Hyggelig fætter (NOT)
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-03-11 17:08

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1513891.ece

Nu er det vist snart på tide med en intervention af Libyen.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : N_B.DK

Dato : 05-03-11 19:51

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:Udtcp.16943$Ye1.3754@newsfe20.iad
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1513891.ece
>
> Nu er det vist snart på tide med en intervention af Libyen.

Absolut ikke, vi skal holde os langt væk, vi skal ikke sende soldater ned
bare for at de kan få stillet deres lyst til at dræbe, er det ikke det du
plejer at sige?

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-03-11 20:53

On Sat, 5 Mar 2011 19:51:06 +0100, N_B.DK wrote:

> Absolut ikke, vi skal holde os langt væk, vi skal ikke sende soldater ned
> bare for at de kan få stillet deres lyst til at dræbe, er det ikke det du
> plejer at sige?

LOL. Lige præcis.

Libyen er åbenbart ikke en af "vennerne" som Irak og Afghanistan er, selvom
deres forbrydelser mod civilbefolkningen, var præcis den samme.

Fra : DADK

Dato : 06-03-11 14:49

N_B.DK wrote:

> Absolut ikke, vi skal holde os langt væk, vi skal ikke sende soldater ned
> bare for at de kan få stillet deres lyst til at dræbe, er det ikke det du
> plejer at sige?

Eller man kan for den sags skyld bare konkludere, at "oprørerne"
tilsyneladende ikke har så stor opbakning igen, eftersom de nu er parate
til at "invitere" FN (læs USA) til at bombe deres egne.

Uanset hvad - hænderne væk fra den hvepserede.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-03-11 22:11

"N_B.DK" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Absolut ikke, vi skal holde os langt væk, vi skal ikke sende soldater
> ned bare for at de kan få stillet deres lyst til at dræbe, er det
> ikke det du plejer at sige?

Vi skulle ALDRIG have sendt en eneste dansk soldat til fjernøsten, der har
de intet at gøre. Men Libyen ligger så tæt på Europa at de konsekvenser som
kommer ud af at de ikke får Gadaffi sat på porten, så hurtigt som muligt, er
uoverskuelige. At opsætte et mål om at fjerne en statsleder er nemt nok at
opfylde, det skal nok lykkes hvis det besluttes. Det vi IKKE kan gøre er at
påtvinge dem ægte demokrati, det må de selv finde ud af. Det er den fejl som
bliver ved med at koste os over en milliard kroner hvert eneste år i
Afghanistan til ingen verdens nytte overhovedet.

Vi behøver ikke engang at involvere os i en farlig landkrig, vi skal blot
ødelægge Gadaffis luftvåben fra luften, bombe nogle stillinger af Gadaffis
styrker (især dem af dem med tungt artilleri) ligeledes fra luften, og så
forsyne oprørerne dem med masser af våben og ammunition (så tunge våben som
det kan lade sig gøre), så er Gadaffi fortid i løbet af nogle få uger,
formentlig hængende i et reb om halsen i lygtepæl i Tripoli. Viljen er til
stede, oprørerne skal bare have lidt hjælp, længere er den ikke.

Fra : N_B.DK

Dato : 06-03-11 22:39

wrote in message news:mLScp.9159$5r5.880@newsfe02.iad

> [...]
> demokrati, det må de selv finde ud af. Det er den fejl som bliver ved
> med at koste os over en milliard kroner hvert eneste år i Afghanistan

Øhh nu er det tydeligt du ikke er så god til geografi, men Irak ligger kun
1000Km længere væk end Libyen, og Irak er IKKE en del af "fjernøsten".

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-03-11 22:51

> Øhh nu er det tydeligt du ikke er så god til geografi, men Irak
> ligger kun 1000Km længere væk end Libyen, og Irak er IKKE en del af
> "fjernøsten".

Nej men det er Afghanistan. Og her er Danmark stadig involveret i en krig
som ikke kan vindes.

Irak burde vi heller ikke have sendt en eneste soldat til. Der var ikke
væsentlig ustabilitet i Irak før vesten absolut (ganske ulovligt) skulle
besætte Irak. Det er der til gengæld nu.

Irak blev besat på baggrund af en løgn.

Fra : N_B.DK

Dato : 06-03-11 23:02

wrote in message news:GkTcp.4537$hP6.208@newsfe19.iad

> Nej men det er Afghanistan. Og her er Danmark stadig involveret i en
> krig som ikke kan vindes.

