At drille er tilladt
Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 09:12

At drille er tilladt
Hvis autonome gir politiet fingeren, straffes de - så ikke alt
drilleri er lovligt.
Når to håndværkere uprovokeret overfalder mig verbalt med løgne om,
at jeg er blufærdighedskrænkende nær en børnehave uden børn, så
driller jeg dem ved ikke straks at retlede dem med oplysning om, at
jeg HAR benklæder på, og de er dækkende og tækkelige, selvom de ikke
ses pga vindjakke og skjorte. der når længere ned mod knæet.
Men ved at svare igen og udstillle dem som snerper, skabte jeg vrede,
så de politianmeldte med brug af lodret usandhed, som de oplevede som
sand, fordi jeg var dum ikke venligt at retlede.
Jeg svarede til dem, at loven siger man ikke må være uterlig fx
onanere, være erotisk ekshibitionistisk, moone o. lign og at deres
tilsvining af mig derfor var udtryk for snerperi.
Måske jeg straffes for det, fordi to håndværkere med fast arbejde, er
mere troværdige end en førtidspensionist.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 01:07

Øje for øje koster 3000kr?>Re: At drille er tilladt
3.12 kl 9 gik jeg ud på mit fortov iført vindjakke, skjorte, nederdel
der ikke sås fordi vindjakke er lang og en art gstreng af blebukser
uden fyld
To håndværkere der skal opbygge ny legeplads for børnehaven
kritiserede mig for ikke at have bukser på nær en børnehave og deres
hadske pædofilianklage fik mig til ikke at gide oplyse dem at jeg
faktisk var tækkelig, selvom de ikke ku se det.
JEg docerede at man skal være uterlig for at overtræde
blufærdighedskrænkelsesforbudslov og lod det hænge i luften at de var
snerper
Kl 16-17 samme dag aflagde jeg igen fortovet en motionstur og nu
hørtes pælenedhamring inde på børnehavens legeplads hvis enorme port
mod Jagtvej stod åben og de to håndværkere stod midt mellem den og
børnehavebygning-
Jeg gik ti skridt ind for at studere pælehamringsudstyr men
håndværkeree bad mig gå.
Hvorfor? spurgte jeg flabet, selvom det selvfølgelig er deres
arbejdsplads og privat område

Børn kan se dig, svarede de pædofili-paranoide håndværkere
Jeg gik straks og fik efter 2 måneder bødeforlæg 3000 kr for
blufærdighedskrænkelse og byret adlyder altid politi i den slags
sager, tror jeg - øv.

Havde jeg været en Gandhi og ikke hævnet hadsk kritik med drillende
doceren , var det ikke sket