Virksomhedsleder-byrden
Fra : Lyrik

Dato : 28-02-11 02:31

De kunne spare en krone om året ved at ansætte en kineser til at
producere deres vare. Så det gjorde de uden tanke for danske
arbejdspladser.
Det fik de lov til af den danske regering! Nu siger 9 ud af 10
virksomhedsledere at forskning følger arbejde!
Så nu flytter forskningen med ud! Og det får de lov til. Ingen
protesterer overhovedet. Danmark spås derfor en plads i afgrunden og
bundskraber i den internationale vækst. Ingen råber protester eller
forsøger at vende udviklingen.

Hvis jeg nu sagde at alle læger i Danmark flytter til Norge 1. marts.
Der er brug for dem og de kan tjene flere penge.
Derefter vil der ikke være lægebehandling i Danmark! Alle vil dø af
deres sygdomme!
Vil regeringen så ikke tage stilling? Jeg må sige at jeg tror det
ikke!

Når alle firmaer og al forskning er flyttet til Kina, så dør Danmark
af sult! Og det gør vi så! Ingen reagerer på forhånd. Ingen imødegår
truslerne!
Kan man ikke forlange af en regering at den forsvarer folket? Ikke i
Danmark åbenbart! Der stod i loven at arbejde var en menneskeret. Hvem
beskytter menneskeret i Danmark? Ikke nogen åbenbart!

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-02-11 10:36

On Mon, 28 Feb 2011 01:30:49 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> [...]
> Danmark åbenbart! Der stod i loven at arbejde var en menneskeret. Hvem
> beskytter menneskeret i Danmark? Ikke nogen åbenbart!

Mener du helt alvorligt, at staten skal bestemme hvor firmaer skal
producere deres varer.?

PS: Hvor står det at arbejde er en menneskeret.?

Fra : N_B.DK

Dato : 28-02-11 10:44

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
> PS: Hvor står det at arbejde er en menneskeret.?

Ihvertfald ikke sted, som der står hvad indvandrere har krav på.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jan Kronsell

Dato : 28-02-11 13:02

> Mener du helt alvorligt, at staten skal bestemme hvor firmaer skal
> producere deres varer.?
>
> PS: Hvor står det at arbejde er en menneskeret.?

Menneskeretserklæringen artikel 23, stk. 1:

Artikel 23.
1. Enhver har ret til arbejde, til frit valg af beskæftigelse, til
retfærdige og gunstige arbejdsvilkår og til beskyttelse mod arbejdsløshed.
2. Enhver har uden forskel ret til lige løn for lige arbejde.
3. Enhver, der arbejder, har ret til et retfærdigt og gunstigt vederlag, der
sikrer ham selv og hans familie en menneskeværdig tilværelse, og om
fornødent tillige til andre sociale beskyttelsesforanstaltninger.
4. Enhver har ret til at danne og indtræde i fagforeninger til beskyttelse
af sine interesser.

Jan

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-02-11 13:17

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> wrote in message

> 1. Enhver har ret til arbejde

Men det betyder blot, at andre ikke må forhindre dig i at arbejde, hvis du
kan finde en arbejdsgiver. Der står intet om, at du skal have et job stillet
til rådighed.

Havde der nu stået én af følgende varianter, så havde det været mere
tydeligt, hvad man mente:
1) Enhver har ret til (at) arbejde
2) Enhver har ret til (et) arbejde

Det svarer til ytringsfriheden. Staten må ikke forhindre dig i at ytre dig,
men den skal ikke stille et medium til rådighed. Du må selv lave en
hjemmeside, trykke en avis, uddele brochurer etc, hvis du vil ud med dit
budskab.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-02-11 13:19

On Mon, 28 Feb 2011 13:16:34 +0100, Uffe Kousgaard wrote:

> [...]
> men den skal ikke stille et medium til rådighed. Du må selv lave en
> hjemmeside, trykke en avis, uddele brochurer etc, hvis du vil ud med dit

Lige præcis.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 28-02-11 13:41

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Lige præcis.

