Er et israelsk skib blevet kapret?
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-11 23:50

Svar; NEJ, selvfølgelig ikke, aldrig nogensinde!
Jeg vil overlade det til dansk politiks kloge hoveder
at regne ud hvorfor.

Mvh Eyvind

Fra : @

Dato : 04-03-11 01:55

On Thu, 3 Mar 2011 23:49:48 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>Svar; NEJ, selvfølgelig ikke, aldrig nogensinde!
>Jeg vil overlade det til dansk politiks kloge hoveder
>at regne ud hvorfor.

findes der overhovedet handelsskibe som sejler under israelsk flag?

Fra : Patruljen

Dato : 03-03-11 18:16

On 4 Mar., 01:54, "@" <Sna...@snabel.net> wrote:

> findes der overhovedet handelsskibe som sejler under israelsk flag?

Ja. De har bevæbnede vagter med.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 07:33

On Thu, 3 Mar 2011 17:16:15 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ja. De har bevæbnede vagter med.

Hvorfor det besvær.?
Kan små landminer på skibssiden og pistoler hos matroser og kaptajn
ikke hindre pirateri?

Fra : /John

Dato : 04-03-11 05:21

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> findes der overhovedet handelsskibe som sejler under israelsk flag?

Sikkert, men:

"Many ships owned and operated by Israeli companies operate under foreign
flags of convenience":
http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_in_Israel#Merchant_marine

"Zim Integrated Shipping Services (Hebrew: ????), formerly Zim American
Israeli Shipping and ZIM Israel Navigation Company, is the biggest cargo
shipping company in Israel, and 10th largest in the world. The company's
North American headquarters are based in Norfolk, Virginia"

http://en.wikipedia.org/wiki/Zim_Integrated_Shipping_Services

John

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-11 06:48

@ <Snabel@snabel.net> wrote:

> findes der overhovedet handelsskibe som sejler under israelsk flag?

Mon ikke sådanne er lige så effektivt beskyttede som El Al-fly?

Der desværre kun flyver på få destinationer, da et af de religiøse
partier på et tidspunkt fik forbudt det at flyve i sabbatten ... El Al
er vel verdens bedst beskyttede flyselskab.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 07:31

On Fri, 04 Mar 2011 01:54:59 +0100, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>findes der overhovedet handelsskibe som sejler under israelsk flag?

Er der overhovedet noget vedr tackling af muslimer hvor DK ikke bør
lære af Israel?

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 09:17

"Bo Warming"
> Er der overhovedet noget vedr tackling af muslimer hvor DK ikke bør
> lære af Israel?

Næ, det er der vel ikke.

Som din gode ven - jøden Einstein - sagde;
"Kun 2 ting er uendelige - universet og menneskelig stupiditet"!!!

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 09:33

On Fri, 4 Mar 2011 09:17:21 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>"Bo Warming"
>
>Næ, det er der vel ikke.
>
>Som din gode ven - jøden Einstein - sagde;
>"Kun 2 ting er uendelige - universet og menneskelig stupiditet"!!!

Einstein var fin showman men kan du undskylde skiftevis at tale om
uendeligt univers og krumt univers.
En agurk eller en flade kan være krum, men at stråler påvirkes af
tyngdekraft blir det matematisk - i tre dimensioner uendelige - rum
ike krumt af.
Sjuskehoved og til slang var denne standupper

Relativity har intet forudsagt vedr abomben som rykkede vedr bombens
opståen det er ikke uvenskab at nævne det. Ellers er teorien da fin
nok

Er vore politikeres problem stupiditet eller velmenerisk selvhad
elleråb om topjob i FN/EU

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 14:54

"Bo Warming"
> Einstein var fin showman men kan du undskylde skiftevis at tale om
> uendeligt univers og krumt univers.

Jeg? Jeg har ingen selvstændig viden om universets udbredelse!

> Sjuskehoved og til slang var denne standupper

Venligst omformuler til en forståelig sætning!

> Relativity har intet forudsagt vedr abomben ............................

Dig og Einstein er en morsom kombination.
Jeg tror ikke der i menneskehedens historie, findes tilsvarende
eksempler på personer, der har et SÅ ekstremt forhold til en
videnskabsmand. Så dig og din postulering om Einstein er
vel snart et emne for Guinness's book of records.

Det kunne være morsomt at tælle op, hvor mange gange du har
fundet det nødvendigt at postulere Einsteins manglende
betydning for dit og dat.
Eller at hjernescanne dig mens du ser et billed af Einstein.
Jeg tror endda at et sådant scanbilled ku' få plads på en væg
hjemme hos undertegnede. )

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 17:18

On Fri, 4 Mar 2011 14:54:23 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>"Bo Warming"
>
>Jeg? Jeg har ingen selvstændig viden om universets udbredelse!

>Venligst omformuler til en forståelig sætning!

