Når K sir DyneLarsen, sir S vindmøller
Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 00:43

Når K sir DyneLarsen, sir S vindmøller

Sass forstår ikke at firmaer der ekspanderer i Kina er vort håb og
vindmøller der kræver statsstøtte dur ikke.

Jeg ser håb om at medierne kommer til fornuft og i sidste øjeblik før
valget lader vælgerne forstå at SSF er selvmord og VK+ gir håb

Sass går op i skolebørnenes læse-evner

Men de fleste skolebørn får aldrig job der kræver læsning

Barfoed forstår vist at folkeskolen er en parkeringsplads for børn og
jobskabelse for lærere og universiteterne er interessantere og de skal
teste og målrettes

Fra : Vidal

Dato : 01-03-11 11:56

Den 01-03-2011 00:42, Bo Warming skrev:

> Når K sir DyneLarsen,

DyneLarsen henter vel stort set alle sine produkter
i Kina og andre lande, så produktionen kommer ikke
til Danmark. Det skyldes vel også at ingen danskere
vil arbejde for en tier i timen.

Det øjeblik Larsen, som Ingvar Kamprad, beslutter sig til
at flytte sine værdier til udlandet, har vi ingen
fornøjelse af Larsens foretagsomhed. Så har vi kun
skatten fra få mennesker, der er direkte ansat i hans
koncern til at gavne.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-03-11 12:13

On 03/01/2011 11:56 AM, Vidal wrote:

> [...]
> fornøjelse af Larsens foretagsomhed. Så har vi kun
> skatten fra få mennesker, der er direkte ansat i hans

Så dybtænkeren Vidal mener altså at Dynelarsen er dårlig for DK eller
hva' - er der ingen ende på rødfjolsers dårskab...

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 13:06

On Tue, 01 Mar 2011 12:13:21 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Så dybtænkeren Vidal mener altså at Dynelarsen er dårlig for DK eller
>hva' - er der ingen ende på rødfjolsers dårskab...

Læs mit svar på Vidal-dumheden. Jeg undgår mudder og søger at være
elskværdig som Glistrup. Læs og lær

Din glæde ved rød-injurier må være som glæden ved at pisse i bukserne
når man fryser. Blir du ikke træt af klistret tøj?

Ikke at jeg selv holder min sti ren. Glistrup kommenterede
læserbrevsudkast med galde med at "sådan ville han ikke skrive" og som
Emerson skriver "En inteligent mand irettesætter aldrig"

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-03-11 14:11

On 03/01/2011 01:05 PM, Bo Warming wrote:

> Læs mit svar på Vidal-dumheden. Jeg undgår mudder og søger at være
> elskværdig som Glistrup. Læs og lær

Hvis jeg antog Vidal-trollen for at være /kun/ ignorant, ville jeg måske
bruge andre didaktiske midler. Men du er jo taknemmelig som en 3-års
knægt der har fødselsdag for ethvert respons, så derfor
efterrationaliserer du mere naivt.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 22:48

On Tue, 01 Mar 2011 14:10:59 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>bruge andre didaktiske midler. Men du er jo taknemmelig som en 3-års
>knægt der har fødselsdag for ethvert respons, så derfor

Jeg tror hverken på trolde eller trolle og ser Vidal så missionerende
og seriøs, som du og jeg

At kalde dit rødfjols-mudder for "didaktisk" er arrogant

Ingen kan sætte i taknemlighedsgæld på usenet, hvor synspunkter
afprøves fordi man kan lide at formulere sig og man interesserer sig
for evt respons

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-03-11 23:12

On 03/01/2011 10:48 PM, Bo Warming wrote:

> Jeg tror hverken på trolde eller trolle og ser Vidal så missionerende
> og seriøs, som du og jeg
>
> At kalde dit rødfjols-mudder for "didaktisk" er arrogant

Jeg er ikke til eufemisme - og du skal vist ikke belære nogen om takt og
tone.

> Ingen kan sætte i taknemlighedsgæld på usenet,

Det kan du vel ikke vide.

> hvor synspunkter
> afprøves fordi man kan lide at formulere sig og man interesserer sig
> for evt respons

Ja - men jeg foretrækker /konstruktiv/ respons - altid bold.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-11 08:02

On Tue, 01 Mar 2011 23:12:08 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg er ikke til eufemisme - og du skal vist ikke belære nogen om takt og
>tone.

Jeg går op i konstruktiv sandhedssøgen og at se en sag fra flere sider
og respektere alle debatmodstandere som jævnbyrdige
Takt og tone er måske godt for ML-selvros men net-etik er et ny og
opdyrket felt, hvor vi skaber rutinerne og Emma Gad har ingen plads.
Din arrogance sætter fokus på noget debatten ligegyldigt og
spildagtigt, dig.

