Svindlerbyrden
Fra : Lyrik

Dato : 25-02-11 05:24

En ny samfundsbyrde at tage hensyn til, som får ældrebyrden til at
tage sig ud som pinochikugler i en Svend Michelsen
chokoladeforretning.

Svindlerbyrden er blevet et tungt åg på samfundet siden Venstre har
taget over. Lejer til ejer, selskabstømning, bankkrakkene,
finanskrisen, svindel med forskningskroner og den ene direktør efter
den anden der stikker af med lommerne proppet med svindlerkroner.
For ikke at tale om nepotisme og vennebestikkelser.

Intet under at der snart er mangel i alle kommunale regnskaber.

*Liberalismen er frihed til bedrag!*

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-02-11 13:37

On Fri, 25 Feb 2011 04:23:45 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> [...]
> For ikke at tale om nepotisme og vennebestikkelser.
>
> Intet under at der snart er mangel i alle kommunale regnskaber.

Mener du helt alvorligt at f.eks. finanskrisen og bankkrakkene er Venstre's
skyld.?

Er det Venstre's skyld at der er en, der (sandsynligvis) har svindlet med
sin forskning.?

Hvilke direktører mener du at der "stikker af med lommerne proppet med
svindlerkroner".?

Har du glemt at tage din medicin.?

Fra : Lyrik

Dato : 25-02-11 05:49

On 25 Feb., 13:37, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> sin forskning.?
>
> Hvilke direkt rer mener du at der "stikker af med lommerne proppet med
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
http://luen.dk/direktor.png
Det er jo ikke svært at forstå hvad jeg siger. Det er kun dig der har
lidt svært ved det. Har du glemt dine piller i dag?

Jeg kan forstå at det er for bittert for dig at se hele din
forestillingsverden ramle om ørene på dig. Du kan jo flygte videre
igennem det politiske spektrum ved næste valg. Liberal Alliance er en
god idé for dig. Derefter Christiania under et nyt navn.

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-02-11 15:12

On Fri, 25 Feb 2011 04:48:38 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> http://luen.dk/direktor.png
> Det er jo ikke svært at forstå hvad jeg siger. Det er kun dig der har
> lidt svært ved det. Har du glemt dine piller i dag?

Hvad har det med Venstre at gøre.?

> Jeg kan forstå at det er for bittert for dig at se hele din
> forestillingsverden ramle om ørene på dig.

Hvad i alverden tåger du rundt i.???

> Du kan jo flygte videre
> igennem det politiske spektrum ved næste valg. Liberal Alliance er en
> god idé for dig. Derefter Christiania under et nyt navn.

Tag din medicin.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-03-11 11:02

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med Venstre at gøre.?

> Hvad i alverden tåger du rundt i.???

> Tag din medicin.

Den samme som du tager ?

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-03-11 12:06

On Thu, 3 Mar 2011 11:02:22 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Den samme som du tager ?

Jeg tror ikke at Pamol er stærke nok til Lyrik.

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-11 12:14

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Jeg tror ikke at Pamol er stærke nok til Lyrik.

Du tager alm. hovedpine piller mod dine rygsmerter. Hånden på hjertet - hvor
store smerter har du egentligt?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-03-11 13:48

On Thu, 3 Mar 2011 12:14:19 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Du tager alm. hovedpine piller mod dine rygsmerter.

Ja og.?

> Hånden på hjertet - hvor
> store smerter har du egentligt?

Tja, jeg kan dårligt gå 500 m, uden at jeg knækker sammen i ryggen pga.
smerter. Jeg ved ikke om du vil kalde det "store".

Jeg har tidligere spist meget stærkere piller, men problemet med det er, at
man så ikke kan mærke når man overbelaster ryggen, hvilket gør problemerne
endnu værre.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 10:02

> [...]

>man så ikke kan mærke når man overbelaster ryggen, hvilket gør problemerne

Hvorfor er du ikke på førtidspension, i stedet for kontanthjælp, hvis du har
en ubetydelig erhvervsevne og ikke kan arbejde?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-03-11 10:15

On Sun, 6 Mar 2011 10:02:10 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Hvorfor er du ikke på førtidspension, i stedet for kontanthjælp, hvis du har
> en ubetydelig erhvervsevne og ikke kan arbejde?

Mit gæt er, at det koster kommunen (socialdemokratisk) flere penge at give
mig førtidspension.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 11:26

>Mit gæt er, at det koster kommunen (socialdemokratisk) flere penge at give
>mig førtidspension.

Mit gæt er, at du fik afslag fordi din arbejdsevne ikke er ubetydelig.

Det har selvfølgelig ikke noget at gøre med om kommunen er socialdemokratisk
el. andet, selvom jeg ved at du gerne vil tillægge det en betydning.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-03-11 12:07

On Sun, 6 Mar 2011 11:26:09 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Mit gæt er, at du fik afslag fordi din arbejdsevne ikke er ubetydelig.

Hvorfor er jeg så fritaget for aktivering pga. mit helbred.?

> Det har selvfølgelig ikke noget at gøre med om kommunen er socialdemokratisk
> el. andet, selvom jeg ved at du gerne vil tillægge det en betydning.

At jeg nævnte det er bare fordi der sikkert er nogle rødfjolser der vil
påstå, at "jeg ligger som jeg har redt", hvis kommunen var borgerlig.