Sorry, Einstein var fin stand up komiker især når gandhisk pacifisme
var emnet
Han var sjusket på godt og ondt og en hippi-fornyer

> [...]
>videnskabsmand. Så dig og din postulering om Einstein er
>vel snart et emne for Guinness's book of records.

Du og ML har altså nul fysik indsigt at forsvare jeres halvgud med

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 15:27

punktum dk> wrote:

> [...]

>Jeg tror ikke der i menneskehedens historie, findes tilsvarende
>eksempler på personer, der har et SÅ ekstremt forhold til en

Som sagt skrev Einstein helt som jeg, at han ikke havde anden ære for
abomben end et brev til Roosewelt

Men hvis du der muddderkaster om senilitet hos mig kan finde fejl i
mit dybt videnskabelige Edison-Columbus trådstart i forgårs, så gør
det

Ellers må alle konkludre at du er en overfladisk mudderkaster der ikke
ved hvad aldersbetingede hukommelsesproblemer er - noget jeg aldrig
har haft og næppe får da min slægt er uden sådan disposition

Fra : ABJ

Dato : 04-03-11 11:04

> Som din gode ven - jøden Einstein - sagde;
> "Kun 2 ting er uendelige - universet og menneskelig stupiditet"!!!
>
> Mvh Eyvind

Du glemte sidste del af hans udtalelse "men jeg er ikke helt sikker på den
første"

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 15:01

"ABJ"
> Du glemte sidste del af hans udtalelse "men jeg er ikke helt sikker på den
> første"

Yes, Sir!
Einstein var ikke uden humor.
Og angiveligt den største genialitet der har eksisteret.
Da et stort udvalg af hele verdenens videnskabsfolk blev spurgt om,
hvem de anså for den største, kom Einstein ind på en flot 1.plads.
Tankevækkende nok blev Bohr nummer 2. !!!!!!!!!!!
Men morsomt når BW underholder med vrøvl om Einsteins
betydningsløshed!

Mvh Eyvind

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-11 16:17

On 03/04/2011 03:00 PM, Eyvind Dk wrote:

> [...]
> Tankevækkende nok blev Bohr nummer 2. !!!!!!!!!!!
> Men morsomt når BW underholder med vrøvl om Einsteins

Det er værre end det. BW benægter alle naturvidenskabelige landvindinger
i det 20 årh.
Han er romantiker - og lidt i pagt med den populære anti-science
strømning der mener at al "tilsyneladende" realitet er sociale
konstruktioner.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 17:08

On Fri, 04 Mar 2011 16:16:44 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
Hvis usikkerhed om uendelighed af univers, hvad er det så bag den mur
der afslutter universet?
Og hvad var der før Einsteins BigBang joke?

> [...]
>Han er romantiker - og lidt i pagt med den populære anti-science
>strømning der mener at al "tilsyneladende" realitet er sociale

Nul romantik hos mig - påpeg hvor pr citat?
Einstein og Newton har ikke leveret noget Kina bruger idag - det er
kriteriet på gavnlighed

ML eller andre har aldrig ku forklare at Einstein sku ha bidraget til
Otto Hahns, Fermis og Szilards abombe

Våset om et krumt men uendeligt univers gør også de lattervækkende
tåbe-Einstiein-apologeter tavse og uden evne til at forsvare deres
helt som de intet forstår om. Snobber er de. Drengen i Kejserens ny
klær er jeg

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 17:19

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Han er romantiker - og lidt i pagt med den populære anti-science
>strømning der mener at al "tilsyneladende" realitet er sociale

Martin flygter ALTID når vi nærmer os hård Einstein.Hahn-Meitner fysik

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-11 17:33

On 03/04/2011 05:18 PM, Bo Warming wrote:

> Martin flygter ALTID når vi nærmer os hård Einstein.Hahn-Meitner fysik

Jeg står på sikker grund og kan ikke flyve væk som en BW hvis tanker
svæver i tynd luft. Du kan ikke nok science til saglig diskussion.
Og det ville klæde dig ikke at lyve om hvad du står for.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 22:28

On Fri, 04 Mar 2011 17:32:50 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Han var ansat af Princeton pga hans charme som showman, for han
præsterede kun fysik i Tyskland og gjorde aldrig sin verdensformel
færdig i USA

>Jeg står på sikker grund og kan ikke flyve væk som en BW hvis tanker
>svæver i tynd luft. Du kan ikke nok science til saglig diskussion.

ALTID ER DU EFTER MAND OG ALDRIG BOLD

>Og det ville klæde dig ikke at lyve om hvad du står for.

