Næste folketingsvalg bliver om opsigelse a~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 08:26

Næste folketingsvalg bliver om opsigelse af konventioner, der hindrer
Danmark i at være herre i eget hus. Så fejer regering og DF og Thyra
Franks LA al modstand af banen og vinder stort
Bo Warming, Bjelkes Alle 46,KbhN

Fra : Vidal

Dato : 27-02-11 14:44

Den 27-02-2011 08:26, Bo Warming skrev:

> Næste folketingsvalg bliver om opsigelse af konventioner, der hindrer
> Danmark i at være herre i eget hus. Så fejer regering og DF og Thyra
> Franks LA al modstand af banen og vinder stort

Tak for dit satiriske indlæg, der er alt for
lidt humor i denne gruppe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 16:26

On Sun, 27 Feb 2011 14:43:52 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Tak for dit satiriske indlæg, der er alt for
>lidt humor i denne gruppe.

Jeg er seriøs når jeg afviser at vi pr konventioner forærer DK til
statsløse voldsmænd og snyltere

Uanset om vi har været generøse og har huset mor mens hun fødte
terrorister, så hører disse hjemme i Mellemøstens gadeparlament og
ikke her

Er vi beriget af at 2% har job som parkeringsvagt eller frisør?

Fra : Vidal

Dato : 27-02-11 16:35

Den 27-02-2011 16:25, Bo Warming skrev:

> Jeg er seriøs når jeg afviser at vi pr konventioner forærer DK til
> statsløse voldsmænd og snyltere

Er det din betegnelse for S og SF. Dine indlæg i
dag er da sjældent festlige.

> Uanset om vi har været generøse og har huset mor mens hun fødte
> terrorister, så hører disse hjemme i Mellemøstens gadeparlament og
> ikke her

Mener du muslimsk folkepart stiller op til valget?

> Er vi beriget af at 2% har job som parkeringsvagt eller frisør?

Er det stadigt SF'ere og SD'ere, du taler om?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 17:37

On Sun, 27 Feb 2011 16:35:27 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Er det din betegnelse for S og SF. Dine indlæg i
>dag er da sjældent festlige.

Statsløse kan da ikke være andet end palæstinensere

>Mener du muslimsk folkepart stiller op til valget?
Hvorfor sku muslimerne have besvær med politisk parti når vore gør alt
for dem , som de kunne ønske

>Er det stadigt SF'ere og SD'ere, du taler om?

Palæstinensere repræsernteres som nævnt i trådstart ved en frisør og
en parkeringsvagt og mer har vi ikke fået ud af alle de hundreder
statsløse palæer vi har lukket ind siden 1992