Lystsejladsere i Adenbugt = selvmordere
Fra : Bo Warming

Dato : 28-02-11 23:31

Lystsejladsere i Adenbugt = selvmordere
Familier, der ferierer hvor pirater hærger, bør vi kun hjælpe ved
grov vold mod pirater - sænkning af deres skibe, bombning af deres
landsbyer.Rør ikke somaliere, spræng dem.

Vi bør tænke som Mao-kinesere - affalds mennesker må dø så vi
fremavler og belærer ansvarlige

Vi skal ikke "gøre alt hvad vi kan" (som UdenrigsLene naivt lover)
når familier i fritiden ligger som de har redt. Skibe med eksportvarer
skal vi opprioritere mht hjælp, men fritidsfolk må vænne sig til at
være slaver for somaliere

Langsomme lave skibe må tegne en dyr forsikring og få lejesoldater som
bodyguards ad den vej.
Når konventioner hindrer holocaustning af pirater med klyngebomber, er
det rablende vanvid at feriere som de tosser gjorde

Hvorfor holdt risiko-narkomanerne sig ikke til det Sydfynske Øhav?
Jeg har ferieret ved Mombassakysten og valgte ansvarligt hotel hvor
private politisoldater lå med skarpladte våben hele vejen rundt.Alt
andet er at støtte hellig krig. Mangrovesumpe og koral-rev er sjovere
end Ærøs hængedynd. Men uden mandsopdækning af muslimmonstre er du et
skadedyr, der fortjener laissez faire døden . Nuke Mogadishu - så kan
de værste skaddyr=muslimerne lære det.

Min norske kone og jeg gik en aftentur langs det Indiske Ocean og
fandt strandede havskilpadder og skar skjoldet af en.Nul souvenir for
på ti timer var det fuldt af maddiker - man oplever noget i troperne

Clinton vil ikke bombe afro-niggere fordi hun har sorte vælgere i
USA, så lad os kaste al allianceloyalitet væk fra USA og over til Kina
som har verdens bedse etik og vil nægte at forsikre danske hajturister
uden svømmevest

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-03-11 00:07

On 02/28/2011 11:30 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> USA, så lad os kaste al allianceloyalitet væk fra USA og over til Kina
> som har verdens bedse etik og vil nægte at forsikre danske hajturister

Det skulle være mærkeligt om ikke USA ved hvor alle pirat-moderskibe
befinder sig med en meters nøjagtighed - Hvorfor søren sænkes de ikke?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 01:23

On Tue, 01 Mar 2011 00:06:43 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det skulle være mærkeligt om ikke USA ved hvor alle pirat-moderskibe
>befinder sig med en meters nøjagtighed - Hvorfor søren sænkes de ikke?

Fordi Obama elsker helligkrigere
og Kina er endnu ikke stærk nok til at skabe fornuft i verden - og
Kina nyder at se Vesten skyde sig i foden

En helikopter med tåregasser - flere typer end piraterne har gasmasker
til - kan affolke et moderskib så een mand kan gå ned og gøre skibet
ubrugeligt uden at dræbe

Så snart skibet er afffolket hægtes landminer på skibssiderne så
pirater ikke kan kravle tilbage

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 11:15

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det skulle være mærkeligt om ikke USA ved hvor alle pirat-moderskibe
>befinder sig med en meters nøjagtighed - Hvorfor søren sænkes de ikke?

Velmenere kan finde på at kalde kidnapningen retfærdig fordi "vi"
fisker fisk som somaliere burde have eneret på

Måske sænkning af skib med vestlige fanger er for farlig og vi bør
bombe alle Somalias broer og fødevarelagre som step-1

UK var engang grov mod Dresden(kollektiv straf) - hvorfor ikke gi
pirat-landsmænd en smagsprøve af den medicin?
Når vi dobler dosis næste uge vil de gøre som Japan efter abomber og
give op.
Kollektiv straf er rutine i Muhamedanien

Dette bør overskyte Rønns bagatelfejl i medierne

Der står liv på spil, Somaliere er ondere end nazier var