Modsat fysik-analfabeterne her på ng bl.a. dig har jeg færdig
uddannelse ikke i jura man naturvidenskab

Dine irrelevante links har bevist månedlig i årevis at du intet fatter
om science - kun enkeltestående søgeord kan du - aldrig et ræsonement
step by step fra præmis til konklusion

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-11 22:57

On 03/04/2011 10:28 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> ALTID ER DU EFTER MAND OG ALDRIG BOLD

> Modsat fysik-analfabeterne her på ng bl.a. dig har jeg færdig
> uddannelse ikke i jura man naturvidenskab

Dine meriter på dk.videnskab at du ikke ved noget udover nogle
kemikalianavne, som er rent hukommelsesstof. Men lad os ikke bore for
meget i det og det du påstår er original forskning.

> Dine irrelevante links har bevist månedlig i årevis

Vær saglig, så jeg har mulighed for at svare...

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 08:22

On Fri, 04 Mar 2011 22:56:52 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Dine meriter på dk.videnskab at du ikke ved noget udover nogle
>kemikalianavne, som er rent hukommelsesstof. Men lad os ikke bore for
>meget i det og det du påstår er original forskning.

Skal vi vædde at du kan ikke underbygge dette mudderkast med citat?

Hukommelsesstof i kemi og i jura kan kun huskes og bruges meningsfuldt
når forståelse

Citer et par kemikalienavne som du mener jeg har brugt uberettiget. Jo
lad os bore for alt er korrekt fra mig. og kun jeg tør væddemål. Du
flygter altid

>Vær saglig, så jeg har mulighed for at svare...

Min trådstart om emnet idag er 100% saglig, hold tråden der fri for
dit efter-mand-mudder

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-03-11 13:37

On 03/05/2011 08:22 AM, Bo Warming wrote:

> Skal vi vædde at du kan ikke underbygge dette mudderkast med citat?

Nej, det er newsnet-almenviden - og jeg ved at du ikke betaler/erkender
når du har tabt.

> Hukommelsesstof i kemi og i jura kan kun huskes og bruges meningsfuldt
> når forståelse
>
> Citer et par kemikalienavne som du mener jeg har brugt uberettiget.

Din kemikalie-name-dropping har jeg endnu ikke udtalt mig om
berettigelsen af.

> lad os bore for alt er korrekt fra mig. og kun jeg tør væddemål. Du
> flygter altid

Hvem flygtede fra Goya-sindssyge tråd da isen blev tynd??

Yes

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 11:44

On Sat, 05 Mar 2011 13:36:55 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>berettigelsen af.

>Hvem flygtede fra Goya-sindssyge tråd da isen blev tynd??

Jeg troede at min Goya oversættelse var min egen og mindre god end din

Siden har jeg tjækket at min var professionel og mindst så god som din
'

Er der et af de snese af væddemål du er flygtet fra, som du alligevel
tør?

Hvad med dit Tourette eller genterapi-links der intet oplyste om hvad
du påstod det oplyste om

Lad os se om en fagmand kan underskrive at Tourette har med DNA at
gøre eller at DNA-terapi har gjort en person med symtomer på arvelig
sygdom mindre plaget af symptomerne?

Og vedr spinn off af månefærd - kan det sandynliggøres at der ikke
havde været marked for teflon uden NASA?

Selvfølgelig har Tourette med ganglier at gøre - hvad har ikke det.?
Men kan noget indgreb vedr ganglier ændre på lidelsen ? NEJ

Husk at peer review er korrupte vennetjenester a la Penkowa, men
væddemål er germansk pålidelig videnskab - holmgang, jernbyrd osv

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-11 13:38

On 03/06/2011 11:44 AM, Bo Warming wrote:

> Jeg troede at min Goya oversættelse var min egen og mindre god end din
>
> Siden har jeg tjækket at min var professionel og mindst så god som din

Du flygter nu med en række stråmænd. Din oversættelse er diskuteret
tidligere (igen igen som allerede nævnt før) og den giver ingen mening.

> Er der et af de snese af væddemål du er flygtet fra, som du alligevel
> tør?

Er også besvaret ovenfor...

[snip mere pladder]

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 15:13

On Sun, 06 Mar 2011 13:38:28 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du flygter nu med en række stråmænd. Din oversættelse er diskuteret
>tidligere (igen igen som allerede nævnt før) og den giver ingen mening.

>Er også besvaret ovenfor...

At der ikke er et enese væddemål du tør, har du først erkendt og
indrømmet nu

Vikinger indgik væddemål og af dem opsto duellerne, men selv en
videnskabelig usnobber verbal duel er ikke noget du har mod på vedr
fx et af de links du selv har brugt (fejlagtigt) som svar fx dine
mange ubrugelige Tourette links fra Wikipedia

Vi begrænser duellen til replik-duplik ti gange?

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-11 17:19

On 03/06/2011 03:13 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> mange ubrugelige Tourette links fra Wikipedia
>
> Vi begrænser duellen til replik-duplik ti gange?

