Vandslange?
Fra : bynke2

Dato : 09-08-01 20:14

Hej Carsten og andre.
Jeg så jeres indlæg, og bemærkede kommentarerne om brug af vandslange -
"..nogen fraråder...". Jeg bruger selv en håndbruser til at gennemskylle
med - og har tænkt om der er problemer i det eller ej. Indtil videre
ingen problemer (andet end lidt for luft!..*s*).
Så kan jeg blive med det? eller skal jeg frarådes...?...*s*
Tak for hjælpen

mvh
Polle(n)

Fra : Carsten

Dato : 10-08-01 19:01

Fidusen med en vandslange er, at man kan stikke den et stykke ind og skylle
ordentligt igennem. Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan man kan gøre det med
bruseren, den er jo da en del større. Men, ligemeget hvordan vandet kommer
ind, skal det nok rense. Advarslen går nok mere på, at der ikke må anvendes
nogetsomhelt med skarpe kanter. Men det kan man jo tænke sig til, ikke ?