Hvad er forskellen på disse gamle film?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 09-08-01 21:45

Hos www.dvdoo.dk kan man nu bestille disse "nyheder"

Rock, The - Special Edition (R2)
Air Force One - Special Edition (R2)
Con Air - Special Edition (R2)
Face/Off - Special Edition (R2)
Starship Troopers - Special Edition (R2)

Hvad er der nyt ved disse special editions?

Nye scener?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-08-01 22:18

Hej "Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk>

> [...]
>Face/Off - Special Edition (R2)
>Starship Troopers - Special Edition (R2)
>
>Hvad er der nyt ved disse special editions?

Nogle af de første Touchstone DVD'er (R2) var flippers, bl.a. i hvert
fald face/off. Formentlig er de nu single-side dual-layer. Derudover,
aner det ikke ..

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 09-08-01 22:59

Hej

The rock var også en flipper, plus der manglede faktisk nogle ting i R2
udgaven !.......

Con-Air var dog ikke, den eneste forskel her er vist extras........

Med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-08-01 15:47

Lars Kim Lund wrote:

> Hej "Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk>

> Nogle af de første Touchstone DVD'er (R2) var flippers, bl.a. i hvert
> fald face/off.

Samme gælder for The Rock, Starship Troopers og muligvis også Air Force
One, den sidste er jeg dog ikke sikker på.
På Starship Troopers er der intet ekstramateriale på første udgivelse.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-08-01 16:37

> Nogle af de første Touchstone DVD'er (R2) var flippers, bl.a. i hvert
> fald face/off. Formentlig er de nu single-side dual-layer. Derudover,
> aner det ikke ..

Bare ærgeligt at de vil tage fuld pris for disse gamle film.
Det er måske en ny trend, først send dem ud uden ekstra materiale til fuld pris,
så to år senere igen til fuld pris med ekstra materiale ?

De burde højst koste 99,-.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 10-08-01 19:50

Hej "Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk>

>Bare ærgeligt at de vil tage fuld pris for disse gamle film.
>Det er måske en ny trend, først send dem ud uden ekstra materiale til fuld pris,
>så to år senere igen til fuld pris med ekstra materiale ?

Det er set før. Har lige købt Starship Troopers, den nye udgave. Jeg
havde solgt min R1 af forskellige årsager.

>De burde højst koste 99,-.

Der er faktisk begyndt en pæn tendens med at kunne købe ældre film
billigt. Lige nu er der tilbud på bl.a. Speed 1+2, Die Hard 1+2,
Terminator 2, Judge Dredd, Broken Arrow til 100,-

Og så faldt jeg lige over Eraser til 120, som jeg også lige blev nødt
til at købe. En rigtig drengerøvs-film, enormt dårlig handling (og
skuespil), men fed action og fede effekter :)

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-08-01 22:45

> [...]
> Face/Off - Special Edition (R2)
> Starship Troopers - Special Edition (R2)
>
> Hvad er der nyt ved disse special editions?

Svært at sige. Måske er teknologien blevet så imponerende, at
det er lykkedes dem at tilføje et plot til filmene

Mark

Fra : Thïngmand

Dato : 10-08-01 08:18

> Svært at sige. Måske er teknologien blevet så imponerende, at
> det er lykkedes dem at tilføje et plot til filmene

lol

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 10-08-01 12:04

> Svært at sige. Måske er teknologien blevet så imponerende, at
> det er lykkedes dem at tilføje et plot til filmene

Hov hov. Kan du tale pænt om The Rock og Face Off, det er fede film

Mvh Martin Sjøstrand