Iransk kvinde anmelder Thomas Blachman for~
Fra : N_B.DK

Dato : 03-03-11 20:17

Og hvorfor så det? jo fordi han kalder danskere for blegnæb....

"Hvis Thomas Blachman får en dom for det her, så har vi genoprettet den
retstilstand, som vi gerne vil have. Mange af os har dog indtryk af, at
retstilstanden er uretfærdig i øjeblikket. Hvis han ikke bliver dømt, så kan
vi vise, at det sjældent er grisefarvede danskere, det går ud over her i
landet. Og det viser, at loven ikke er lige for alle," siger Dan Ritto.

http://kpn.dk/popmusik/article2358005.ece?ref=eblisterseneste

Hvor mange indvandrere er det lige der er dømt for §266b?

Kan desværre ikke skrive min personlige ærlige mening om de 2.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-03-11 21:48

On 03/03/2011 08:16 PM, N_B.DK wrote:
> [...]
>
> Hvor mange indvandrere er det lige der er dømt for §266b?
>
> Kan desværre ikke skrive min personlige ærlige mening om de 2.

Du har vist ikke forstået at det er et "stunt"

Firoozeh:
"Alt i alt ser vi meget gerne racismeparagraffen endeligt fjernet fra
dansk lovgivning. men så længe loven er gældende, skal den opretholdes
og gælde for ALLE"

Det er en meget klog aktion. Statsadvokat-idioterne et al bør tvinges
til at udgive et katalog over forbudte ord. Man må ikke sige at Muhammed
var pædofil i Østrig (så må man jo bare kalde ham børnepuler eller noget
andet mærkeligt).

Mvh
Martin

Fra : N_B.DK

Dato : 03-03-11 22:00

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> til at udgive et katalog over forbudte ord. Man må ikke sige at
> Muhammed var pædofil i Østrig (så må man jo bare kalde ham børnepuler

Jo det har jeg skam, men eftersom de kender det hjernedøde danske
retssystem, er der en stor chance for at blachman faktisk ville blive dømt,
hvorfor ikke anmelde en af de utallige indvandrere der faktisk burde
tiltales for racisme? nej det går alligevel ikke.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 15:38

On Thu, 03 Mar 2011 21:48:08 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>til at udgive et katalog over forbudte ord. Man må ikke sige at Muhammed
>var pædofil i Østrig (så må man jo bare kalde ham børnepuler eller noget
I Danmark må vi mene at kun ½ mio jøder kzdræbtes og primært af tyfus
og aldrig pr gas eller pr fortsæt
Vi må vist også mene at jorden er flad og månen grøn ost og Gorm den
gamle blev tusind år og døde igår

Er der facts som man ikke må lyve om, udover injurierende sager?

Østrig bør vi tvinge til ytringsfrihed og dernæst Sverige, Norge,UK
osv

Men at spilde krudt påusikre kilder om normal arabisk børnebryllup på
Muhameds tid er bare DUMT

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-11 16:33

On 03/04/2011 03:37 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> gamle blev tusind år og døde igår
>
> Er der facts som man ikke må lyve om, udover injurierende sager?

Der er sandheder/facts du ikke må ytre dig om, hvis de af rødfascister
menes at kunne virke fornærmende på sindssyge afgudsdyrkere.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 17:26

On Fri, 04 Mar 2011 16:32:32 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Der er sandheder/facts du ikke må ytre dig om, hvis de af rødfascister
>menes at kunne virke fornærmende på sindssyge afgudsdyrkere.
>
>Mvh
>Martin
ALtså DK-ytringsfrihed er retten til at lyve, når ikke det kan give
injuriesøgsmål