Læs sidste del af sætningen, som blev klippet væk: "og til beskyttelse mod
arbejdsløshed". Det betyder ikke, at jeg skal støttes, hvis jeg bliver
arbejdsløs, men at jeg skal beskyttes mod at blive det.

Jan

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-02-11 15:16

On Mon, 28 Feb 2011 13:40:51 +0100, Jan Kronsell wrote:

> Læs sidste del af sætningen, som blev klippet væk: "og til beskyttelse mod
> arbejdsløshed". Det betyder ikke, at jeg skal støttes, hvis jeg bliver
> arbejdsløs, men at jeg skal beskyttes mod at blive det.

Det betyder IKKE at arbejde er en menneskeret (hvilket også ville være helt
hen i vejret).

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-02-11 16:26

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det betyder IKKE at arbejde er en menneskeret (hvilket også ville
> være helt hen i vejret).

Hvorfor ville det dét ? Jeg synes det lyder som en god ide. Så følges
rettigheder og pligter fuldstændigt ad på det punkt og alle ville være
garanteret en indtægt og ingen ville blive tabt på gulvet. DU ville for
eksempel have rigtig godt af at få din luddovne kontanthjælpsrøv ud på det
rigtige arbejdsmarked til en normal lønindtægt.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-02-11 16:43

On Mon, 28 Feb 2011 16:25:48 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ville det dét ?

Hvad hvis der ikke ER noget arbejde.?

> Jeg synes det lyder som en god ide. Så følges
> rettigheder og pligter fuldstændigt ad på det punkt og alle ville være
> garanteret en indtægt og ingen ville blive tabt på gulvet.

Og hvem skal betale denne indtægt.?

> DU ville for
> eksempel have rigtig godt af at få din luddovne kontanthjælpsrøv ud på det
> rigtige arbejdsmarked til en normal lønindtægt.

Kan du ikke skrive bare ET seriøst indlæg, uden dit barnlige
personfnidder.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 28-02-11 18:27

> On Mon, 28 Feb 2011 16:25:48 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
> Datemas.de) wrote:.
>
> Kan du ikke skrive bare ET seriøst indlæg, uden dit barnlige
> personfnidder.?

*LOL* roflmao SA mand dine indlæg er herre morsomme, keep up the good work.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-02-11 13:17

On Mon, 28 Feb 2011 13:02:04 +0100, Jan Kronsell wrote:

> [...]
> fornødent tillige til andre sociale beskyttelsesforanstaltninger.
> 4. Enhver har ret til at danne og indtræde i fagforeninger til beskyttelse

Som betyder at alle har lige ret til arbejde (HVIS der er arbejde).

At have et arbejde er IKKE en menneskeret, da det ikke er sikkert at der
rent faktisk ER arbejde til alle.

Du mener måske at det er en overtrædelse af menneskerettighederne, at fyre
folk.?

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-02-11 11:55

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
1c86d7df-4c0d-4ed3-a309-d5eaed50a691@v16g2000vbq.googlegroups.com:

> De kunne spare en krone om året ved at ansætte en kineser til at
> producere deres vare. Så det gjorde de uden tanke for danske
> arbejdspladser.
> Det fik de lov til af den danske regering!

Ja. Det kommer sig af, vi lever i et nogenlunde frit samfund i modsætning
til dit fascistiske/kommunistiske/kristne drømmesamfund, hvor mennesket
slavebindes.

> Nu siger 9 ud af 10
> virksomhedsledere at forskning følger arbejde!

Ja. Det siger sig selv.

> Så nu flytter forskningen med ud!

Selvfølgelig.

> Og det får de lov til. Ingen
> protesterer overhovedet.

Massevis af protester - bl.a. fra mig. Vi er mange, der i årevis har råbt
vagt i gevær, men i det (national)socialdemokratiske Danmark har man ikke
været modtagelig for sund fornuft. Og er det tydeligvis stadig ikke.

