Renlighed er anti-godhed, anti-Gud, afledn~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 16:17

"Be careless in your dress if you must, but keep a tidy soul. Mark
Twain

"Det er bagatel om jeg er usoigneret, det ser man ikke på i Guds rige.
sagde Van Gogh til sin menighedhed og sine kirkechefer - der fyrede
ham    for at være et skidt BESKIDT eksempel for menigheden, så han
kanaliserede derefter sit "Jeg simulerer Jesus" ind i malerkunsten og
blev lærerigt geni.

"God puts something good and somethng lovable in every man his hands
create". Mark Twain

   "God works through man…just about as much as a man works
through his microbes. Mark Twain.

Menneskets mikrober er 80% af kroppens celler og er især tarmindholdet
og altså lortene!

Kun hvis der er kolera eller salmonella i dig er det vigtigt for andre
at du er renlig med at få lort skyllet ud og væk straks

At hetze mod den gud-efterlignende van Gogh var dumt og ondt