Afghanistan er heller ikke del af "fjernøsten", men før eller siden rammer
du vel Asien som er det korrekte svar.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-03-11 23:34

> Afghanistan er heller ikke del af "fjernøsten", men før eller siden
> rammer du vel Asien som er det korrekte svar.

Det er da fuldstændig fløjtende ligegyldigt. Selve pointen var at der er
næsten dobbelt så langt til Kabul som der er til Tripoli (4738 km. vs. 2515
km) og at Libyen nærmest kan betragtes som en del af Europas baghave, det
kan Afghanistan så ganske afgjort ikke. At besætte et land for at jage en
terrorbevægelse som befinder sig i alle mulige andre lande ud over det land
man besætter (herunder vestlige lande) er fuldstændig rablende sindssygt,
det vil historien komme til at vise en dag. Mens USA ligger og roder rundt i
Afghanistan, så sidder Al Queda og skraldgriner i bl.a. Yemen og
Afghanistan.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-03-11 00:27

skrev i en meddelelse news:IZTcp.21202$Ye1.15905@newsfe20.iad
> [...]
> vise en dag. Mens USA ligger og roder rundt i Afghanistan, så sidder
> Al Queda og skraldgriner i bl.a. Yemen og Afghanistan.

RETTELSE, RETTELSE, der skulle selvfølgelig have stået:

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-11 02:29

Den 07-03-2011 00:26, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> RETTELSE, RETTELSE, der skulle selvfølgelig have stået:
> "Mens USA ligger og roder rundt i Afghanistan, så sidder Al Queda og
> skraldgriner i bl.a. Yemen og Afghanistan."

RETTELSE, RETTELSE, det var da lige godt sat... som den sætternisse
driller, der skulle selvfølgelig have stået: "Mens USA ligger og roder
rundt i Afghanistan, så sidder Al Queda og skraldgriner i bl.a. Yemen og
Pakistan." (og dermed IKKE Afghanistan)

Fra : DADK

Dato : 07-03-11 02:15

N_B.DK wrote:

> Afghanistan er heller ikke del af "fjernøsten", men før eller siden rammer
> du vel Asien som er det korrekte svar.

Det næste bliver vel at Kim argumenterer for at man kan bombe sig
til demokrati, og vi kan vinde libyernes hjerter ved en massiv invasion.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-03-11 17:56

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det næste bliver vel at Kim argumenterer for at man kan bombe sig til
> demokrati, og vi kan vinde libyernes hjerter ved en massiv invasion.

Lige nu kan han ikke finde vej ud af en tlfboks.

Fra : DADK

Dato : 09-03-11 06:14

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Lige nu kan han ikke finde vej ud af en tlfboks.

I går på Al-Jazeera kørte de hele dagen en historie om at kopterne
demonstrede i gaderne imod racisme og diskrimination. Nå hvor oprøret
også lige førte til nogle nye nedbrændinger af kirker og drab på kristne
med sig. Er det dit nye lykke-egypten? Jeg har Al-Jazeera fordi den
kører som ekstrakanal på YouSee i denne måned. Ret interessant.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-03-11 06:40

> [...]
> sig. Er det dit nye lykke-egypten? Jeg har Al-Jazeera fordi den kører som
> ekstrakanal på YouSee i denne måned. Ret interessant.

Jeg ser Al-Jazeera nr1 Al-Jazeera nr 2 Al-Jazeera nr3
har egen parabol så ingen problemer og den er gratis på parabol.

Fra : DADK

Dato : 09-03-11 20:17

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ser Al-Jazeera nr1 Al-Jazeera nr 2 Al-Jazeera nr3
> har egen parabol så ingen problemer og den er gratis på parabol.

Jeg må erkende jeg er skeptisk.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-03-11 20:51

On Sat, 5 Mar 2011 17:08:18 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1513891.ece
>
> Nu er det vist snart på tide med en intervention af Libyen.

Jeg troede da ellers ikke at du gik ind for militær indgriben, i lande der
"ikke kommer os ved".

Fra : ABJ

Dato : 05-03-11 21:09

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:Udtcp.16943$Ye1.3754@newsfe20.iad...
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1513891.ece
>
> Nu er det vist snart på tide med en intervention af Libyen.
>
> --
> Kim Larsen

Hvorfor dog det, Libyen er i december blevet rost af FNs
menneskerettighedsråd for sine fremragende resultater indenfor beskyttelse
af menneskerettigheder, demokrati mm.

