Baggrundsfarve i formfelter ?
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 09-08-01 22:04

Hejsa,

Hvordan er det nu man ændrer bagrundsfarven i fx et
<TEXTAREA></TEXTAREA> felt i en form ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 09-08-01 22:15

Jesper L Hansen wrote:

> Hvordan er det nu man ændrer bagrundsfarven i fx et
> <TEXTAREA></TEXTAREA> felt i en form ?

<textarea style='background: black; color: white' cols='20'
rows='10'></textarea>

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 09-08-01 22:20

On Thu, 09 Aug 2001 23:14:50 +0200, Jonas Koch Bentzen
<ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote:

><textarea style='background: black; color: white' cols='20'
>rows='10'></textarea>

Det virker fint - borset fra at curseren er sort og så kan man ikke se
den i et mørkt tekstfelt

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : J.C. Voss

Dato : 09-08-01 22:56

Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk> wrote:

> Det virker fint - borset fra at curseren er sort og så kan man ikke se
> den i et mørkt tekstfelt

Prøv at skriv noget andet istedet for 'black'.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 09-08-01 23:03

On Thu, 9 Aug 2001 23:56:00 +0200, jcSPAM@BLOCKvoss.tf (J.C. Voss)
wrote:

>Prøv at skriv noget andet istedet for 'black'.

Det har jeg gjort Men kan man også ændre curser farven til fx rød
?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-08-01 00:49

Fri, 10 Aug 2001 00:03:11 +0200, skrev Jesper L Hansen
<lismoes@mail.dk>:

>Men kan man også ændre curser farven til fx rød

Ja, i din Windowsopsætning.

Men ikke noget du kan bestemme på hjemmesiden - medmindre du
bruger irriterende ting som Comet cursor (og så er det stadig
brugeren, der bestemmer om de vil downloade et plug-in).

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 10-08-01 07:20

On Fri, 10 Aug 2001 01:49:24 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Men ikke noget du kan bestemme på hjemmesiden - medmindre du
>bruger irriterende ting som Comet cursor (og så er det stadig
>brugeren, der bestemmer om de vil downloade et plug-in).

Ok - jeg vil ikke blande mig i brugerens opsætning, så det dropper
jeg.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 10-08-01 10:43

> Ja, i din Windowsopsætning.
>
> Men ikke noget du kan bestemme på hjemmesiden - medmindre du
> bruger irriterende ting som Comet cursor (og så er det stadig
> brugeren, der bestemmer om de vil downloade et plug-in).

Hvilken cursor snakker vi om her... det lyder som om du snakker om
muse-pilen...?

Mvh Stig

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 10-08-01 10:58

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken cursor snakker vi om her... det lyder som om du snakker om
> muse-pilen...?

Det er også musepilen der snakkes om...

--
/Kasper
<http://www.kyndsberg.dk/>

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 10-08-01 21:29

On Fri, 10 Aug 2001 11:43:20 +0200, "Stig Nørgaard Jepsen"
<stigen@mail.dk> wrote:

>Hvilken cursor snakker vi om her... det lyder som om du snakker om
>muse-pilen...?

Det var nu den blinkede streg der kommer der hvor du klikker med musen
i et felt - hedder der ikke curseren ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen
Der har en lejlighed til salg !