Fra : Vidal

Dato : 06-03-11 11:56

Den 06-03-2011 10:14, S.A.Thomsen skrev:

> Mit gæt er, at det koster kommunen (socialdemokratisk) flere penge at give
> mig førtidspension.

Det ender med, du bliver socialdemokrat. Du plejer
jo ellers at sige, SD fører en uansvarlig økonomisk
politik. Her et bevis på det modsatte. Jeg har givet
dig andre beviser på ansvarlig socialdemokratisk
økonomisk politik.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-03-11 12:09

On Sun, 06 Mar 2011 11:55:49 +0100, Vidal wrote:

> Det ender med, du bliver socialdemokrat.

Aldrig. Det er jeg ikke dum nok til.

> Du plejer
> jo ellers at sige, SD fører en uansvarlig økonomisk
> politik. Her et bevis på det modsatte.

Økseskaft.?

> Jeg har givet
> dig andre beviser på ansvarlig socialdemokratisk
> økonomisk politik.

HAHAHAHAHAHAHAHA.

"ansvarlig socialdemokratisk økonomisk politik" må være dagens vittighed.

Fra : Vidal

Dato : 06-03-11 12:28

Den 06-03-2011 12:09, S.A.Thomsen skrev:

> HAHAHAHAHAHAHAHA.
>
> "ansvarlig socialdemokratisk økonomisk politik" må være dagens vittighed.

Faktaresistens?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-03-11 12:36

On Sun, 06 Mar 2011 12:27:50 +0100, Vidal wrote:

> Faktaresistens?

Det kan man også kalde det. )))

Fra : Lyrik

Dato : 25-02-11 05:51

On 25 Feb., 13:48, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> igennem det politiske spektrum ved næste valg. Liberal Alliance er en
> god idé for dig. Derefter Christiania under et nyt navn.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Efter SA Thomsen så prøv SS Thomsen. Det giver en historisk rækkefølge
der ligesom passer til dig.

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-02-11 15:13

On Fri, 25 Feb 2011 04:51:08 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Efter SA Thomsen så prøv SS Thomsen. Det giver en historisk rækkefølge
> der ligesom passer til dig.
>
> Jens

LOL. Har du selv fundet på den, eller har de hjulpet dig henne i
børnehaven.? ))))))

Tag din medicin.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-11 16:06

On Fri, 25 Feb 2011 15:13:09 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>LOL. Har du selv fundet på den, eller har de hjulpet dig henne i
>børnehaven.? ))))))

Børn i børnehavealder kan være ret IT-kvikke, men skal vi vædde at
ingen er på usenet?

>Tag din medicin.

Jeg anser samtlige debatører her ALT FOR KLOGE til at forgifte sig med
psykofarmaka

Zombiserende kemisk spændetrøje pr neuroleptikan kan du ikke pushe
nogen til,selvom staten betaler - man skal hade sig selv meget og have
tyrkertro på at lægen er far og mor og alvidende og genial

Fra : Rudi Andersen

Dato : 25-02-11 17:49

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-02-11 18:51

On Fri, 25 Feb 2011 17:49:07 +0100, Rudi Andersen wrote:

> LOL. Har du selv fundet på den, eller har de hjulpet dig henne i
> børnehaven?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaab. Kan du ikke finde på noget selv.?

Fra : Mendoza

Dato : 26-02-11 12:32

"Rudi Andersen" <rafnh@mail.com> skrev i meddelelsen

> LOL. Har du selv fundet på den, eller har de hjulpet dig henne i
> børnehaven?

Tak for dit indlæg.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-11 14:24

<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>For ikke at tale om nepotisme og vennebestikkelser.
>
>Intet under at der snart er mangel i alle kommunale regnskaber.

Svindlerbyrden er altid størst i statlnistisk planøkonomi jvf

Privatiser universiteter, så nul Penkova
Forestil dig at Oppenheimer som chef for Manhattan-atombombeprojektet
i 1942 opdigter resultater for at gavne sin karriere på kort sigt, og
da Hiroshimabomben falder er det en fuser….
Det sker bare ikke på et privat universitet.
Men når Sander og Ralph Hemmingsen hælder skattepenge i Penkovas
brystforstørrelser, så fyres ingen, så statslige universiterer er at
friste til bedrag

Martin Larsens helt, Cyril Burt, var protege af Darwins fætter Francis
Galton, og Galton havde udtænkt enægget tvillingundersøgelser til at
modbevise social arv, og Burt udførte forsøgene og efter hans død i
1971 beviste Leon Kamin på Cambridge , at samtlige forsøg var
opdigtede. Helt som fysikrapporer der indsætter resultatet først og
regner baglæns.

Spar skattepenge - sats på kontraktforskning og sponsorater, helst
wholesale privatisering - så kan vi se om Skønlitteraturafdelingen på
Humanistisk Fakultet tjener sig ind. He he.
Grundforskning kan stadig ske, hvis du kan sandsynliggøre at
skatteborgerne en dag får billigere strøm af atomkraftteknikken
Men spar bare Newton-fup, der aldrig har bidraget til en hurtigere
bil. Selvom Newton ligningen sir, at acceleration er lig kraft
divideret med masse.