Krimi Statistik
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-11 01:06

Efter ide af Ole S på:
http://mortenbay.blogs.berlingske.dk/2011/02/27/multikultur-kritik-muslim-kritik/

Se tabel 6.30 hos Danmarks Statistik
http://www.dst.dk/pukora/epub/upload/14846/indv.pdf
Indeks for dømte for overtrædelse af straffeloven mht. vold.
og andre straffelovsovertrædelser
(Standardiseret efter alder og socioøkonomisk status)
Vold Andet
Danmark: 96 101
Marokko: 395 738
Libanon: 356 417
Somalia: 348 394
Afganistan: 277 259
Jugoslavien: 245 305
Irak: 239 177
Tyrkiet: 212 171

Det kan nævnes at f.eks. kinesere, vietnamesere, thaier
og filipinere har LAVERE indeks end danskere!

Øhh... mon man må skrive sådant noget?
Måske man skal belave sig på en tur i retten

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 01:36

On Tue, 1 Mar 2011 01:06:28 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

> [...]
>og filipinere har LAVERE indeks end danskere!
>
>Øhh... mon man må skrive sådant noget?
>Måske man skal belave sig på en tur i retten

Er tallene domme pr år pr mio indbyggere og hvad menes med - helst
illustrer med tal-eksempel

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-03-11 07:33

On Tue, 1 Mar 2011 01:06:28 +0100, Eyvind Dk wrote:

> [...]
> og filipinere har LAVERE indeks end danskere!
>
> Øhh... mon man må skrive sådant noget?
> Måske man skal belave sig på en tur i retten

De fakta får du ingen faktaresistente fjolser til at kommentere på.

Fra : DADK

Dato : 01-03-11 07:45

Eyvind Dk wrote:
> [...]
> og filipinere har LAVERE indeks end danskere!
>
> Øhh... mon man må skrive sådant noget?
> Måske man skal belave sig på en tur i retten

Det skyldes jo den omsiggribende racisme. Når f.eks somalierne omtales
dårligt i medierne pga kriminalitet, er det selvklart at de må gå ud og
begå endnu mere kriminalitet. De presses til det, ulykkelige og
uselvstændiggjorte som de er, pga at de kun får lige så meget som den
øvrige befolkning i overførselsindkomst.

Grunden til at jeg lige nævner somaliere er at jeg for et par måneder
siden på kommunen så en somalier gå amok og stå og sparke til skrankerne
mv, fordi han ikke havde fået så meget i kontanthjælp som han "burde".
Han var iført jakkesæt og i armen bar han en spritny Mac Air-computer
der ikke var pakket ud endnu.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-03-11 09:29

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var iført jakkesæt og i armen bar han en spritny Mac Air-computer der ikke

Men måske er det selve det image man bygger på de her grupper kan irritere
folk så de bliver voldelige.

Fra : DADK

Dato : 01-03-11 09:45

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Men måske er det selve det image man bygger på de her grupper kan irritere
> folk så de bliver voldelige.

Tror ærlig talt at vi er de eneste der kender til gruppens eksistens.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-03-11 09:47

On Tue, 01 Mar 2011 09:44:48 +0100, DADK wrote:

> Tror ærlig talt at vi er de eneste der kender til gruppens eksistens.

Ingen påstand er så absurd, at den ikke kan bruges af en rødfascist.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-03-11 09:45

On Tue, 1 Mar 2011 09:28:32 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Men måske er det selve det image man bygger på de her grupper kan irritere
> folk så de bliver voldelige.

Du mener altså at folk bliver mere voldelige (og derfor er uden skyld),
FORDI det bliver påpeget at de har været voldelige tidligere.

