Venstre/Konservativ-byrden
Fra : Lyrik

Dato : 28-02-11 13:59

De har givet flere og flere penge til undervisning. Uheldigvis bliver
børnene undervist mindre og mindre! Ja! hvodden ka' det være?
De véd det simpelt hen ikke. De siger det selv! "Vi har en af verdens
dyreste folkeskoler." Hvorfor bliver eleverne så undervist færre og
færre timer? Vi véd det ikke! Svarede Lars Barfod, -Lotte Mejlhede.
Det Venstre og Konservative er bedst til at generere, er lommer
pengene kan forsvinde ned i! Og de er mestre i, ikke at få noget for
pengene!

Vi er et landbrugsland med enorm svineproduktion. Alligevel har vi
ingen biogas!?? Det har Svenskerne og Hollænderne.
De har målsætninger på området. Jeg husker det som 15% af energien.
Ret mig endelig.

Vi regeres af mestre i selskabstømning, udsovsning, frås med penge og
nepotisme, blandet med sex-bidrag til svindlerforskere.
Alt under mottoet :"Æd drik og skid på det hele!"

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 00:12

On Mon, 28 Feb 2011 12:58:39 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Vi er et landbrugsland med enorm svineproduktion. Alligevel har vi
>ingen biogas!?? Det har Svenskerne og Hollænderne.

Det kan ikke betale sig - Gylle bør med pipeline smides i Kategat
netop så langt ud at detikke lugtes på stranden

> [...]
>nepotisme, blandet med sex-bidrag til svindlerforskere.
>Alt under mottoet :"Æd drik og skid på det hele!"

S våser at "krisen skyllede ind over os"
Sandheden er at vi levede over evne og ikke kopierede kineserne
Drop imorgen al universitetsforskning og undervisning der ikke er
klart erhvervsgavnlig
Drop teaterstøtte og privatiser køb og salg af danefæ!
Vi har nok stenøkser og mosefund på hylderne