 00:40

On Sun, 06 Mar 2011 17:46:00 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Fællesspisning er nok mere udpræget hos løver. Og hos det moderne

NEJ de slås hadefuldt, mens de fællesspiser bror mod søster
Man under ikke en halvfætter et kødben at gnave og i samme grad ser
man gerne søskende dø af sult, hvis man slubrede det fælles jagtbyttes
tarme i sig før medjægerne
>menneske er selektionen sat ud af kraft af godhedsindustrien. MEN

Vigtigste selektion er kvindernes når de frasorterer bollepartnere der
alddrig får fast job og pr ppille hindrer at de blir sæddonorer

At godhedspjat gir taberne overlevelse er småpjat, selektionsmæsssigt.
>godhedsindustrien vil naturligvis heller ikke overleve på lidt længere sigt.
>At nægte DNA og i stedet tro på memer er dårekistesnak.

Memer var vigtigere end gener siden før hjulets opfindelse
Vandt USA WW2 fordi deres soldater løb hurtigere end japanernes eller
nazierne var dårligere til IQtests - nej vel ?

>/Jeg/ kender til molekylærbiolog - det fag eksisterede vel knap da du
>fik din obsolete uddannelse...

Jeg valgte at supplere min første del i kemi med en hel førstedel i
biokemi dvs molekulærbiologi, fordi TV var fyldt med molekylærbiologi
som jeg troede løfterig
Aldrig holder science løfterne i vort årtusind

Din jura-uddannelse er den opfyldt at FN-ret efterhånden?
Min og min søns cand.scient uddannelser er 80% evigyldige ingeniørfag
Han ringede lige om sin færdige specialerapport og jeg bekræftedes i
at Pippi Langstrømpefilm i hans første 6 år er så vigtige som al
DNA-præk på hans første og anden del - som er identisk med hvad jeg
lærte

>Men du er fastlåst - du har forelsket dig i fikse ideer - sikkert som
>led i din almindelige hyper-aktive opmærksomhedssøgen.

"Det man siger er man selv", som de skreg i den børnehave du aldrig
har forladt

Jo, når du saboterer al efter bold debat, kan jeg da godt nedlade mig
til dit mudder

Der er kun få emner du tør skrive om.
Du lyver at jeg er sinofil.
Men når jeg beviser USA-underlegenhed i trådstarter fx to idag, så tør
du aldrig svare

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-03-11 01:34

On 03/07/2011 12:39 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> Man under ikke en halvfætter et kødben at gnave og i samme grad ser
> man gerne søskende dø af sult, hvis man slubrede det fælles jagtbyttes

Det er ikke hvad jeg har set. De knurrer selvfølgelig hvis hovederne
kommer for tæt sammen, men så finder de ud af at holde afstand.

Sådan spiste folk på landet for 100 år siden også af det fælles grødfad.

> Vigtigste selektion er kvindernes når de frasorterer bollepartnere der
> alddrig får fast job og pr ppille hindrer at de blir sæddonorer
>
> At godhedspjat gir taberne overlevelse er småpjat, selektionsmæsssigt.

Sludder - det er/bliver et stort problem - ligesom importen af folk fra
lav-IQ lande.

> [...]
> nazierne var dårligere til IQtests - nej vel ?

> Jeg valgte at supplere min første del i kemi med en hel førstedel i

Det er 2 forskellige ting, men med flydende grænse.

> "Det man siger er man selv", som de skreg i den børnehave du aldrig
> har forladt

tsk tsk

> Der er kun få emner du tør skrive om.
> Du lyver at jeg er sinofil.

Nej - men dit løgnedigt kan man jo ikke diskutere med.

Fra : Vidal

Dato : 06-03-11 11:57

Den 06-03-2011 10:19, Bo Warming skrev:

> Had din næste, sir Pol - klogt?

Hvem er sir Pol?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 13:23

"Vidal"
> Hvem er sir Pol?

