Gadafi dygtigere end Mubarak og Tunis-dikt~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-11 14:19

   Gadafi dygtigere end Mubarak og Tunis-diktatoren
Selvfølgelig ku uorganiserede ubevæbnede Al-Queda bøller ikke stille
noget op mod USA-isenkrammet som Libyens retmæssige herskere har
rigeligt af
Så nu frygter Benghazi-Tobruk-hjørnet af landet spanking for deres
premature fest.
FN-tossen fra Korea, som sku beskytte skibe mod pirater har fåe et
wakeupcall, og vil forhåbentlig lægge sit menneskerettighedspis på
hylden.
Og sanktioner som var til grin fra dag 1 vil nok blive nedtrappet
tækkeligt, så ikke stripteasen bliver for pinlig hos de populistiske
velmenere, der troede at fjendebilleder er rigtige altid, og bypøbel
der sir "vi-er-folket" kan dømmes representative for folkeviljen uden
at man tæller mennesker i statistik og på gaden.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-03-11 15:58

> [...]
> der sir "vi-er-folket" kan dømmes representative for folkeviljen uden
> at man tæller mennesker i statistik og på gaden.

Gadafi er den klogeste der har repræsenteret menneskeretigheder i FN.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-03-11 16:40

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Gadafi er den klogeste der har repræsenteret menneskeretigheder i FN.

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, men der løber vedholdene onde rygter om
at Khadaffis søn Saif skulle have taget en PHD i økonomi på "London School
of Economics" Så når farmand falder af pinden så har Libyen en dygtig mand
til at overtage roret.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-03-11 16:49

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> om at Khadaffis søn Saif skulle have taget en PHD i økonomi på "London
> School of Economics" Så når farmand falder af pinden så har Libyen en

Rotter søger mage.