Hvordan udsætter autonome Bo Warming for ~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 12:44

   +
--*vordan udsætter autonome Bo Warming for mordforsøg?
Jeg hørte ved midnat larm fra mit plankeværk, som dengang ikke var
blevet afbrændt.Jeg gik ud og råbte "STOP DET HÆRVÆRK". Den
køllebevæbnede autonome for mod mig og råbte "Du er klam og skal dø"
og jeg ramtes af boldtræet ved knæet.
Selvom knoglen ikke brækkedes, havde jeg ikke mulighed for flugt, så
jeg sprang på angriberen og er så overvægtig, at jeg ku tynge armene
ned mod havegangen i ½ time og holde fast om håndleddene især det med
køllen.Jeg ku ha nikket en skalle eller stukket en finger langt ind i
øjet på det store skrummel af et voldsmonster,
men undlod det for ikke at provokere raseri og styrkende adrenalin.
Jeg råbte "HJÆLP" hundred gange og en autonom Selmanovski i
Husumgade45 2tv råbte ud af sit køkkenvindue , at "det har du rigtig
godt af".
Men en genbo i Bjelkes Alle 43 tilkaldte politi, der lagde angriberen
i håndjern og køllen i en papirspose og fotograferede mine blodige knæ
og forhørte mig.
De oplyste, at angriberens straf sandsynligvis ville blive en 2000kr
bøde.
Jeg gik udmattet ind i min lejlighed og sank om i min seng.
Min japanske samleverske, der ikke ku finde ud af at tilkalde politi
vedr overfaldet som hun bevidnede resultatet af, hentede mig, da
politiet vendte tilbage og ringede på min dør.De havde telefoneret med
Bellahøj stationen og oplyste, at hvis ikke jeg tog på skadestue,
havde de ikke en sag og ville frigive arrestanten."Det bliver ikke i
dag" svarede udmattede mig , fordi jeg ved tilsvarende overfald har
ventet op til 5 timer i Bispebjerg skadestuen og politiet brugte ikke
skadestuerapporterne til noget. Næste dag ringede jeg til advokater og
en af dem oplyste om en privatiseret skadestue uden ventetid. og den
besøgte jeg - Rolighedsvej klinikken (og betalte 600kr).Rapporten
sendte jeg til politiet, så nu har de en sag, de omsider er nødt til
at tage sig af. Havde jeg været skudt på og ikke ramt, havde jeg så
skulle gå på skadestue straks?
Jeg håber min beskikkede bistands-advokat får medhold i politi-klage:
- at mangel på conduite hos politi i fremtiden aldrig bør føre til,
at en volds eller mord sag droppes,
blot fordi der ikke loves øjeblikkelig skadestuebesøg.