Oscarvinder film om stammen. som lyves beh~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-11 11:37

   Oscarvinder film om stammen. som lyves behandlingskrævende

Min mor og far har vel-kortlagte slægter og der har aldrig været
stammen langt ude eller tætbeslægtet.
Min mor fik alligevel mig, min storebror og min lillesøster til at
stamme
Men universitetsforskende ørenæsehalsoverlæge-halvfætter insisterer,at
stammen er arvelig og social arv uvæsentlig!!!.
Mine søskende og jeg sendtes til talepsykolog og denne var en klog
Freudianer og forklarede os, at vi havde så gode forældre, at det nok
ville gå hurtigt væk - og han havde ret - og han skønnede at min mors
klumhånd fik hende til at være forpint og pæsende. og det er nok årsag
- men ubrugeligt.
Mine søskende tog opgør med mor men jeg var yndlingssøn og tilgav 100%
-   Og er stolt af nul-hævnlyst.
Oscarvinderfilmen "Kongens store tale" er skamrosning af talepsykolog
som får ære for, at da kongen er granvoksen og skal tale til det
britiske folk i 1936. går det perfekt.
Jeg har været i nærkontakt med snese af talepsykologer og udover en
smittende venlighed hos nævnte Freud-analysator, var de alle skadelige
eller værdiløse
Jeg og mine søskende stammede pga tillært hjælpeløshed som mor havde
programmeret os til og vi kappedes om at få hendes opmærksomhed
Men min stammen aftog i studietiden, da jeg fik selvtillid af høje
karakterer, og da jeg begyndte at undervise i gymnasiet og vidste lige
hvilke fysik og kemi ting, der sku siges var jeg helbredt - helt som
den britiske tronfølger der påstår sig helbredt af en talepædagog men
reelt blev rask de han omsider i alder 41 år var konge og havde et
budskab om WW2 til sit folk.