Måske;
sir = siger
Pol = Pol Pot

Men jeg indrømmer at BW kan være svær at læse.
BW har nået den alder hvor Alzheimer og afasi indtræder.
Måske lidt tidligt i BW's tilfælde, og Vidal synes at have nået
alderen, hvor fatteevnen er for nedadgående, så udsigterne
for debatter jer imellem er mildest talt ikke lyse!!!

Mvh Eyvind

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-03-11 13:31

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alderen, hvor fatteevnen er for nedadgående, så udsigterne
> for debatter jer imellem er mildest talt ikke lyse!!!

Ja og Eyvind hvorfor smutter du ikke hjem til muddergruppen, alene din
tilstedeværelse trækker niveauet (i vores rare lille gruppe) ned.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 13:43

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
> Ja og Eyvind hvorfor smutter du ikke hjem til muddergruppen, alene din
> tilstedeværelse trækker niveauet (i vores rare lille gruppe) ned.

Stakkels stakkels Flemming! Er livet ond ved dig?
Er konen skredet? Er firmaet gået ned? Tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk
tsk.....

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-03-11 15:53

> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>
> Stakkels stakkels Flemming! Er livet ond ved dig?
> Er konen skredet? Er firmaet gået ned? Tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk
> tsk.....

Er det virkelig hvad du kan præstere, niveauet staver
"dk.snak.mudderkastning" Der var engang hvor du truede med at forfølge mig
pga af mit besøg i Nordkorea, Jeg mener hvornår har du sidst skrevet et
indlæg der handlede om politik. Denne gruppe hedder dk.politik.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 18:01

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
> .................... Der var engang hvor du truede med at forfølge mig pga
> af mit besøg i Nordkorea, ...........................

"Forfølge" dig?
Nu har du vist igen glemt din medicin!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-03-11 21:44

Undskyld Eyvind men brugte du ikke selv sætningen "Og det vil selvfølgelig
forfølge dig" og hvad viser det så? at du ikke alene er ubegavet men også er
fyldt med løgn.

> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>
> "Forfølge" dig?

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/c7bfd1410dd87c03?hl=da
Nyhedsgrupper: dk.politik
Fra: "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
Dato: Thu, 28 Oct 2010 18:12:59 +0200
Lokalt: To. 28 Okt. 2010 17:12
Emne: Re: Fantastiske Nordkorea
"P.N."

> Nej jeg har fjernet siden, da den der efterspurgte siden fik set den.

Nej, du fjernede siden fordi det gik op for dig, at du dermed
fik udstillet din fasination af et t beligt og forbryderisk regime!
Og det vil selvfølgelig forfølge dig indtil den dag du for gjort
op med din egen helt utrolige stupiditet!
Du er vel ogs stadig tilh nger af Pol Pot, ikk'?
Jeg tror sgu' du slår Stalinisten, wannabe-b dlen og folkemordsfornægteren!
Men rolig rolig jeg tog selvf lgelig et kopi
Det billed skal jeg nok sørge for at gemme og sprede til
så mange som muligt!!!

PS; er det dig midt på den bagerste række?

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-03-11 00:12

On Sun, 6 Mar 2011 21:43:37 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Undskyld Eyvind men brugte du ikke selv sætningen "Og det vil selvfølgelig
> forfølge dig" og hvad viser det så? at du ikke alene er ubegavet men også er
> fyldt med løgn.

Jeg tvivler nu kraftigt på at Eyvind omtaler sig selv som "det".

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-11 00:52

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
> [...]
> forfølge dig" og hvad viser det så? at du ikke alene er ubegavet men også

henviser til;
"Nej, du fjernede siden fordi det gik op for dig, at du dermed
fik udstillet din fascination af et tåbeligt og forbryderisk regime!"
OG DET ER DET DER VIL FORFØLGE DIG - DIN EGEN DUMHED!

Din psykopati har nået AHW'ske højder - du er uden for rækkevidde.
EOD

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-03-11 23:30

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d741e33$0$23751$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> regime!"
> OG DET ER DET DER VIL FORFØLGE DIG - DIN EGEN DUMHED!
>
> Din psykopati har nået AHW'ske højder - du er uden for

Sidst jeg tjekkede var du ikke psykiater -alligevel mener du at
du kan diagnostisere folk som værende blandt andet psykopater, en
betegnelser som i øvrigt ikke gælder længere. Kunne du ikke
bevæge dig blot lidt op på et niveau der er til at have med at
gøre i stedet for at sidde i rendestenen og råbe moar?

