Luderkunder er ikke skitzo el til børn
Fra : Bo Warming

Dato : 28-02-11 07:07

   Luderkunder er ikke skitzo el til børn
Skitzoer er generelt egosvage dagdrømmere der ikke tør meget og
hæmninger gør dem indelukkede.Jeg er stik modsat og det er værd at
nævne når folk på nettet mener, at mine TV-optrædener som luderkunde
på TV2 og for nylig i DR gør mig suspekt sex-maniac vedr
blotteri-bødeforlæg
Når mænd opdyrker børn som sexobjekt er det typisk, fordi voksne
kvinder skræmmer dem - jeg har været gift igenigen og har børn i flere
forhold
Jeg begik genistregen at få førtidspension på hovedpineproblemer da
mit gymnasium nedlagdes, og da jeg ønskede højeste, ikke mindste
pension blev jeg undersøgt af fire toppsykiatere der alle afviste
sindsyge overhovedet.
Jeg har journalkopier fra dem og at den allerførste uerfarene læge der
indstillede mig til pension pga bizart usoigneret ydre og overlødige
ideer og neologismer sammenfattede mig som skitzo, er altså direkte
modsagt af de fire mere erfarne
Politiet, der anholdt mig denne vinter spurgte og fik ovenstående som
svar og troede ikke på det, fornemmedes.
De vil se pædo-monster i at man bor nær børnehave uden at være
superkonventionel hæmmet vedr tøj.