Du lyver desværre igen igen. Tourette sagen blev lukket fordi du aldrig
fattede det link du fik (du fattede det aldrig). Du tabte et væddemål og
ville ikke erkende endsige betale. Det er samme mønster i alle
"sagerne". Nissesagen forstod du aldrig hvad handlede om - og alligevel
blev du ved med brok, brok, brok. tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 01:00

On Sun, 06 Mar 2011 17:18:37 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>"sagerne". Nissesagen forstod du aldrig hvad handlede om - og alligevel
>blev du ved med brok, brok, brok. tsk tsk

End ikke indsats størrelse nåede vi il enighed om fordi du har fobi
mod at gribe knoglen og ringe 35861000

Tourettelinksne postulerede relation mellem bandeordsvaner og ganglier
men var blottet for empiri, så du løj om linksne

Nissesagen handlede om at du sympatiserede med tyve der saboterede
præsts ytringsfrihed

Du roder så du hvis cand.jur aldrig får advokatkontorjob

- og hvem gider en pro-dødsstraf jurist der ikke har tæft til at
undlade billetsalgprovokation

Og du solgte aldrig een billet,

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-03-11 01:50

On 03/07/2011 12:59 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> men var blottet for empiri, så du løj om linksne
>
> Nissesagen handlede om at du sympatiserede med tyve der saboterede

Næh, men sagerne er blevet lukket - fat det. Alt er forklaret grundigt -
men du *vil ikke* lytte. - Har du først fået fiks ide om Van Goghs øre,
så kan ingen kendsgerninger eller politirapporter ændre dine fikse ideer.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 15:49

On Mon, 07 Mar 2011 01:49:42 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Næh, men sagerne er blevet lukket - fat det. Alt er forklaret grundigt -
>men du *vil ikke* lytte. - Har du først fået fiks ide om Van Goghs øre,
>så kan ingen kendsgerninger eller politirapporter ændre dine fikse ideer.

Du roder bl.a. ved at jeg aldrig har haft mening om hvorvidt van Goghs
øre blev læderet af ham selv og øreflilppen afskåret efter atrofi.
Jeg har blot påpeget - uimodsagt - at spradebassen Gaugain er vort
eneste vidne og han løj meget - van Gogh skrev aldrig om det og
billede med bind om hovedet kan forestille tandpine - eller resultat
af et angreb af Gaugains kårde som hurtigt sendtes væk så ikke
bevismateriale

At Vincent hyppigt legede Jesus gir ikke sandsynlighed for Gaugains
historie

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-03-11 17:07

On 03/07/2011 03:49 PM, Bo Warming wrote:

> Du roder

Nej. Og du får lige et bevis for at du altid lyver. BW-citat fra 12/11
"(ML) skaber myte om at van Gogh skar sit øre af"

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-11 17:17

On Mon, 07 Mar 2011 17:06:57 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej. Og du får lige et bevis for at du altid lyver. BW-citat fra 12/11
>"(ML) skaber myte om at van Gogh skar sit øre af"

Gaugain,ML og en enig front af kunsthistorikere der elsker en god
historie har skabt myte om selvmutilation der er mildere end danske
teenageres.
Jeg fastholder at når der kun er et vidne, så bør man tvivle om alt

At du lægger hovedet på blokken om at en god historie ER sand blot
fordi det er en god og ofte gentaget historie, er tankevækkende

Der er ikke basis for væddemål for selv hvis vi havde øret i fryseren
kan DNA ikke afgøre om Gaugains kårde eller van Goghs barberkniv skar
det af.
Men fjeren der er blevet til fem høns er kun en øreflip og ML
storlyver om et helt øre og måske begge øreflipper sad på vanGoghs
hoved da han døde - den patologiske løgner Gaugain havde gode grunde
til at lyve da han skorede kassen fra Vincents bror Theo og brød sin
månedskontrakt og rejste straks

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-11 15:30

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er værre end det. BW benægter alle naturvidenskabelige landvindinger
>i det 20 årh.

Nævn bare een landvinding som jeg har benægtet?

>Han er romantiker - og lidt i pagt med den populære anti-science
>strømning der mener at al "tilsyneladende" realitet er sociale
>konstruktioner.

Modsat jer har jeg uddannelse i science og kan derfor skelne mellem
tilsyneladende og realitet

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-11 17:27

On 03/06/2011 03:30 PM, Bo Warming wrote:

> Nævn bare een landvinding som jeg har benægtet?

> Modsat jer har jeg uddannelse i science og kan derfor skelne mellem
> tilsyneladende og realitet

Er det på HCØ du har danderet den som håbløst fejlplaceret student. Hvem
der forstod at "relativity-pjattet" var forkert?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 00:52

On Sun, 06 Mar 2011 17:26:51 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er det på HCØ du har danderet den som håbløst fejlplaceret student. Hvem
>der forstod at "relativity-pjattet" var forkert?