Libyen var selv medlem af rådet indtil eksklusionen for nylig, sammen med
mønsterstater som Saudiarabien, Cuba, Rusland, Venezuela, Hviderusland,
Pakistan, Kina, Nordkorea og Angola.

Rosen kan måske skyldes at Libyen scorer højt i forhold til disse lande.

Aksel

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-03-11 12:55

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i meddelelsen

> [...]
> Venezuela, Hviderusland, Pakistan, Kina, Nordkorea og Angola.
>
> Rosen kan måske skyldes at Libyen scorer højt i forhold til

Du glemte helt USA i dit indlæg!

Fra : ABJ

Dato : 06-03-11 17:34

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

> Du glemte helt USA i dit indlæg!

Kære AHW, i dit sædvanlige had til USA glemmer du at læse på lektien, USA er
ikke medlem af rådet, de kommer ind i 2012.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-03-11 17:58

> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

> Kære AHW, i dit sædvanlige had til USA glemmer du at læse på
> lektien, USA er ikke medlem af rådet, de kommer ind i 2012.

Så når man henviser til at USA bestemt ikke er nogen
spejderdreng, så bliver det til i din optik at man nærer et
"sædvanligt had til USA"? For det er i din optik forbudt at
kritisere USA for noget som helst, thi gør man det, så er man
USA-hader,akkurat som man er Israel-hader eller ligefrem
anti-semit hvis man vover at kritiesere Israel for noget som
helst.
Derimod er dit sædvanlige had til Kina og Nordkorea, for nu at
tage nogle af landene, ganske i sin orden, ikke sandt? Med venner
som dig, hvem behøver så fjender?

Fra : ABJ

Dato : 06-03-11 18:21

> [...]
> Derimod er dit sædvanlige had til Kina og Nordkorea, for nu at tage nogle
> af landene, ganske i sin orden, ikke sandt? Med venner som dig, hvem

Så vidt jeg kan se var det dig der afsporede denne debat med et indlæg der
trak USA (som i denne sammenhæng er aldeles uskyldig) ind i tråden, jeg er
absolut ikke nogen stor fan af USA, men jeg har opholdt mig så meget i de
lande du anser for at være modelsamfund at jeg heller ikke kan sige noget
positivt om deres styreformer og syn på indbyggernes rettigheder.

Er der nogen af de lande jeg nævnte som du anser for at være værdige til at
sidde i et menneskerettighedsråd?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-03-11 21:52

> [...]
>
> Er der nogen af de lande jeg nævnte som du anser for at være
> værdige til at sidde i et menneskerettighedsråd?

Jeg mener naturligvis at alle lande er lige værdige til dette,
netop fordi det opretholder en dialog som er bydende nødvendig i
dette spil. Jeg mener altså ikke at det ene eller andet land har
noget at lade hinanden høre, hverken Kina eller Nordkorea og
heller ikke USA eller for den sags skyld Danmark. Vi skal og må
sørge for at arbejde mod en mere fredelig verden, og det gør vi
ikke ved fordomme og negative udfald mod dem vi ikke kan lide.
USA har i mange år propaganderet for uhyrligheder der aldrig har
fundet sted, men som de har tillagt andre lande de ikke kunne
lide. Fx de såkaldte masseødelæggelsesvåben som ikke eksiterede,
overfald på lande som intet havde gjort, men som de alligevel
mente de havde ret til at gå ind i fx Vietnam, og også Grenada,
Irak og Afghanistan for blot at nævne nogen.
Det handler naturligvis om holdninger, men jeg har endnu ikke
mødt ret mange her på nettet der har haft et mere nuanceret
indlæg om disse ting, og når man nærmest pr. automatik skoser
lande som Kina og Nordkorea samt Cuba fordi man ikke kan lide
deres politik og samtidig skoser folk der forsøger på at få et
mere afbalanceret syn til at nyde fremme, ved fx at kalde dem for
alt muligt, der ikke er noget som helst belæg for, tja, så er det
vel ikke underligt at nogle af os også gør det tilsvarende, netop
fordi vi af erfaring ved at der intet godt kommer ud af den
diskussion.

Hvis du skulle være den første, så hilser jeg det da
velkommen -men jeg tvivler.

Fra : DADK

Dato : 06-03-11 21:59

Arne H. Wilstrup wrote:
> "ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i meddelelsen
> at tage nogle

> Jeg mener naturligvis at alle lande er lige værdige til dette,

Nordkorea?