Du er sgu for langt ude.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-03-11 09:35

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og filipinere har LAVERE indeks end danskere!
>
> Øhh... mon man må skrive sådant noget?
> Måske man skal belave sig på en tur i retten

For mange år tilbage lavede EB en undersøgelse der viste at medlemmer af FRP
var langt mere kriminelle end den øvrige befolkning. Det er alm kendt at
racistiske unge på den yderste højrefløj er langt mere kriminelle end den
øvrige befolkning. Jeg vil forsøge at sende linket til Marokkanske
venskabsforening.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-03-11 09:43

On Tue, 1 Mar 2011 09:34:39 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> For mange år tilbage lavede EB en undersøgelse der viste at medlemmer af FRP
> var langt mere kriminelle end den øvrige befolkning.

Kan du ikke lige dokumentere det.?

Ikke at EB har skrevet det (de skriver så meget der ikke passer), men at
det er korrekt.

> Det er alm kendt at
> racistiske unge på den yderste højrefløj er langt mere kriminelle end den
> øvrige befolkning.

Det er også alm kendt at autonome unge på den yderste venstrefløj er langt
mere kriminelle end den øvrige befolkning.

Fra : DADK

Dato : 01-03-11 09:48

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> For mange år tilbage lavede EB en undersøgelse der viste at medlemmer af FRP
> var langt mere kriminelle end den øvrige befolkning.

Ja, den husker jeg også - men det var fordi de var liberale. Det
handlede om at snyde i skat, fremme sort arbejde, svindle med
formueskatten osv. Ikke at røve banker, voldtage 11-årige piger eller
slå folk ned på gaden fordi de havde lyst hår.

Fra : N_B.DK

Dato : 01-03-11 09:59

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> Jeg vil forsøge at sende linket
> til Marokkanske venskabsforening.

Så kan du jo sende det her link til den SOmaliske "venskabsforening"

http://lokalavisen.dk/beboer-fangede-somalisk-indbrudstyv-der-slog-og-bed/20110227/artikler/302279996/1009?ref=eblister112

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-03-11 01:40

On 1 Mar., 01:06, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
wrote:
> Efter ide af Ole S p :http://mortenbay.blogs.berlingske.dk/2011/02/27/multikultur-kritik-mu...

Hmm -
Har du overhovedet læst artiklen?

> [...]
> (Standardiseret efter alder og socio konomisk status)
>                     Vold      Andet
> Danmark:       96         101
> Marokko:      395        738
> Libanon:       356        417
> Somalia:       348        394
> Afganistan:   277        259
> Jugoslavien:  245        305
> Irak:             239        177
> Tyrkiet:        212        171
>
> Det kan n vnes at f.eks. kinesere, vietnamesere, thaier
> og filipinere har LAVERE indeks end danskere!
>
> hh... mon man m skrive s dant noget?
> M ske man skal belave sig p en tur i retten

:)

Du tænker vel ikke helt alvorligt, at du skal frygte at du kommer i
retten pga.dit indlæg her?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-03-11 11:12

wrote:
> [...]

> M ske man skal belave sig p en tur i retten

>Du tænker vel ikke helt alvorligt, at du skal frygte at du kommer i

Så nu må du ikke ødelægge hans mentale boble med fakta. Desuden jo
vrangforestillinger de har desto sjovere bliver debatten.

Fra : Patruljen

Dato : 01-03-11 03:56

On 1 Mar., 11:12, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:469d2c52-46fd-4369-9dd1-87ef449b0d10@p11g2000vbq.googlegroups.com...

> S nu m du ikke del gge hans mentale boble med fakta. Desuden jo
> vrangforestillinger de har desto sjovere bliver debatten.

Jeg tror ikke, at Eyvind har læst artiklen - for efterfølgende at
linke til en statistik over kriminalitet :)
Der er iøvrigt en del interessante facs -

F.eksempel det faktum at så få "muslimer" overhovedet er aktive
troende. Det er en af mine kæpheste i hele dender debat. Man henviser
uafbrudt til - muslimske kriminelle. Sennels bogtitel: " Blandt
kriminelle muslimer" er noget af det dummeste, jeg har set fra en
psykolog. Han burde om nogen vide, at det ikke er religion, som er en
prioritet på Sønderbro -