HCØ led af en anti-science strømning ved at de efter USAmønster
inddrog snobbepjat istf ingeniør-aspekter

På min tid ku man heldigvis vælge fag så hovedvægt på gavnlig empiri
og efter ulandsarbejde gennemførte jeg det meste af medicinsk
førstedel mens jeg underviste stud-med er i molekulær biologi
laboratorie øvelser, for praktik er sjovest, især enzymkinetik

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-03-11 01:14

On 03/07/2011 12:51 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> førstedel mens jeg underviste stud-med er i molekulær biologi
> laboratorie øvelser, for praktik er sjovest, især enzymkinetik

Michaelis-Menten - aha - det ville jeg ellers tro var for kompliceret og
eksakt for dit bløde romantiske science syn. Men hvorfor studerede du
ikke botanik?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 08:13

On Mon, 07 Mar 2011 01:13:44 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Michaelis-Menten - aha - det ville jeg ellers tro var for kompliceret og
>eksakt for dit bløde romantiske science syn. Men hvorfor studerede du
>ikke botanik?

Menneskeheden mangler Glistruper og Nietzscher,Goether og OscarWilder
og Arkimedes og Edison er

Krybben er evigt tom hos Newton, Einstein, Darwin. Linnee, Novo-
epigonerne

Michelis-Menten er nok afgudsbillede i Novos hellige haller, men deres
geniale industrienzymler som de lever af, står på skuldrene af
landbrugets husdyrforædling og er ikke gavnet af enzymkinetikkens
dødssejlere - som er en udfordring at bestå eksemen i, men er så
nytteløse som Einstein og Darwin

Kinetik sir sjove ting om 1 og 2 ordensreaktion og dermed
reaktionsmekanismer men det påvirker ikke indusriprocesserne en tøddel

Kekules benzenformel, Liebigs kunstgødning
, at lave N2 til NH3, at polymerisere - DET rykker
Min søns naturmedicin - hovedpinepiller af pilebark - det rykker ikke
- for syntetisk medicin udfra Kekule-miraklet er på mode
Pesticider rykker og betyder at halvdelen af USAs enorme høst
kasseres, så de er i beredskab til at afhjælpe sultedød hvor de kan få
indflydelse. Men Maos efterfølgere er klogere end USA, for
privatisering rykker mer end al universitets science
Kina har fald i mineulykker pga ingeniør-science, elektronik der
varsler og overvåger usikre minegange
Intet land har haft så enormt fald i
sammenstyrtning af horisonale gange - 7% pr år
De har minearbejdere nok, men det øger output med mindre oprydning
efter ulykker. Kina opfandt seismografen før de opfandt
Gutenberg-teknikkerne og papir og krudt og kompas - de har tænkt i
kulmineulykker

Ku Gutenbergs løse typer ha virket uden papir - på papyrus? NEJ

Deres AdamSmith (=konfutze)tænkning gir overlegen IQ

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-03-11 11:15

On 03/07/2011 08:12 AM, Bo Warming wrote:

> Menneskeheden mangler Glistruper og Nietzscher,Goether og OscarWilder
> og Arkimedes og Edison er
>
> Krybben er evigt tom hos Newton, Einstein, Darwin. Linnee, Novo-
> epigonerne

Så derfor blev mellortsforskning din skæbne?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-11 16:01

On Mon, 07 Mar 2011 11:14:36 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Så derfor blev mellortsforskning din skæbne?

Motiv til målforskning om at gøre lort til langtidsholdbar lugtløs
kunstgødning opstod ved mine ulandår hvor jeg producerede TV og radio
for lokalbefolkningen om forbedret landbrug.
Dertil kom at mine forældre begge faldt på vej til toilet og at ikke
kun Thyra Frank klager over bletortur på plejehjemmene som et
kæmpeproblem og en hindring for langt lykkeligt otium - som måske ikke
ønskes af plejehjem for arvinger vil have arv

Ulands-storbyslum-boere har ofte metaltage hvor solvarmen kan gøre
hele familiens lort lugtløs pga middagsindstrålingsvinklen som gir
intensitet som danskere næppe kan forestille sig
Da jeg efterlignede med bageplader i min have var det en metode til
at gøre 5 lorte lugtløse på ti minutter og noget der farefrit kan
uddelegerres til familiens børn

Mel er ikke aktuelt i ulande og det er komisk at Lyrik opdigter at jeg
langtidsgemmer pøllerne i mumificeret udgave - typisk er de gjort til
film før bakterierne dræbes

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 17:13

On Fri, 4 Mar 2011 15:00:32 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

> [...]
>Tankevækkende nok blev Bohr nummer 2. !!!!!!!!!!!
>Men morsomt når BW underholder med vrøvl om Einsteins