> netop fordi det opretholder en dialog som er bydende nødvendig i
> dette spil.

Hvorfor - det gavner ingen. Det viser al erfaring. Det har ikke hjulpet
i hverken Burma, Cuba, Venezuela, Iran eller netop Libyen. Og 100 flere.

osv, - er blokeret alligevel. Kunne bare ikke lade være. Undskyld.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 07-03-11 21:02

> Nordkorea?

Jeg har besøgt Nordkorea og folk der havde en stigende levestandard og alle
de der rygter om sult, så vi absolut ingenting til. Der var ingen sammenhæng
imellem den USA disinformation og så den virkelighed vi så.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-11 21:22

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
il3dkl$lv8$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> og alle de der rygter om sult, så vi absolut ingenting til. Der var
> ingen sammenhæng imellem den USA disinformation og så den virkelighed

Hahahaha. Du har været ligeså meget i Nordkorea, som du har været alle de
andre steder, du hævder at have besøgt. Kan du huske, da vi diskuterede dit
tidligere "tjenerjob" og dit kendskab til Sydhavnen, Flemse? Eller skal vi
have gang i Google og samtidig rode lidt i din tidligere karrierre og dennes
endeligt, som du selv har skrevet om for nogle år siden inden det gik op for
dig, at det err ualmindelig dumt at skrive om dén slags på usenet? Du ved -
dengang du ikke kendte til anonyme news-servere, og postede med IP? Var der
ikke noget med en skole i Sønderjylland og et besøg i Ringsted?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 07-03-11 22:58

> [...]
> usenet? Du ved - dengang du ikke kendte til anonyme news-servere, og
> postede med IP? Var der ikke noget med en skole i Sønderjylland og et

Jamen jeg hævdede også jeg var med til Hitzb-Ut Tahrirs møde i den sorte
diamant. Her jeg blev filmet af tv avisen, du må ha have bemærket ligheden
imellem det billede hvor jeg optræder i Pyonyang i Nordkorea og så i TV
avisen, jeg troede at du havde genkendt mig. Jeg har imodsætning dig
virkelig været over det meste af verden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-11 23:12

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
il3kd4$c3j$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> bemærket ligheden imellem det billede hvor jeg optræder i Pyonyang i
> Nordkorea og så i TV avisen, jeg troede at du havde genkendt mig.

Genkendt dig? Jeg ved da så udmærket, hvem du er. Jeg har endnu ikke fundet
ud af, hvad du lavede på skolen dernede i Sønderjylland, men det kan et par
telefonopkald nok opklare. Ringsted har jeg en lidt bedre formodning om...

> Jeg
> har imodsætning dig virkelig været over det meste af verden.

Hahahaha. Thailand er ikke "det meste af verden", Flemse. Derfra har du
forresten også skrevet usenet-indlæg med IP. Google (og det hedengangne
frostbyte) kan være noget rigtigt skidt - ikke?

Kom nu bare med historien om, hvorfor du blev fyret pga. dine nazistiske
skriblerier på usenet. Var du ikke "IT-supporter" eller sådan noget dengang?
Du kan da ikke mene, jeg skal til at bruge tid på at Google de gamle indlæg
igen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 07-03-11 21:29

On Mon, 7 Mar 2011 21:02:11 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>Jeg har besøgt Nordkorea

og du glemte helt at spørge hvorfor det er nødvendigt for det
derværende regime at forhindre beefolkningen i at forlade landet?

Regimer der er nødt til at bruge magt for at holde befolkningen hjemme
er der noget helt ravruskende galt med.

Fra : J. Nielsen

Dato : 07-03-11 21:32

<la@hotmail.com> wrote:

>Jeg har besøgt Nordkorea og folk der havde en stigende levestandard og alle
>de der rygter om sult, så vi absolut ingenting til.

Nu slynger jeg et vildt gæt ud i luften: Du var på en guided sightseeing
tur?

> Der var ingen sammenhæng
>imellem den USA disinformation og så den virkelighed vi så.

Jeg går ud fra du boede på Ryugyong Hotel?
http://www.esquire.com/the-side/DESIGN/hotel-of-doom-012808
--

-JN-

Fra : Vidal

Dato : 07-03-11 23:23

Den 07-03-2011 21:02, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> de der rygter om sult, så vi absolut ingenting til. Der var ingen sammenhæng
> imellem den USA disinformation og så den virkelighed vi så.