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-03-11 23:37

On 03/07/2011 11:29 PM, Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> du kan diagnostisere folk som værende blandt andet psykopater, en
> betegnelser som i øvrigt ikke gælder længere.

Jamen du er jo også lidt af en dinosaur...

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-03-11 01:10

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> bevæge dig blot lidt op på et niveau der er til at have med at
> gøre i stedet for at sidde i rendestenen og råbe moar?

Pollemanden er efter eget udsagn psykoterapeut, det er sådan noget
autodidakt "hokus-pokus" som alle og enhver kan kalde sig. Og det er da
rigtigt at han som lægmand ud i psykologi eller psykiatri ikke har nogen
kvalifikationer til at udtale sig om sådan noget. Det ved vi alle, så det
undrer mig til at du gider at kommentere skvadderhovedet.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-03-11 06:45

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:ytedp.47289$I_5.41714@newsfe12.iad...
> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

> Pollemanden er efter eget udsagn psykoterapeut,

Lige lige indlægget engang til! Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 14:54

On Sun, 6 Mar 2011 13:23:17 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>"Vidal"
>
>Måske;
>sir = siger
>Pol = Pol Pot
>
>Men jeg indrømmer at BW kan være svær at læse.

Hvis jeg fornemmer at sværhedsgrad gør svar usandsynlig , så sjusker
jeg ofte med korrekturlæsning, sorry

>BW har nået den alder hvor Alzheimer og afasi indtræder.
>Måske lidt tidligt i BW's tilfælde, og Vidal synes at have nået

Heller ikke vedr Vidal er senilitet at spore - og plat humor er ikke
geriatrisk eller forværret af afasi

>alderen, hvor fatteevnen er for nedadgående, så udsigterne
>for debatter jer imellem er mildest talt ikke lyse!!!

Jeg lærte i min studietid i USA at værdsætte den forkortelses kultur
med "ad" istf. advertisement
o.a. som nuværende msm-generation har videreført

Mine forældre blev aldrig senile udover at min far tabte ting sidste
½-år før sin død.
Jeg blir det næppe heller og ingen af mine alderdomssymptomer er
linket til neurologi og forkalkning

Ingen forkorter Pol Pot til Pol , men:

"Jeg har den dybeste medlidenhed med den som kun har fantasi til at
stave et ord på een måde". Mark Twain

Amerikanerne siger thru istf through og det er indpirerende
sprogforbedring som I vælger at misforstå hos mig - ligesom politiet
der opdiger lovbrud når man provokerer med DF-plankeværk

Hvis det en dag lykkes Eyvind at finde logikfejl hos mig som ku
associere til alderdomshuskeproblemer fx Altzheimer så nævn det og
når det ikke er sket om ½¨¨år så må alle håne Eyvinds had.mudderkast
- tør du vædde om at det sker ikke det første årti?

"Sand veltalenhed består i at sige det, der kommer sagen ved, og kun
det. La Rochefoucauld

Derfor rationel forkortelse sir Pol = siger Politiken som kræverLIDT
af læseren

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 13:28

On Sun, 06 Mar 2011 11:57:25 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvem er sir Pol?
der sku ha stået

"siger Politiken" tak for at minde mig om fare ved shorthand

Fra : Vidal

Dato : 06-03-11 22:10

Den 06-03-2011 13:28, Bo Warming skrev:

> der sku ha stået
>
> "siger Politiken" tak for at minde mig om fare ved shorthand

Tak for din klargørelse. Jeg havde håbet på en sir Polle.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 15:03

>Hvem er sir Pol?

Vi kan vist godt blive enige om at din humor er lidt plat, for i
trådstarten er ordet Politiken ofte brugt, så du gættede nok, at jeg
brugte en gængs forkortelse af avisnavnet.