Hej Eyvind - forklar hvad Einstein føjede til Otto Hahns videreførsel
af Curie og Becquerel om at Uran kan fissionere
Han fandt ikke på kædereaktion. Nul Empiri. Den klarede Hahn
Han vandt Emcformel som intet betød for der ku ikke vejes massetab

GPS er om von Braunraketter , græsk trigonometri og Ole Rømers
lyshastighed og Hertz -Marconi radio
Nul Einstein

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 20:39

"Bo Warming"
> Hej Eyvind - forklar hvad Einstein føjede til Otto Hahns videreførsel
> af Curie og Becquerel om at Uran kan fissionere

Gu' vil jeg da ej! Og hvorfor?
Hvis jeg skulle sige noget som helst fornuftigt om Einstein, ville jeg
selvfølgelig læne mig op ad hvad andre har sagt desangående.
Lige ovenover har jeg beskrevet en undersøgelse af, hvem videnskabsfolk
mente var de største genier i menneskehedens historie.
JEG ER IKKE KVALIFICERET VIDENSKABSMAND NOK TIL AT
HAVE EN SELVSTÆNDIG MENING OM EINSTEINS GENIALITET.
Og dette burde du også lægge dig på sinde.
At putte lort i et syltetøjsglas kvalificerer ikke dig, til at udtale dig
med vægt
om Einsteins genialitet.
Jeg ser for mig 2 døvfødte diskutere Mozart eller 2 blindfødte diskutere
Picasso!
Hvis jeg ønskede at have en mening om størrelsen på Einsteins genialitet
ville jeg højst sansynligt læne mig op af min personlige helt Richard
Feynman.
(Han var forøvrigt særdeles imponeret over Niels Bohr) men jeg kan
ikke huske at have set, hvad han har skrevet om Einstein.

PS: Meget morsomt læste jeg lige at; "Feynman (in common with the
famous physicists Edward Teller and Albert Einstein) was a late talker;
by his third birthday he had yet to utter a single word."
Og det varmer en gammel far p.g.a. min datter ikke kunne et ord på
hendes 3års fødselsdag. Jeg har jo hele tiden - fra jeg blev klar over
hendes undfangelse - været klar over at jeg engang i fremtiden skulle
med hende til Stockholm.
Og jeg glæder mig vanvittigt til at åbne hendes interesse for Richard
Feynman.
PPS: I en alder af 3år og 4mdr. knevrer hun mere end ønskeligt!!! )

> Han fandt ikke på kædereaktion. Nul Empiri. Den klarede Hahn
Læs Richard Feynman om hans tid i Los Alamos!

> Han vandt Emcformel som intet betød for der ku ikke vejes massetab
> GPS er om von Braunraketter , græsk trigonometri og Ole Rømers
> lyshastighed
Ole Rømer vidste ikke selv hvilken banebrydende opdagelse han
havde gjort. Det var tæt på at blive glemt.

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 22:22

      On Fri, 4 Mar 2011 20:39:29 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind
snabelA eyvind punktum dk> wrote:

>"Bo Warming"
>
>Gu' vil jeg da ej! Og hvorfor?

Fordi du intet forstår og intet kan forklare. Du er som pøblen i
Kejserens Ny Klær og jeg er drengen der oplyser sandt at du har ikke
tøj på

>Hvis jeg skulle sige noget som helst fornuftigt om Einstein, ville jeg
>selvfølgelig læne mig op ad hvad andre har sagt desangående.
Ja du er medløber og inkompetent - du følger fåreflokken og du hader
videnskabens grundide om empiri og logik

> [...]
>(Han var forøvrigt særdeles imponeret over Niels Bohr) men jeg kan
>ikke huske at have set, hvad han har skrevet om Einstein.
INTET HAR HAN SKREVET - han respekterede sin ven og ville ikke modsige
selvom USA-PR ønskede myte om abombemedvirken som alle fagfolk idag
erkender handler om EET POLITISK BREV, skrevet af Fermi og Scilard og
medunderskrevet af Einstein - og sendt til præsidenten

> [...]
>Ole Rømer vidste ikke selv hvilken banebrydende opdagelse han
>havde gjort. Det var tæt på at blive glemt.

Einstein selv mente ikke at hans relativity havde bidraget til abomben

Men du bilder dig ind at hvis en smigre-røv Feynman smigrer så skider
du på Einsteins egen mening
Han var ikke falsk beskeden men havde indsigt

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 23:09

"Bo Warming"
> Men du bilder dig ind at hvis en smigre-røv Feynman smigrer så skider
> du på Einsteins egen mening

Jeg skrev netop IKKE noget om Einstein, og jeg skrev netop
IKKE noget om Feynmans mening om Einstein, fordi jeg
enten ikke har læst det eller ikke kan huske det!
Hvordan fanden du kan få det til, at jeg skider på noget som helst,
er udenfor min forståelse.

