Hvorfor boycottes ikke al flytrafik, skibs~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-11 19:27

   Gadafi som ikke har gjort os noget, får rejsesanktioner og
andet

Hvorfor boycottes ikke al flytrafik og skibstrafik - passagerer og
varer og især luksusimport til HELE SOMALIA
De store havne og lufthavne er lette at kontrollere og EU kan lovligt
nedskyde sanktionsbrydere for her har landet meldt EU krig med grov
vold

Togtrafik har de vist ikke - det ville være uhørt højteknologi for det
land, som i Danmark 1855

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-03-11 22:05

Bo Warming wrote:

> Togtrafik har de vist ikke - det ville være uhørt højteknologi for det
> land, som i Danmark 1855

Jeg vil ikke forholde mig til om Somalia er på samme niveau som Danmark
anno 1855, men hvis vi for en gangs skyld tager dine ord for givet,
udelukker det faktisk ikke jernbaner. Vi havde danske jernbaner i 1855
<http://da.wikipedia.org/wiki/Danske_jernbaner>

--
Jesper Lund

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-11 12:14

On 04 Mar 2011 21:04:52 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

> [...]
>anno 1855, men hvis vi for en gangs skyld tager dine ord for givet,
>udelukker det faktisk ikke jernbaner. Vi havde danske jernbaner i 1855

Vi havde show-strækningen København Roskilde - og det SlesvigHolsten
vi var ved at tabe havde lidt mern

Dato : 05-03-11 15:08

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> anno 1855, men hvis vi for en gangs skyld tager dine ord for givet,
> udelukker det faktisk ikke jernbaner. Vi havde danske jernbaner i 1855

Endnu et genialt indlæg, ja hvorfor ikke, måske fordi at den provins i
Somalia hvor piraterne kommer fra er så ludfattig at det vil være spild af
penge at forsøge kontrollere indkøb fra mennesker der for 99,9% vedkommende
ikke ejer kongens mønt. Og så er der alle sortbørshandlerne der sælger
alligevel what a waist of time.