Yemen: Det er Israel der står bag opstande~
Fra : Per Rønne

Dato : 02-03-11 07:18

På:

<http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=210317&utm_source=Pulse
em&utm_medium=Email&utm_campaign=Jpost_Newsletter_01/03>

kan man se at den yemenitisme præsident nu beskylder Israel for at stå
bag opstandene i den arabiske verden. »There is an oprations rooms in
Tel Aviv with the aim of destabilizing the Arab world«, som han
ugrammatisk udtrykker det, og han mener at det hele styres fra Det hvide
Hus.

Protesterne mod hans styre fortsætter nu alligevel i den yemenitiske
hovedstad, Sana'a ..

Men lad os se hvor mange Israel-hadere i denne gruppe, der køber denne
konspirationsteori ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-11 08:11

On Wed, 2 Mar 2011 07:17:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>hovedstad, Sana'a ..
>
>Men lad os se hvor mange Israel-hadere i denne gruppe, der køber denne

Jeg er brainstormer og ikke jødehader og finder teori om Israel
fordele lidt sandsynligere end Gadafis tro på at al-Queda står bag

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-03-11 10:01

> [...]
> hovedstad, Sana'a ..
>
> Men lad os se hvor mange Israel-hadere i denne gruppe, der køber denne

Jamen er det nogen nyhed har vi ikke vidst det hele tiden?. Tag foreks Irans
præsident ham de spottende kalder for "Dværgen" han er af jødisk afstamning
og sådan er det jo mere man graver desto værre bliver det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-03-11 10:46

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ikl10q$e4n$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> foreks Irans præsident ham de spottende kalder for "Dværgen" han er
> af jødisk afstamning og sådan er det jo mere man graver desto værre

Hvilken side står du på i forbindelse med opstandene i den arabiske verden,
Flemse? Og pas nu på, inden du svarer. Vi er ude på - for en professionel
troll - rigtig tynd is hér. Så'en en slags lose-lose situation.

Og du har stadig ikke svaret mig på min forespørgsel vedr. din jobsituation.
Skal du have lidt hjælp til at grave gamle usenet-indlæg frem, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-03-11 11:57

> [...]
> verden, Flemse? Og pas nu på, inden du svarer. Vi er ude på - for en
> professionel troll - rigtig tynd is hér. Så'en en slags lose-lose

Uha den var svær, I yemen sidder præsidenten og beskylder Israel for at stå
bag og i Libyen sidder gode gamle Khaddafi og beskylder Al Queda for at stå
bag. Men siden du nu spørger, jeg tror at jeg holder med khaddafi. Jeg tror
at hvis oprørerne ville have vundet så skulle de have vundet nu. Jeg tror at
det ender med en stillingskrig hvor oprørerne taber. Selv om Islamisterne er
mine yndlinge på mange områder så styrer de ikke kaos, det er snarere kaos
der styrer dem og det lover ikke godt.

> Og du har stadig ikke svaret mig på min forespørgsel vedr. din
> jobsituation. Skal du have lidt hjælp til at grave gamle usenet-indlæg
> frem, Flemse?

Uha du kender min politik på usenet, aldrig aldrig fortælle folk noget om
mit privatliv eller erhverv, alt kan bruges imod dig, at lyve omkring disse
ting er en dyd på usenet. ihvertfald hvis målet er anonymitet.

Fra : J. Nielsen

Dato : 02-03-11 16:26

On Wed, 2 Mar 2011 10:00:41 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>Tag foreks Irans
>præsident ham de spottende kalder for "Dværgen" han er af jødisk afstamning
>og sådan er det jo mere man graver desto værre bliver det.

....og det bliver værre endnu. Han har solgt sin Peugeot.

http://www.bilsektionen.dk/peugeot-504-saloon-fra-1977-er-solgt-for-1-million-dollars
--

-JN-

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-03-11 16:33

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ...og det bliver værre endnu. Han har solgt sin Peugeot.
>
> http://www.bilsektionen.dk/peugeot-504-saloon-fra-1977-er-solgt-for-1-million-dollars
> --
>
> -JN-

Jamen hvad sagde jeg, man kan ikke undslippe sit genpulje. Den kloge snyder
den mindre kloge.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-11 22:37

On Wed, 2 Mar 2011 16:32:58 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hvilken fordel har jøder af Somali-pirateri?