Uterlig Tannhäuser-klub
Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-11 09:39

Uterlig Tannhäuser-klub
Bag deKgl Teater lå der en bodega opkaldt efter Wagner-operaen
Tannhauser
Den benyttedes af mænd i kvarteret og de havde i 70erne oprettet en
snobbefin kult-klub som flere ønskede medlemskab af end hvad ledelsen
fandt klogt. Når man var indstillet og godkendt så skete et ritual,
som der snakkedes meget om og Information dækkede detaljeret:
Man sku smide bukserne og bøje sig frem og få et tændt romerlys
stukket i røven mens en Wagner.ouverture spilledes. Og så sku man
nedsvælge en sær æggelikør-coctail som var husets stamdrik til
stamkunder der næppe bestilte af lyst men som manddomsprøve.
Glædesdræbere anmeldte til politiet som forbød - og man gik over til
noget klamt muslimagtigt med at knæle på en søm-måtte og nu er stedet
væk.
At statsmagt gerne fremturer med samme intolerance som hvad nazier
viste jøder, har London et mere makabert eksempel på
5 bøsser fik en trækkerdreng på 19 år til at underskrive informed
consent om at et søm hamredes gennem hans penis ved deres orgie
Politiet forbød
Ønsker statsmagten at hindre kreativitet så kun spritbilisme er
tilbage på det marked så staten kan få bødeindtægter? Eller?
Det har vist ikke relevans til mit bødeforlæg, hvor retssagen bliver
om beviser og næppe om at både voksne og børn der på lang afstand ser
en bukseløs mand kan se den anden vej. Jeg så helst en dom der freder
mig overalt som nudist i 30 år, men det er vist umuligt, dels pga lov,
dels pga snævert aktuelt anklageskrift.
Jeg syns jeg er en Guds gave til en børnehavepersonale , som i kraft
af min tilstedeværelse og nederdelsbrug kan diskutere meningsfuldt med
vuggestue og børnehave klientellet (begge aldersgrupper findes) om det
er friskt eller skamfuldt hvis særlinges tøj er beskidt, ikke
farvematcher eller ikke altid dækker alt genitalt 100%
Det har det gjort hidtil, måske med undtagelse af hver anden
månedelige episoder hvor jeg har samlet ting op fra mit fortov og en
EVENTUEL tilskuer bag mig med stor koncentrationsevne har under buk ku
se i ½ sekund lidt røv og bagsiden af det kvarte af en nosse.
Sexuelt uterligt er det ikke, Men man kan jo spille højt spil ved
retssagen og søge at få også sådan "Sindssyg,særligeagtig extremisme"
dækket selvom hændelse i den retning er hypotetisk