> Han var ikke falsk beskeden men havde indsigt

Bo du er et gammelt sludrechatol, hvor en del af din hjerne - hvis
ikke den hele - er størknet for årtier siden - hvis ikke før!

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 02:36

On Fri, 4 Mar 2011 23:09:23 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

> [...]
>
>Bo du er et gammelt sludrechatol, hvor en del af din hjerne - hvis
>ikke den hele - er størknet for årtier siden - hvis ikke før!
Både Einstein og Bohr indså at når amerikanske medier havde besluttet
at give de to ære for abomben og de vidste bedre, så var det omsonst
at modsige

USA ønskede at tyskeren Otto Hahn IKKE fik sin velfortjente ære som
bombens hovedmand

Et grundstof var opkaldt efter Hahn men det ændredes tsk tsk

Hahn var som jeg helt uden antisemitisme, men USA-medier regerede
verden indtil Maos hestekur gjorde Kina rig pr markedsærlighed

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 08:17

punktum dk> wrote:

> [...]
>
>Bo du er et gammelt sludrechatol, hvor en del af din hjerne - hvis
>ikke den hele - er størknet for årtier siden - hvis ikke før!
SKRIV FYSIK OG IKKE PERSONANGREB
JEg har trådstartet om emnet mudderfrit nu lørdag morgen så prøv at gå
efter bolden
Du vil se jeg har heller ikke personangreb på Einstein , endsige
antisemitisme, for Newton har jeg altid været lige så kritisk overfor
Sandheden afgøres ikke af flertal.
Berømthederne er lette at eksamiinere i og derfor opreklamerede - men
unyttige vedr skatteydernes forbrugsgoder

Aldrig har nogen argumenteret at Hahns uranfission havde gives os
reaktorer hurtigere pga relativity. Og Einstein afviste at han havde
gavnet bomben med andet end et brev til præsidenten
Medier lyver.

Fra : Patruljen

Dato : 04-03-11 18:12

On 4 Mar., 07:32, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Hvorfor det besv r.?
> Kan sm landminer p skibssiden og pistoler hos matroser og kaptajn
> ikke hindre pirateri?

Du skal omtrent placere reaktivt panser på alle skibssider for at
hindre adgang. Små-ting som pistoler fungerer ikke godt over 50 meter.
Du skal kunne skyde præcist, håndtere automatvåben sikkert, hurtigt og
turde stikke hovedet frem under beskydning. Et par velplacerede
hovedskud på 2 - 300 meter tager formentlig modet fra somali-
pirater...
Jeg tror ikke det kan forventes af matroser og kaptajner -

Fra : ASKF

Dato : 07-03-11 11:44

Patruljen ytrede sig i
<fb7bca0a-dbf8-4bcd-8e1c-abac63eb2b0f@e9g2000vbk.googlegroups.com> med
dette:

> [...]
>pirater...
>Jeg tror ikke det kan forventes af matroser og kaptajner -

Du skal ikke forvente at de vagter de kan hyre, vil være i stand til at
levere velplacerede skud på den afstand, og da slet ikke med
automatrifler. Et skib er jo i bevægelse og der er vind at tage højde
for, så det er endog de færreste almindeligt uddannede professionelle
soldater som vil kunne være så præcise.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-11 12:25

ASKF <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
plc9n6l9tmrlto62sdjhnm5ug4v7fl70e6@4ax.com:

> [...]
> automatrifler. Et skib er jo i bevægelse og der er vind at tage højde
> for, så det er endog de færreste almindeligt uddannede professionelle

Heldigvis har Gatling løst dét problem.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 07-03-11 07:34

On 7 Mar., 12:24, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> ASKF <nos...@askf.dk> skrev i meddelelsen
> plc9n6l9tmrlto62sdjhnm5ug4v7fl7...@4ax.com:

Nå. Ja - der er lidt bevægelse. Det har du vel ret i -

> Heldigvis har Gatling l st d t problem.

:)

http://www.youtube.com/watch?v=9Wf6IYMNdeo&feature=related

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-11 13:33

On Mon, 7 Mar 2011 06:34:09 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nå. Ja - der er lidt bevægelse. Det har du vel ret i -

Elektronikken har løsninger på alt - aktiveres sigtet på en person kan
affyrings tid og vinkel tage højde for bevægelserne

Der kan også skydes med farvede spredehagl og det der rammer blød væv
gir billede med særlig farve, som næste skud rammes mod

Kun fantasien sætter grænser vedr elektronik

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-03-11 14:37

On 03/09/2011 01:33 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> gir billede med særlig farve, som næste skud rammes mod
>
> Kun fantasien sætter grænser vedr elektronik

Hvis kaptajnen har alarm fra sin pirat-radar, kan han trykke på knap og
dermed give retningen til våben med flares og maskingevær styret af
smart kamera. Helt analog til de ANPR-kameraer, som /virker/
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_number_plate_recognition
og bruges til at opfange fx kriminelle muhammedanere.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-11 20:22

On Wed, 09 Mar 2011 14:36:44 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_number_plate_recognition
>og bruges til at opfange fx kriminelle muhammedanere.

