At have stil omfatter humor
Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 18:51

At have stil omfatter humor
   Den, der har stil, lader sig parodiere.    Joachim Kaiser
Det aristokratiske indebærer en medfødt sikkerhed, modet til atvære
naturlig og til at sætte sig ud over teatralske manérer    Torgny
Segerstedt
   Every style that is not boring is a good one.Voltaire
Stil   God opdragelse er ikke at undlade at spilde sov på dugen, men
at lade som ingenting, når andre gør det. Anton Tjekhov
   Manners are especially the need of the plain. The pretty can
get away with anything Evelyn Waugh, quoted in the Observer, 1962

   Simplicity in style is ever the signs of genius. It alone has
the privilege of expressing itself naturally and guilelessly.Nietzsche

Fra : kk

Dato : 27-02-11 19:48

Bo Warming:
> [...]
>
>    Simplicity in style is ever the signs of genius. It alone has
> the privilege of expressing itself naturally and guilelessly.Nietzsche

Kan du ikke gøre omverdenen den tjeneste, at undlade alle de mere eller
mindre åndrige citater. At bruge dem, viser jo blot at du er dum i
roen. Mange her er helt sikkert i stand til selv at komme med citater,
passende til begivenheder som diverse koryfæer har ytret sig om, men de
afholder sig derfra,ud fra visheden om, at man jo ikke tilfører
tilværelsen noget nyt.
god bedring, og husk, ikke at vise stumpen i børnehaven!
mvh
kk

Fra : Vidal

Dato : 27-02-11 20:32

Den 27-02-2011 19:48, kk skrev:
> [...]
> visheden om, at man jo ikke tilfører tilværelsen noget nyt.
> god bedring, og husk, ikke at vise stumpen i børnehaven!

Jeg synes, Bos citater er fine.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 23:44

On Sun, 27 Feb 2011 20:31:55 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg synes, Bos citater er fine.

dE ER IHVERTFALD IKKE TILFÆLDIGE MEN UDVALGT TIL NETOP DET EMNE OG
MINE KOMMENTARERER TIL DET

Hvis jeg nogensinde havde ladet penis været synlig, havde nogen
leveret bevis i form af foto.

Men hvad du, kk, tror på er lodret løgn

7 gange denne sommer har politi rykket ud pga falskanmeldere
Alle gange er de gået med uforetttet sag fordi nederdel var så
uangribelig som tronfølgerkonens fars skottekilt i domkirken ved
bryllup og de ville ikke fotografere den hvad jeg bad dem om.
På offentligt fortov overfor min haveindgang læser jeg om sommeren
avis mens der er sol og solen kommer først ind i min have om
formiddagen.
Rygtesmede sir jeg læser avisen nøgen men det er jo ikke en hit and
run avislæsning så hvorfor griber de ikke mobilen og tager et foto.?
Sandhed hades af dig, kk, og dem

Når man er DF-sympatisør så skriger antiracister INGEN RACISTER I VORE
GADER og opfinder løgn
Aparte skal kanøfles, skrev HC Ancersen- Naziernes hetz mod jøder
rummede også løgne og er paralel case

I to år truede politi med tilhold hvis jeg igen læste avis på det
OFFENTLIGE fortov men mine skriftlige klager førte til ansættelse af
ny børnehavechef der kom over i min have og meddelte at vi skal være
gode naboer og jeg må læse avis på fortovet , naturligvis - efter at
kommunen havde ringet og meddelt at al ret på min side.

Ulovligt er uterlig adfærd. Og det har jeg aldrig været nær

Igår havde jeg besøg af en IT-chef og nabopigen på 30 kom for at låne
til cigaretter.
Jeg gav hende en tier og hun satte sig og fik en øl, de er begge
alkoholikere og med ham som anstandsdame risikerer jeg ikke mened

Men da hun så at min nederel ikke dækkede begge røvballer helt, kaldte
hun mig NØGEN - så utroværdige er rygtesmede