> Danmark spås derfor en plads i afgrunden og
> bundskraber i den internationale vækst. Ingen råber protester eller
> forsøger at vende udviklingen.

Jo. Det gør bl.a. Liberal Alliance.

> [...]
> Der er brug for dem og de kan tjene flere penge.
> Derefter vil der ikke være lægebehandling i Danmark! Alle vil dø af

Sur røv.

> Vil regeringen så ikke tage stilling? Jeg må sige at jeg tror det
> ikke!

Regeringen (både den nuværende og den kommende) er alene optaget af at sikre
sig taburetter. Få gider arbejde for, at Danmark også består om 10-20 år.
Indstillingen er tydeligvis, at vi er pisseligeglade, da det "bare" er vore
børn og børnebørn, der kommer til at kæmpe for livet.

> Når alle firmaer og al forskning er flyttet til Kina, så dør Danmark
> af sult! Og det gør vi så! Ingen reagerer på forhånd. Ingen imødegår
> truslerne!

Jo. Nu er du jo en notorisk idiot, hvor religionens og fascismens tåger for
længst har sænket sig over din sørgelige undskyldning af en hjerne, så du er
selvfølgelig ganske blind for, at der rent faktisk findes mennesker og
partier i Danmark, der vil det anderledes.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lyrik

Dato : 28-02-11 05:25

On 28 Feb., 10:36, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Mener du helt alvorligt, at staten skal bestemme hvor firmaer skal
> producere deres varer.?
>
> PS: Hvor st r det at arbejde er en menneskeret.?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du er fuldt kvalificeret til at skifte til SS-Thomsen nu.
Hvor står der at mennesker har ret til at leve og have en eksistens?
Og hvordan kan man leve hvis man ikke har et arbejde at leve af?

Jeg ser tydelig din ønskeverden for mine øjne:" "SS Thomsen" satanisk
grinende mens ejendommene omkring ham står i flammer! Folk døende på
gaderne mens "SS Thomsen" skridter fronten af mens han pisker sine
ridestøvler og råber:"Sataner der fik jeg jer! Dø! Dø! Hele bundet!
Jeg fryder mig over hver dødskamp jeg kan yde at se på! Især døende
børn elsker jeg at trampe på!! I betaler selv jeres begravelse, mens
jeg slikker Firma-guden i røven!!"

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-02-11 15:18

On Mon, 28 Feb 2011 04:25:26 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Du er fuldt kvalificeret til at skifte til SS-Thomsen nu.

Det ville da være temmelig dumt, når mit mellemnavn starter med A.

> Hvor står der at mennesker har ret til at leve og have en eksistens?
> Og hvordan kan man leve hvis man ikke har et arbejde at leve af?

Tja, der er da mange der lever af egen avl.

> Jeg ser tydelig din ønskeverden for mine øjne:" "SS Thomsen" satanisk
> grinende mens ejendommene omkring ham står i flammer!

Det slår da helt klik for dig.

> [...]
> Jeg fryder mig over hver dødskamp jeg kan yde at se på! Især døende
> børn elsker jeg at trampe på!! I betaler selv jeres begravelse, mens

Du er da totalt blæst i låget.

PLONK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-02-11 16:17

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gaderne mens "SS Thomsen" skridter fronten af mens han pisker sine
> ridestøvler og råber:"Sataner der fik jeg jer! Dø! Dø! Hele bundet!

Nej nu må du fandme stoppe: Det kræver at kontanthjælps-Thomsen svinger sine
dovne ben ud af kontanthjælpssofaen og rejser sin lige så dovne røv op
derfra. Det kommer ALDRIG til at ske på dén måde.

Den eneste måde kontanthjælps-Thomsen kommer ud af sin sofa på er ved at
kommunen stopper udbetalingerne af hans kontanthjælp hvis han ikke tager
imod det der kommunale aktiveringstilbud, hvor han skal ud på Long-John med
en lille græsplæneklipper på ladet af den for at klippe grøftekanter langs
de kommunale landeveje. Og husk nu at kontanthjælps-Thomsen jo er borgerlig
og dermed varm tilhænger af tåbelige aktiveringskrav fra kommunens side.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-02-11 16:48

On Mon, 28 Feb 2011 16:17:29 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> dovne ben ud af kontanthjælpssofaen og rejser sin lige så dovne røv op
> derfra. Det kommer ALDRIG til at ske på dén måde.