Jeg har en lille anekdote om Nordkorea. Min svoger var der
forrige år, sammen med sin kone, som almindelig turister.
Han har en fortid som dybt venstreorienteret, men det er slidt
lidt op, nu han er blevet ældre.

De havde ikke meget (= ingen) kontakt med civilbefolkningen,
men en dag de sad i hotellobbyen og ventede, henvendte der
sig en lokal kvinde sig til dem, åbenbart for at træne sit
engelske.

De snakkede med kvinden nogle få minutter, indtil en mand
kom hen og hviskede hende noget i øret. Hun gik øjeblikkeligt
hen til udgangen og kastede op.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-11 01:04

"Vidal"
> [...]
> De snakkede med kvinden nogle få minutter, indtil en mand
> kom hen og hviskede hende noget i øret. Hun gik øjeblikkeligt

Og hvad mente din svoger og hans frue at det betød?

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 08-03-11 11:00

Den 08-03-2011 01:04, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Og hvad mente din svoger og hans frue at det betød?

Der er fri fortolkning, så du kan udlægge det, som du
vil.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-03-11 12:43

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d75fe21$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Der er fri fortolkning, så du kan udlægge det, som du
> vil.

Nu var det så DIN fortolkning, der blev spurgt om. Har du forlagt
læsebrillerne?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-03-11 12:45

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ybWdnR-ldMPYi-vQnZ2dnUVZ8qednZ2d@giganews.com:

> Nu var det så DIN fortolkning, der blev spurgt om. Har du forlagt
> læsebrillerne?

Indsæt "svogers og frues" efter "DIN" i ovenstående - så giver det mening.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 08-03-11 16:10

Den 08-03-2011 12:44, Jens Bruun skrev:
> Jens Bruun<bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ybWdnR-ldMPYi-vQnZ2dnUVZ8qednZ2d@giganews.com:

> Indsæt "svogers og frues" efter "DIN" i ovenstående - så giver det mening.

De er desværre i Thailand. Hvor meget forklaring mon
du behøver? Jeg troede den slags ville være vand på
din mølle.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 08-03-11 16:10

Den 08-03-2011 12:43, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d75fe21$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nu var det så DIN fortolkning, der blev spurgt om. Har du forlagt
> læsebrillerne?

Nu er jeg heldigvis hverken min svoger eller svigerinde.

Jeg tror anekdoten er bedst uden forklaring.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 09-03-11 06:25

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har besøgt Nordkorea og folk der havde en stigende levestandard og alle
> de der rygter om sult, så vi absolut ingenting til.

Jeg er ganske sikker på at begge dele er det du så. Spørgsmålet er om
det er virkeligheden.

For at nuancere nåede en TV2 journalist som den første ind i Tripoli i
går. Hvad kunne han berette? Ingen kampe, børn legede i gaderne og man
sad og så Champions League på TV på cafeerne. Altså milevidt fra Ritzau
og Reutors rapporter.

Det er jo nok derfor oprørerne har bedt om FN-støtte, de mangler ganske
enkelt den vestlige medvirken, hvis de skal have nogen chance for at
vinde. Men spærgsmålet er om de har de rette motiver og om vi har nogen
interesse i at de vinder. De er jo stærkt splittet op. Lad dem da køre
den borgerkrig der er under opslejning, og så kan vi få et øst og vest
Libyen. De hare jo allerede designet nyt flag.

Der var ingen sammenhæng
> imellem den USA disinformation og så den virkelighed vi så.

Nej, og jeg har seet masser af klip fra Nordkorea med store pariserhjul
osv. Men, hvordan forklarer du så at 100.000 flygter over en iskold flod
med en gennemnsnitstemperatur på 0 grader, til det fattige nordlige
Kina, af alle steder, og hvordan forklarer du opførslen fra
nordkoreanere fra filmen eller TV-serien Det Røde Kapel? Jeg tror sgu
det er rigtigt. Det går ikke røg af en brand der ikke er ild i, eller
hvad man siger.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-03-11 19:29

> [...]

> Derimod er dit sædvanlige had til Kina og Nordkorea, for nu at
> tage nogle af landene, ganske i sin orden, ikke sandt? Med venner

En ægte "Wilstrup" af de bedre, som kun du er leveringsdygtig i. Herfra skal
lyde er højt:

Tak for dit indlæg.

--
-Jens B.