Endnu et suspekt dødsfald
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-03-11 15:33

http://ekstrabladet.dk/112/article1513438.ece

Politiet hæver at en 14 årig er dræbt i en bil under vild kørsel/ flugt, et
kvindeligt vidne hævder derimod at drengen ikke døde i bilen, men at drengen
blev kørt over af politibilen. Ja ikke at det her er endnu en mordsag hvor
politiet er frikendt forlods. Men det undrer at der kan være så store
forskelle i det oplevede.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-03-11 16:29

On Fri, 4 Mar 2011 15:32:42 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> kvindeligt vidne hævder derimod at drengen ikke døde i bilen, men at drengen

Hvad suspekt er der i det.? Hans 16-årige storebror kørte galt og bilen
landede midt på vejen, hvor den blev ramt af politibilen der ikke kunne nå
at stoppe.

> Ja ikke at det her er endnu en mordsag hvor
> politiet er frikendt forlods.

Det er da storebroderen der burde dømmes for "mord" på sin lillebror.

> Men det undrer at der kan være så store
> forskelle i det oplevede.

Hvad med at holde dig til fakta.

1. Ham der kørte bilen var 16 år og havde derfor selvfølgelig ikke
kørekort.
2. Det var den 16-årige der kørte galt, helt af sig selv.
3. Efter uheldet landede bilen på taget, midt på vejbanen lige efter et
sving.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-03-11 17:06

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad suspekt er der i det.? Hans 16-årige storebror kørte galt og bilen
> landede midt på vejen, hvor den blev ramt af politibilen der ikke kunne nå
> at stoppe.

?????????????????????????

> [...]
> 2. Det var den 16-årige der kørte galt, helt af sig selv.
> 3. Efter uheldet landede bilen på taget, midt på vejbanen lige efter et

Prøv lige at læse mit indlæg engang til jeg tror ikke at du har fattet
pointen, men tak for et indlæg der ikke er baseret på ren mudderkastning.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-03-11 18:46

> [...]
> 2. Det var den 16-årige der kørte galt, helt af sig selv.
> 3. Efter uheldet landede bilen på taget, midt på vejbanen lige efter

Ja lige i denne her sag er der vist ikke så meget at komme efter bortset fra
at nogen skulle have taget fat i de møgunger inden at det gik så galt.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-03-11 21:27

Korrekt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-03-11 01:46

> [...]
> 2. Det var den 16-årige der kørte galt, helt af sig selv.
> 3. Efter uheldet landede bilen på taget, midt på vejbanen lige efter

Jeg har et velkendt anstrengt forhold til vores elendige utilstrækkelige
politi, ingen tvivl om det, men jeg har ingen forestilling om at en
politibetjent kører et 14-årigt barn ihjel med vilje eller skødesløs
aggressiv kørsel. HVIS den 14-årige overhovedet er blevet ramt af
politibilen vælger jeg at anse det som et uundgåeligt uheld som alle os
almindelige bilister, i andre (civile) situationer, selv ville kunne blive
skyldige i.

Fra : ABJ

Dato : 04-03-11 17:23

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> drengen blev kørt over af politibilen. Ja ikke at det her er endnu en
> mordsag hvor politiet er frikendt forlods. Men det undrer at der kan være

Jeg har lige hørt den lokale politichefs forklaring.

Der er vel ikke noget der taler imod at bilen er trillet rundt og den 14
årige er faldet ud (sandsynligvis fordi han ikke brugte sele) og derefter
blev ramt at politibilen??

Og heller ikke noget der indtil videre taler imod at han blev dræbt før
politibilen ramte ham??

Fra : N_B.DK

Dato : 04-03-11 17:29

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article1513438.ece

Det kniber åbenabrt med dine læseevner.

"Øjenvidne mener, at 14-årig dreng var stået ud af forulykket bil, da
politibil ramte"

- Vi sidder i vores stue, da vi hører et brag og går ud for at se, om vi kan
hjælpe. Så hører vi endnu et brag. Og så ser vi, at der holder en politibil,
og der er en lille dreng, der ligger under politibilen og tydeligvis er død,
fortæller Karen-Katrine Jensbæk Gregersen til ekstrabladet.dk.

Krop under forhjul
Hun var 2-3 meter væk, da brag nummer to lyder, og politibilen rammer den
14-årige dreng. Så hun så ikke selve påkørslen, men mener, at drengen ikke
var inde i bilen ved påkørslen.

1 Hun hører et brag og går ud, så hører de endnu et brag,

2 nu er hun pludselig 2-3 meter fra bilen (selvom hun har hørt 2 brag)....

3 hun ser ikke påkørelsen, men mener alligevel at vide hvor drengen var.
(selvom hun er ved bilen).

Så stæreblind som hun virker til at være er det da et mirakel at hun
overhoved kunne finde ud af huset.

Hendes historie mangler jo hoved og hale, og alt imellem.

--
MVH. N_B_DK