En god muhamedaner er en død muhamedaner, gælder næsten

Better safe than sorry

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 23:06

Et døgn henne i denne tråd søger Eyvind og Martin Larsen at give ære
til Einstein, som tilkommer andre
Ikke et logisk ræsonement leverer de.
Ingen links eller empiri eller selvstændighed
Jeg har i 11 år igen og igen med selvstændig fysik påvist at Einstein
er opreklameret på abombeområdet mm
Mine modparter ku aldrig bestå fysik-studentereksamen men jeg har ført
hold til denne eksamen og de har fået topkarakterer fordi jeg er inde
i stoffet og kan forklare step by step logikken så eleverne straks
fatter det og selvstændigt kan forklare ved eksamen eller bruge det
til at løse problemer med
Den slags gav mig selvtilid så jeg holdt op med at stamme, ligesom den
britiske konge i Oscarvinderfilmen der stoppede uvanen da han
udnævntes til konge og derved fik selvtillid - ikke pga talepsykologer
Ingen har kunne slå ned på et svagt punkt i mine Einstein-kritiske
ræsonementer fra præmis til konklusion

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 23:50

"Bo Warming"
> Et døgn henne i denne tråd søger Eyvind og Martin Larsen at give ære
> til Einstein, som tilkommer andre

Igen igen vrøvler du. Jeg skrev;
"JEG ER IKKE KVALIFICERET VIDENSKABSMAND NOK TIL AT
HAVE EN SELVSTÆNDIG MENING OM EINSTEINS GENIALITET."
Jeg skrev det endda med versaler for at det skulle sive ind hos dig.

Det eneste jeg synes der er interessant, er din sygelige interesse for
Einstein - hvordan er den opstået og hvorfor har du vedligeholdt
den i så mange år.

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 01:47

On Fri, 4 Mar 2011 23:50:10 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

> [...]
>
>Det eneste jeg synes der er interessant, er din sygelige interesse for
>Einstein - hvordan er den opstået og hvorfor har du vedligeholdt

Jeg ved ikke hvad "sygeligt" betyder. Sygdom er når dele af dit
kropsvæv er funktionsnedsat, objektivt måleligt

Hvis noget er sygeligt så er det at du slavisk følger gruppepresset om
at Einstein er halvgud og aldrig overvurderet

Se på hvad jeg skriver om og optæl om mine indlæg om Einstein er
større end din%del om denne halvgode matematik-fysiker

Jeg tror du vedr personfixering om dit idol er mere fetish-forrykt end
mig

Hvis 1% af mine indlæg handlede om denne barfodshippie som Glistrup og
jeg står på skuldrende af, selvom han ikke har format som Gandhi, så
ku der være berettigelse i hvad du skriver men det er altså ikke en
forbrydelse at sprede sig tyndt over verdens titusinder af spændende
emner

AT du pga socialistisk vanetænkning ikke kan følge glistrupianismens
uærbødighed vedr dine idoler, er ikke mit problem.

BRAINSTORMINGENS GRUNDLOV LYDER:
Sig hvis du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig
imorgen hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det
modsiger hvad du sagde idag. Ralph W Emerson, Amerikansk filosof
1803-1882

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 02:18

>Igen igen vrøvler du. Jeg skrev;
>"JEG ER IKKE KVALIFICERET VIDENSKABSMAND NOK TIL AT
>HAVE EN SELVSTÆNDIG MENING OM EINSTEINS GENIALITET."
>Jeg skrev det endda med versaler for at det skulle sive ind hos dig.

Det er prisværdigt at du erkender at du -som de fleste - er blottet
for selvstændighed vedr vurdering af din større end FEynmann
superduper HELT

Altså du har brug for halvgud og dovent er du landet på at vælge
Einstein

Vis tolerance overfor os som modsat du forstår fysik og ikke er
nazisoldatmedløbere der adlyder ordre fra smagsdommerne

Jeg tror at du om ti år får det fint med at skulle bede mod Mekka på
knæ

Når du ikke ræsonerer SELV er den ene helt vel så god som den anden

Du skulle vide hvor skønt det er at leve efter Glistrup-doktrinen "I
did it my way"

iØVRInGT ER einstein BLANDT MINE middel-helte for han var næsten så
ligegad med gruppepres som Glistrup og jeg

Han gik uden strømper i skoene og han var beskidt og stolt af denne
(idag fortiede ) pionergerning

Han rakte tunge af journalistskurkene og støttede Israel

Helt: et menneske der ofrer sit liv for, at læreren gennem hans
eksempel kan få børnene til at være lydige.      Gabriel Laub