Fantastisk retssamfund....
Fra : N_B.DK

Dato : 04-03-11 19:59

Østre Landsret idømte ham fredag 40 dages fængsel og en udvisning af
Danmark.

Den unge dreng, der formentlig var 16 år, da han ankom til Danmark, har fået
asyl, og derfor betyder udvisningen i praksis ingenting. Han får lov at
blive i landet, og er netop startet i skole i Køge. De 40 dage afsonede han
i varetægtsfængsling.

http://ekstrabladet.dk/112/article1513579.ece

Imponerende som man giver asyl til folk der starter med at begå kriminalitet
straks de sætter foden i landet, og asyl eller ej, er han dømt til
udvisning, så er der kun EN vej, og det er UD!

--
MVH. N_B_DK

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-03-11 21:08

7
> MVH. N_B_DK

Jamen havde han ikke forfalsket det ID kort, så vaer han jo ikke kommet ind
i DK. Men derfor kan han sagtens blive et plus for danmark. Når en Muslim
kommer ind, så er der en racist mindre.

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-03-11 21:35

N_B.DK wrote:

> Imponerende som man giver asyl til folk der starter med at begå
> kriminalitet straks de sætter foden i landet, og asyl eller ej, er han
> dømt til udvisning, så er der kun EN vej, og det er UD!

Har du checket hvad hans meget "grove" forbrydelse bestod i?

--
Jesper Lund

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-03-11 21:44

N_B.DK wrote:

> Østre Landsret idømte ham fredag 40 dages fængsel og en udvisning af
> Danmark.

Gad vide om anklageren er bekendt med de konventioner som Danmark har
tiltrådt? En af dem siger faktisk at staten ikke må straffe asylansøgere
for dokumentfalsk.
<http://www.information.dk/239331>

=======
FN’s Flygtningekonvention tager højde for, at de falske pas er nødvendige
for flygtningene og forbyder derfor, at stater straffer flygtninge for at
bruge falske dokumenter. Men det har den danske stat tilsyneladende valgt
at ignorere, for flygtninge er blevet anklaget, dømt og fængslet
herhjemme i årevis for dokumentfalsk. Og efter de ansvarlige politikere
blev opmærksomme på problemet, har de ikke haft lyst til at sige det højt:
======

De reelle lovovertrædere sidder på deres flade r*v hos staten, desværre
uden risiko for straf.

Men bevares, nogle gange er det åbenbart nødvendigt at overtræde loven
for at please DF.

--
Jesper Lund

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-11 23:08

On 03/04/2011 07:59 PM, N_B.DK wrote:
> [...]
> straks de sætter foden i landet, og asyl eller ej, er han dømt til
> udvisning, så er der kun EN vej, og det er UD!

Det er jo absurd at de ikke bliver sendt tilbage Grækenland, hvor de
kommer fra. Det gør dem heller ikke til flygtninge at de muhammedanske
jihad-migranter har fundet ud af at de bare skal sende børnene og så
fætre, kusiner og Fandens oldemor bagefter.

STOP den muhammedanske BØRNE-TRAFFICING nu! forbandede velmenersataner.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 01:08

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 23:42

On Sat, 05 Mar 2011 01:07:50 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
Det virker som om DK virkelig har sovet i timen

Kan der håbes på en sensationel Rønn-indsats?

LA har givet en luns kød til de fremmede ved at kontrakt på arbejde
gir dem rettigheder,
Har de så ryggen fri til besparelser på kriminelle tyrker og
palæstinenser teenagere?
De er jo SPAREGLADE mer end DF

LA vil kræve selvforsøgelse og nul kriminalitet i 5 år, men
internationalt lort betyder nok at vi ikke kan effektivt udvise hvis
løfte og kontrakt ikke holdes

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-11 00:09

On 03/05/2011 11:41 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> LA vil kræve selvforsøgelse og nul kriminalitet i 5 år, men
> internationalt lort betyder nok at vi ikke kan effektivt udvise hvis

VKO vil ændre konventionen. Måske er der tøbrud på vej

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 01:44

On Sun, 06 Mar 2011 00:09:13 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>VKO vil ændre konventionen. Måske er der tøbrud på vej

Efter valg har VKO næppe flertal uden LA

Så ønsketænkning om tøbrud, som jeg bifalder, står måske og falder med
Christmas Møller mopsedamen

Og hun er sindsyg som alle kvinder vedr muslimer