Audition [SPOILER]
Fra : lise hansen

Dato : 09-08-01 21:43

Jeg er lige kommet hjem fra biografen, hvor jeg har set "Audition". Hold
kæft hvor er den klam! Jeg havde forventet gys, men ligefrem afhuggede
hoveder, fødder, tunger, fingre og alt det andet som jeg ikke lige vil gå i
nærmere detaljer med...

Jeg er lettere forvirret over plottet (hvilket helt sikkert er meningen) og
ved ikke rigtig, om jeg synes det var en fed film eller ej. Hvad synes I
andre?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-08-01 01:27

> Ved ikke rigtig, om jeg synes det var en fed film eller ej. Hvad synes I
> andre?

Jeg syntes det var en rigtig fed film. Nok den mest ubehagelige film jeg
nogensinde har set men jeg kunne nu godt lide den alligevel.

Tror desuden det er første gang jeg har oplevet at der ikke var en eneste
der snakkede da de forlod biografen men lige skulle bruge noget tid på at
synke hvad det var de havde set før de kunne åbne munden.

Jeg så den selv til natfilm-festivallen for to år siden og skulle ind og se
Cube lige bagefter og jeg tror at jeg brugte de første tyve minutter af den
film på at komme mig over den anden

Tenz.

Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 13-08-01 01:13

In article <MSFc7.2263$MK.130743@news010.worldonline.dk>, "Tenzel Kim"
<tenz@worldonline.nospam.dk> wrote:

> Jeg syntes det var en rigtig fed film. Nok den mest ubehagelige film jeg
> nogensinde har set men jeg kunne nu godt lide den alligevel.

Ja, en rigtig god film. Med hensyn til mest ubehagelig film så skulle du
se 120 dage i salo, den bliver vist som midnatsfilm i Gloria i slutningen
af året, den slår alt IMHO

- stoffer

Fra : Kvan

Dato : 10-08-01 10:10

"lise hansen" <lisemargit@get2net.dk> writes:

> Jeg er lettere forvirret over plottet (hvilket helt sikkert er
> meningen) og ved ikke rigtig, om jeg synes det var en fed film eller
> ej. Hvad synes I andre?

Jeg fandt den forrygende. Jeg er dybt imponeret over den selvsikkerhed
det må kræve at bygge en ubehagelig stemning op så langsomt som
Takashi gør det. Samtidig er filmen ubehagelig på en måde jeg aldrig
før har set i en gyser - de mareridtsagtige træk og den uhyggeligt
overlagte og dvælende vold gør den til noget helt særligt.

- Kvan.

Fra : Casio

Dato : 10-08-01 11:48

"lise hansen" <lisemargit@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:9kusel$ho3$1@sunsite.dk...

Hmm.... Jeg kan ikke helt finde den på www.imdb.com ... er der nogen der kan hjælpe?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-08-01 11:59

"Casio" <kena@mail.dk> writes:

> Hmm.... Jeg kan ikke helt finde den på www.imdb.com ... er der nogen der kan hjælpe?

Er det ikke den her?

http://us.imdb.com/Title?0235198

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."

Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-08-01 18:14

> Er det ikke den her?
>
> http://us.imdb.com/Title?0235198

Yup

Tenz.

Fra : Casio

Dato : 10-08-01 19:55

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse news:m3bslokwou.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

| http://us.imdb.com/Title?0235198

Odishon? hmm.... Den kan da ikke fås på DVD kan den?

Fra : Jacob Blichfeldt

Dato : 11-08-01 09:19

I følge www.play247.com udkommer den d. 24/9 på region 2.

--
-Jacob Blichfeldt
jacob@blichfeldt.dk

Fra : Lars Josephsen

Dato : 10-08-01 17:39

> [...]

> ved ikke rigtig, om jeg synes det var en fed film eller ej. Hvad synes I

Jeg er 100% enig med dig.

Jeg havde det på præcis samme måde, efter jeg havde set den.

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.