>Det kan du vel ikke vide.

Hvis jeg tigger at EN ELLER ANDEN oversætter dine fremmedord til
forståeligt sprog, og Vidal træder hjælpende til så er jeg ikke tynget
af taknemlighedsgæld men glæder mig ved at Vidal gjorde dig fortjent
til grin, og jeg har så høje tanker om dig at jeg tror du griner med,
som Holberg gjorde mens han skrev komedier og naboer gennem væggen
hørte ham tage forskud på latterbifaldet.>

>Ja - men jeg foretrækker /konstruktiv/ respons - altid bold.

Et godt nytårsforsæt - lad os begge gå debattens og ikke mudderets vej

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-03-11 11:21

On 03/02/2011 08:01 AM, Bo Warming wrote:

> Jeg går op i konstruktiv sandhedssøgen og at se en sag fra flere sider
> og respektere alle debatmodstandere som jævnbyrdige

Så prøv at sæt dig ind i hvad jeg skriver i stedet for straks at blive
overmandet af utæmmelig fnidretrang.

> Hvis jeg tigger at EN ELLER ANDEN oversætter dine fremmedord til

Du bør ikke bekymre dig om at forbedre min tekst - pas du hellere dit eget.

Ad se ipsum - Kierkegaard

> Et godt nytårsforsæt - lad os begge gå debattens og ikke mudderets vej

Jeg har ikke det problem.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 01-03-11 15:02

Den 01-03-2011 13:05, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Din glæde ved rød-injurier må være som glæden ved at pisse i bukserne
> når man fryser. Blir du ikke træt af klistret tøj?

Hehe, jo, du er god Bo Warming.

Man kan ikke bygge et lands økonomi, ved at satse på
Lars Larsen typer, De er gode at have, men det er
ikke noget, de kan systematiseres.

LL er jo en helt enestående type, født, opvokset
i et udkantsområde, som Mærsk MCkinneys far A.P.
Møller. Begge forretningsfolk af natur og med et mod
på at følge en god ide.

Begge udmærker sig ved at udvikle deres forretning inden
for systemet, Danmarks beskatning osv, som liberalisterne
brokker sig over, har ikke ødelagt deres karriere.

Hvordan skulle man kunne spotte og hjælpe disse typer.
Det kan ikke lade sig gøre.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 01-03-11 14:11

Den 01-03-2011 12:13, Martin Larsen skrev:

> Så dybtænkeren Vidal mener altså at Dynelarsen er dårlig for DK eller hva' - er
> der ingen ende på rødfjolsers dårskab...

Det er et virkeligt godt eksempel på, hvordan din
verdensopfattelse er forvredet. Jeg har aldrig
formuleret noget, der bare ligner dit vrøvl.

Der er åbenbart ingen grænser for det sludder, der
undslipper brun-ekskrementalisten Martin Larsens tastatur.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-03-11 14:47

On 03/01/2011 02:11 PM, Vidal wrote:

> Der er åbenbart ingen grænser for det sludder

[snip kristeligt koprolali]

Hvad er sludder - gemmer du kun på l*rt i din snævre brudekjole -
farisæiske klovn.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 13:00

On Tue, 01 Mar 2011 11:56:29 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>fornøjelse af Larsens foretagsomhed. Så har vi kun
>skatten fra få mennesker, der er direkte ansat i hans

Oscar belønnet dansk film kaldes gavnlig for vort image.
DyneLarsen er langt gavnligere - på højde med kongehuset
Han hedder jo ikke Dyne-Smidt

Fra : Vidal

Dato : 01-03-11 14:13

Den 01-03-2011 13:00, Bo Warming skrev:

> Oscar belønnet dansk film kaldes gavnlig for vort image.
> DyneLarsen er langt gavnligere - på højde med kongehuset
> Han hedder jo ikke Dyne-Smidt

Jeg synes, han er fin. Jeg har endda læst hans bog, den
står stadigt i mit lokumsbibliotek.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : J. Nielsen

Dato : 01-03-11 18:08

On Tue, 01 Mar 2011 14:12:55 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg synes, han er fin. Jeg har endda læst hans bog, den
>står stadigt i mit lokumsbibliotek.

Jeg læste den også med stor fornøjelse - Som da han og nogle kollegaer
var på Wembley og Larsen skulle hente øl. Da han kom tilbage havde han
solgt det halve af øllet - han havde fået 'et godt tilbud' undervejs.
--

-JN-