IGEN er der kun barnligt fnidder fra din side.

> [...]
> en lille græsplæneklipper på ladet af den for at klippe grøftekanter langs

Er du så faktaresistent, at du (efter at have fået det at vide mange gange)
STADIG ikke har fattet at jeg er FRITAGET for aktivering pga. mit helbred.?

> Og husk nu at kontanthjælps-Thomsen jo er borgerlig
> og dermed varm tilhænger af tåbelige aktiveringskrav fra kommunens side.

Hvorfor føler du det nødvendigt at lyve lodret.?

Jeg har tidligere fortalt, at jeg mener det meste aktivering er totalt
tåbeligt tidsspilde.

Fra : Lyrik

Dato : 28-02-11 05:34

On 28 Feb., 11:54, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Sur r v.

> Regeringen (b de den nuv rende og den kommende) er alene optaget af at sikre
> sig taburetter. F gider arbejde for, at Danmark ogs best r om 10-20 r.
> Indstillingen er tydeligvis, at vi er pisseligeglade, da det "bare" er vore
> b rn og b rneb rn, der kommer til at k mpe for livet.

> Jo. Nu er du jo en notorisk idiot, hvor religionens og fascismens t ger for
> l ngst har s nket sig over din s rgelige undskyldning af en hjerne, s du er
> selvf lgelig ganske blind for, at der rent faktisk findes mennesker og
> partier i Danmark, der vil det anderledes.
,,,,,,,,,,,,,,

Total liberalisme er frihed til svindel og selskabstømning. Total
liberalisme er frihed til at blive beskattet på Caymann Island. Flad
skat til de rige og nul skat til de smarte.
Total liberalisme er anséelse i Danmark og polsk arbejdsstyrke, som
man iøvrigt kan snyde for rettigheder og løn! Er de ikke billige nok,
er der altid alle de kinesere man kan drømme om! På Apples
computerfabrik i Kina har man spændt net ud under taget på huset! Så
de kinesere der springer ud fra taget for at begå selvmord over
forholdene på fabrikken, kan man liberalistisk fange i nettene og føre
tilbage til samlebåndet. De der dør efter 32 timers kontinuerligt
arbejde må selvfølgelig fornys!

Velkommen til helvede som du og Anders Samuelsen vil bygge til
danskerne!

Jens

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 28-02-11 13:40

[...]

Jamen Skidenbruun er IT arkitekt, han har jo ingen problemer med arbejde
eller løn. Han har som røvhuller er flest sit på det tørre. Det er derfor
han støtter Saxobankpartiet.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-02-11 13:50

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message

> Jamen Skidenbruun er IT arkitekt, han har jo ingen problemer med arbejde
> eller løn.

Har du aldrig hørt om udlicitering af IT-arbejde til lavtlønslande?

En igangværende sag:
http://www.version2.dk/artikel/18108-csc-skal-fyre-600-i-danmark

