Børn beundrer kuldeufølsomhed og dermed pl~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-11 12:20

Børn beundrer kuldeufølsomhed og dermed plankeværk og ænser ikke andet
afklædtheds-aspekt
Jeg er en mand med en sag, eller rettere mange.
Jeg er stolt af at min søn overgår mig i kuldeufølsomhed og kan sove
på bar mark i frost med en tynd sovepose.
Når jeg debatskaber på fortovet og forbedrer plankeværks-budskaber er
jeg selv et budskab og børn kommer hen og siger spøjse ting om at "Det
må være koldt at være mig" pga mine bare tær og knæ i frost
Politi og et par håndværkere indbilder sig, at børn
blufærdighedskrænkes, men det er der ingen tegn på - selv hvis
genitalier nogensinde havde været blottet, er knæ og tær
interessantere. Pikke har alle børn set, de glor slet ikke efter
sådanne ligegyldigheder.
Månedlig får jeg snese af kommentarer på mine spadsereture og ofte
skifter emnet til mit plankeværk og småbørn siger, at det er sejt med
fest og farver.Måske de når de kommer hjem forlanger tilladelse af
deres forældre til at gå barfodet, og jeg hades af børnehaveforældre
for det.
Udadfarende ekshibitionisme mht VÆR ANDERLEDES OG KÆMP FOR DET FOR DET
, for DET VIL MUSLIMERNE ALDRIG GØRE - det fatter folk - ingen ville
få den skøre tanke at en usexet 65årig fedebolle sku være ude på at
flashe noget erotisk.
Jeg har fra kommunen fået klædelige blebukser som kan skæres bundløse
så tungt sugende tekstil hænger ned foran og bag ved og dækker perfekt
uanset bevægelser
Dem bruger jeg nu i stedet for nederdel - og de er lægeordinerede, a
la medicin, så det kan politiet vel ikke have noget imod.