Edison-Columbus-helte ctr Mars-snyltere
Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 08:04

Edison-Columbus-helte ctr Mars-snyltere
Hadefulde tumper tillægger mig antisemitisme, fordi de ikke VIL få øje
på, at jeg er lige så ofte og lige så stærkt Newton-kritisk som
Einstein og Bohr kritisk.
Folk får så dejlig orden i deres univers, når noget _ligner_ nazi og
derfor ER nazi for de småttænkende
Jeg har respekt for Faraday, Edison, kemiens og dermed plastiks og
kunstgødnings bagmænd og botaniker , Cook-kollega Banks, der fandt
nytteplanter i troperne, der kunne dyrkes i andre verdensdele med
fordel, men ikke særlig meget for min oldefar Eugenius Warming, hvis
opfindelse af planteøkologien var så produktionsmæssig uinteressant
som Darwins raffinering af gængs, unyttig afrikaner-stamme og
japaner-oldtids viden om, at vi nedstammer fra aberne.
Staten bør kun støtte mål-forskning og praktisk ingeniørvidenskab, og
havde staten boycottet DNA-grundforskning , havde vi haft ABOrh+-
-blodtype-tests, der pga antal havde overgået retsmedicinens
DNA-fingeraftryk. Arvelige sygdomme er aldrig helbredt via DNA-indsigt
Hvis det betaler sig på det fri marked, så er det samfundsgavnligt.
Månefærd var ikke. At bestige Mount Everest heller ikke. Men at finde
USA var.
Galilæis videnskabelige genopfriskning af Arkimedes metodik var god,
men jord-er-ikke-center-kværulanter incl,Newton måtte gerne være døet
i vuggen - så var der blevet brændt ikke flere men færre hekse.
Salem-hekseprocessernes over-inkvisitions-dommer var drevet af
begejstring for Newtons pjat-alkymi og livssyn

Erkendelse er da meget sjov - fx at bevægelove for mekanik gør det
PRINCIPIELT muligt at spå om billiardspillets eller folketingets
hændelser i morgen, HVIS vi havde data nok om status quo og en stærk
nok komputer og en klode af programmører.
Men hvis sådan pjat-filosofi er interessant nok, kan den populariseres
som TV-programmer der gir overskud. Nul håb om det. Privatiser.

Lad firmaer undersøge liv på Mars - nu da kold krig er slut, har USA's
skatteydere ingen tænkelig fordel af rum-indsigt - og da Sputnik
forskrækkede, burde man have satset på kun gps og TV-satelitter og
droppet månepjat, der kun har givet snobbe-skærver til hof-gaver

Jeg står i dette på skuldrene af "den første advarer vedr Islam"
Mogens Glistrup, der dog ikke tog konsekvensen af sin bondefornuft,
fordi han var på valg og pragmatiker. Jeg er ikke på valg og derfor
sandhedsssøgende revisionist og ingen har hidtil ku modbevise mig, og
alle har kun forsøgt pr Kejserens ny klær snobberi.