Fra : Lyrik

Dato : 28-02-11 05:59

On 28 Feb., 13:40, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> computerfabrik i Kina har man sp ndt net ud under taget p huset! S
> de kinesere der springer ud fra taget for at beg selvmord over
> forholdene p fabrikken, kan man liberalistisk fange i nettene og f re
> tilbage til samleb ndet. De der d r efter 32 timers kontinuerligt
> arbejde m selvf lgelig fornys!
>
> Velkommen til helvede som du og Anders Samuelsen vil bygge til
> danskerne!
>
> Jens
>
> Jamen Skidenbruun er IT arkitekt, han har jo ingen problemer med arbejde
> eller l n. Han har som r vhuller er flest sit p det t rre. Det er derfor
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Han skal ikke være for sikker! Der bliver allerede nu ansat it-folk
fra Indien til små penge! Selv Danske Bank er begyndt på det.
Vi har altid taget det for en selvfølge at danske lønninger ikke var
på linie med Indiske. Vores levestandard er også højere end den
indiske. Hvis man kan benytte indisk arbejdskraft til lavtlønspriser i
Danmark så er det rent landsforrædderi imod danske forhold. Det
foregår løssluppent under denne her regering!
Virksomhedslederne siger jo ikke nej til at uddele en 5-er og et glas
vand i løn til deres medarbejdere!
De skal bare ikke have lov til det! De burde fratages deres danske
statsborgerskab og skifte det ud med et indisk! De hylder jo åbenbart
forholdene i Indien så ud med dem!
De bør straffes hårdt for den slags! Straffe på linie med
landsforrædderi!

Hvor meget anderledes var det ikke da Ford startede sin
bilproduktion! Han indså at arbejdernes løn skulle stige så de kunne
købe de biler han producerede.
Hvem skal købe den kongelige porcelain de har flyttet til Thailand!
Hvis folk i Danmark fratages den løn de skulle købe den med?
Det er så katastrofal kortsigtet den udflytnings-tankegang. Regeringen
burde gribe ind over for det prompte!
Men det gør de ikke, for den består af kapitalister, svindlere og
selskabstømmere!
Ny regering!

MvH
Jens

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-02-11 17:00

>"Lyrik" skrev i meddelelsen
>
>Men det gør de ikke, for den består af kapitalister, svindlere og
>selskabstømmere!
>Ny regering!

Jep, så skal Danmark, via den protektionisme du er garant for, nok vise hele
den globaliserede verdenshandel at vi ikke er sådan at løbe om hjørner med!
*Suk*

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Lyrik

Dato : 28-02-11 08:35

On 28 Feb., 16:25, "Kim Larsen \(p AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Hvorfor ville det d t ?  Jeg synes det lyder som en god ide. S f lges
> rettigheder og pligter fuldst ndigt ad p det punkt og alle ville v re
> garanteret en indt gt og ingen ville blive tabt p gulvet. DU ville for
> eksempel have rigtig godt af at f din luddovne kontanthj lpsr v ud p det
> rigtige arbejdsmarked til en normal l nindt gt.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det ville også skærpe ansvaret for dem som satte i system at afskaffe
danske jobs. De ville være på kant med menneskerettighederne.

Jens

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-02-11 18:11

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> wrote in message

> Det ville også skærpe ansvaret for dem som satte i system at afskaffe
> danske jobs. De ville være på kant med menneskerettighederne.

Det ville også være slut med at oprette flere danske jobs. Hvem fanden gider
risikere fængselsstraf fordi man er nødt til at fyre folk, når man ikke har
råd til deres løn?

Der er åbenbart ingen ende på de fantasterier, som nogle her i gruppen
lægger for dagen.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-11 10:45

> [...]

>Der er brug for dem og de kan tjene flere penge.
>Derefter vil der ikke være lægebehandling i Danmark! Alle vil dø af

Nogle vil få deres liv forkortet af at de er hooked på lægeplacebo
Andre vil leve længere fordi de slipper for bivirkninger og bliver
selvstændige

"What is dangerous about the tranquilizers is whatever peace of mind
they bring is a packaged peace of mind. Where you buy a pill and buy
peace with it, you get conditioned to cheap solutions instead of deep
ones.   Max Lerner

"   En syg mand er mindre omhyggelig, når han er under lægeligt
ansvar, end når han selv tager sig af sit helbred Nietzsche
"   There are some remedies worse than the disease. .Publius
Syrus
sdsbivirk Lægerne vil i den kommende verden blive gjort ansvarlig for
flere liv end selv vi generaler      Napoleon
"   Hvis man som syg hjemme havde det lige så uroligt som på et
hospital, ville lægen sige: "Dette her går ikke, De må indlægges!"
K.K. Steincke