Krasnik er populist-fjols, Lene er klog
Fra : Martin Larsen

Dato : 25-02-11 12:51

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2351357.ece
Krasnik kritiserer har kritiseret Lene Espersen for ikke at kræve
Gaddaffi's afgang. Krasnik har taget et dydt fald i min respekt.

Man skal generelt ikke blande sig i andre landes forhold, og slet ikke i
en kritisk situation, hvor et land er truet af borgerkrig. Og DK's
interesse i Muhammedanien bør især dreje sig om at undgå at styrke
islamisterne. Demokrati ligger ikke lige om hjørnet for muhammedanere -
sharia er *ikke* demokrati.

Krasnik ville have været klog, hvis han havde skreget og hylet som nu,
da en af vore nære allierede lavede en møgbeskidt handel med diktatoren
og udleverede Lockerbie-bombemanden. Det gjorde populist spradebassen ikke.

Og latterlige mis-Lykketoft er selvfølgelig også "modig" som en lille
lyserød gris der øffer ad en kamel.

Mvh
Martin

Fra : Nicky

Dato : 27-02-11 11:25

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> en af vore nære allierede lavede en møgbeskidt handel med diktatoren og
> udleverede Lockerbie-bombemanden. Det gjorde populist spradebassen ikke.

Krasnik udstillede på overbevisende måde vestens inkl. regeringens hykleri,
hvordan det ligefrem gør ham til populist, må stå for egen regning. Så du i
øvrigt hvordan han fuldstændigt pulveriserede Lene Espersen i debatten på
DR2? :) Det var næsten ynkværdigt at se, ikke underligt at de konservative
er i frit fald.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-02-11 12:54

"Nicky" <notvalid@hotnotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> debatten på
> DR2? :) Det var næsten ynkværdigt at se, ikke underligt at de

Præcis -kunne ikke have sagt det ret meget bedre!

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-02-11 13:05

On 02/27/2011 11:25 AM, Nicky wrote:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Krasnik udstillede på overbevisende måde vestens inkl. regeringens hykleri,
> hvordan det ligefrem gør ham til populist, må stå for egen regning.

Næh, det er klassisk definition på populist at følge pøbelstrømninger.

> Så du i

Nej - ser eller hører aldrig (D)DR

Mvh
Martin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-02-11 17:39

Den 27-02-2011 11:25, Nicky skrev:
> [...]
> DR2? :) Det var næsten ynkværdigt at se, ikke underligt at de konservative

Krasnik var i denne sammenhæng desværre ikke helt så køligt,
realpolitisk intelligent, som jeg ellers agter ham højt for at være i
selskab med vore to eks-Udenrigsministre Ellemann & Lykketoft i deres
fælles debatprogram på TV2NEWS:

Han BURDE (måske også dels i kraft af sit eget jødiske ophav?) udmærket
vide at der er en enorm fare for bagslag ved at Vesten bare åbent
anerkender det igangværende oprør, for så vidt det er en bjørnetjeneste
af dimensioner at gøre de primært unge, oprigtigt demokratisøgende
arabere dernede, når de lokale diktatorer så meget desto lettere vil
kunne fremstille dem som "i ledtog med vestlige magter", subsidiært
"frafaldne" i forhold til almindelig Islamiskkulturel lederdyrkelse for
da slet ikke at tale om religionen som sådan...

Der skal VIRKELIG balanceres fint her, således en søgt "legitimering"
ikke får de i forhold til ellers nok så fine hensigter stik modsatte
resultater!

Anders Peter Johnsen