For den rene er alting rent.
Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 01:01

For den rene er alting rent.
De to håndværkere der har anmeldt mig for blufærdighedskrænkelse er
eksempler på mennesker med en usædvanlig svinsk og negativ tankegang.
De har ment at bukseløshed er det samme som blotteri og de har
opdigtet at børnehavens børn - alle på en højere etage og bag vinduer
har haft samme svinske og syge tankegang og hvis de i velbelyst
aftenrum 3.12 kl 17 så ud af vinduet og på tyve meters afstand så en
slap penis i en evt flænge i min nederdel, så ville de krænkes og få
mareridt af voldtægtsfantasier og andet som småbørn er ukendt med, men
som åbenbart dominererer tankeværdenen for de sjæleligt set meget
urene håndværkere
Eftersom jeg er ren og derfor ikke falder for håndværker(og politi)
fantasierne, har der aldrig været kritisabel adfærd fra min side. Jeg
er forsker og folkeoplyser og sex-uinteresseret (65 år gammel) og
lever efter:
"Be careless in your dress if you must, but keep a tidy soul." Mark
Twain

Jeg lever ikke efter

"Everybody's private moto: It's better to be popular than right."
..Mark Twain

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-11 02:04

"Bo Warming"
> ...........................................................................Jeg
> er forsker og folkeoplyser og sex-uinteresseret (65 år gammel) og
> lever...................................

Optrådte du ikke fornylig i TV som prostitutionsekspert og
storkunde hos annoncørene i EB's massageannoncer?

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 07:48

On Sun, 27 Feb 2011 02:04:08 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>"Bo Warming"
>
>Optrådte du ikke fornylig i TV som prostitutionsekspert og
>storkunde hos annoncørene i EB's massageannoncer?

Jeg oplyste intet i TV om hvornår jeg havde været regelmæssig dvs 1
gang pr måned kunde
Det er mange år siden, men havde jeg oplyst om nedtrapning pga alder
havde jeg ikke fået taletid til min friheds-propaganda

Som Plato fastslog er ældre mænd ikke meget sexaktive, bl.a. fordi
legemets forfald gør at kun købesex er mulig

How well I remember the aged poet, Sophocles, when in answer to the
question, "How does love suit with age- are you still the man you
were?" replied, "Peace, most gladly have I escaped the thing of which
you speak; I feel as if I had escaped from a mad and furious
master!".Plato

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 10:46

Jeg >> er forsker og folkeoplyser og sex-uinteresseret (65 år gammel)
>Optrådte du ikke fornylig i TV som prostitutionsekspert og
>storkunde hos annoncørene i EB's massageannoncer?
Kære EyvinTak for at du gider brainstorme så jeg kan afklare
prioritering af de mange gode pointer for frifindelse
Du vil vist ikke kalde det sandsynliggjort at jeg er til børn - havde
politiet haft sådan mistanke havde de konfiskeret min komputer for at
undersøge om der var børneporno
Mit tidligere justismord var om en voksen pige der påstod at jeg trak
pik frem under besigtigelse af rum
Det er politi og håndværkere, der har den svinske tankegang om at jeg
sku har lyst at få opmærksomhed fra børn, der er tyve meter væk bag
vindue i belyst rum mens jeg står med masser af tekstil ned ad kroppen
i tusmørke
De projicerer deres svineri over på mig
Hvor sandsynligt er det, at nogen børn bliver krænket, når
anklageskriftet kun hævder at jeg var EGNET TIL AT KRÆNKE BLUFÆRDIGHED
- intet navngivent barn påstår sig krænket
Og vi har en retsstat, ikke ?
Jeg er ren og for den rene er alting rent, men min modstandere er lidt
sære

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-11 11:46

Siden du antyder at jeg måske var sex-maniac med lyst til at krænke
børn, så lAd mig oplyse at i Hillerød, Frederiksberg Nørrebro og måske
alle svømmehaller , er det opslag at fædre må tage deres OP TIL
SEXÅRIGE DØTRE MED IND hvor de klæder om og hvor altså barnet kan
krænkes af at se tissemænd.Ældre børn er gamle nok til at være væk fra
far/mor og klæ om i eget køns afdeling

Børnehave og vuggestuebørns forældre ser næppe problem i hvis børn
gennem vindue fra trygt voksenovervåget rum ser ud på en særling med
masser af nedhængende rodet tekstil og måske et glimt af ikke-erigeret
penis ses , og personen - mig - står med siden til og ser på
håndværkerarbejde med pælenedramning blive udført på en byggeplads -
ikke særlig porno-pikant
Afstand mellem børns øjne og mig: 18 meter