MS Windows
briani 27239
Sp1 opdatering på Win7
Fra : Henning Lund

Dato : 23-02-11 15:33

Hej. Jeg har netop installeret sp1 pakken, det udelukkede mig så
fra at åbne Win Mail som jeg ellers har været så glad for at
bruge. Er der nogen der kender løsningen så Win Mail atter kan
fungere på Win7?
Hvis ikke, er der mulighed for at importere gamte mails og
adresser til Live Mail hvis jeg skal tvinges til at bruge dette
efter min mening "trælse" program?
Sendt til dk.edb.internet.software.mail+news,
dk.edb.system.ms-windows

mvh
Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-02-11 16:28

Henning Lund wrote:
> [...]
> "trælse" program?
> Sendt til dk.edb.internet.software.mail+news, dk.edb.system.ms-windows

Hej Henning

Der kommer altså ikke også en opdatering til Win Mail.

Du kunne overveje at bruge Thunderbird eller Postbox i stedet.

http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

http://www.postbox-inc.com/

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-02-11 16:29

> Der kommer altså ikke også en opdatering til Win Mail.

Skulle have været formuleret som et spørgsmål for jeg ved det
ikke

Fra : Henning Lund

Dato : 23-02-11 16:37

"Martin Ploug" skrev i meddelelsen

[...]

Jeg ville frygtelig gerne beholde WM da den er enkelt i
brugerfladen men pokker stå i det om ikke sp1 dræbte
startmuligheden for programmet.
Nå jeg venter og ser om der kommer guldkorn

mvh
Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-02-11 16:49

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg ville frygtelig gerne beholde WM da den er enkelt i
> brugerfladen men pokker stå i det om ikke sp1 dræbte startmuligheden
> for programmet.

Da Windows Mail ikke findes i Windows 7, så går jeg ud fra, at du har
kopieret den over fra en Vista PC ?

Jeg har selv gjort det samme, men har ikke lagt SP1 på endnu, så jeg ved
ikke om det stadig er muligt efter SP1.

Kan du ikke bare kopiere den over igen ?

Jan

Fra : Henning Lund

Dato : 23-02-11 17:03

"Jan Vestergaard" skrev i meddelelsen

[...]

Hej Jan, jeg har desværre ikke en version liggende jeg kan
kopiere over igen, ellers havde det været det nemmeste at gøre
(hvis det virkede)

mvh
Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Kent

Dato : 23-02-11 16:56

Henning Lund kom med følgende:
> Jeg ville frygtelig gerne beholde WM da den er enkelt i brugerfladen men
> pokker stå i det om ikke sp1 dræbte startmuligheden for programmet.
> Nå jeg venter og ser om der kommer guldkorn

Som du kan se af en tidligere tråd, så skal du have en ældre version af
WLM, da den du bruger nu ikke kan citere korrekt (manglende
indrykning). Hvis altså du alligevel forsætter med at bruge WLM.

--

Kent

Fra : Henning Lund

Dato : 23-02-11 17:04

"Kent" skrev i meddelelsen

[...]

Hej Kent.
Jamen jeg hader dette skide program, jeg har rodet rundt for at
få den til at sætte > men næe nej.
Kan du give mig et link til den tidligere tråd? Den har jeg ikke
set og det må være muligt at få skidtet til at sætte en masse

mvh
Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 23-02-11 17:26

Kent wrote:
> [...]
> af WLM, da den du bruger nu ikke kan citere korrekt (manglende
> indrykning). Hvis altså du alligevel forsætter med at bruge

Hehe jeg fik den squ, kørte guiden her engang til
http://www.techspot.com/vb/topic137494.html

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Frank Andersen

Dato : 23-02-11 17:14

On Wed, 23 Feb 2011 15:33:10 +0100, "Henning Lund"
<hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> wrote:

> [...]
>adresser til Live Mail hvis jeg skal tvinges til at bruge dette
>efter min mening "trælse" program?
>Sendt til dk.edb.internet.software.mail+news,

Kan Du ikke rulle tilbage til før SP1. Derefter finde en løsning og
når Du har fundet den, kan Du installere SP1 igen. Du kan altid
fravælge en opdatering. Jeg bruger ikke Win Mail, så det kan jeg ikke
hjælpe med.

Mvh. Frank Andersen

--

Erstat '.inv' med '.dk'
Replace '.inv' with '.dk'

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 17:31

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> wrote in message
> [...]
> "trælse" program?
> Sendt til dk.edb.internet.software.mail+news, dk.edb.system.ms-windows

Det problem har jeg netop klaret i dette øjeblik-:). Jeg har Win7 64 bit i
engelsk udgave.
Du skal kopiere filen "msoe.dll" fra vista-udgaven til C:\Program
Files\Windows Mail\
Hvis du tidligere har formået at få WinMail til at køre, bør du have denne
fil.
Hvis du ikke længere har den ,så send mig en mail. Der skal rettes i min
adresse.

Mvh Sven

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 17:37

"Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net> wrote in message

> [...]
> fil.
> Hvis du ikke længere har den ,så send mig en mail. Der skal rettes i min

Ok du fandt det hurtigere end jeg kunne svare . Men ovenstående kopiering
er nok. Du behøves ikke at køre hele guiden igen

Fra : Henning Lund

Dato : 23-02-11 17:38

Sven Lindhardt wrote:
> [...]
> have
> denne fil.
> Hvis du ikke længere har den ,så send mig en mail. Der skal

Hej Sven, jeg har tacklet problemet

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-02-11 18:03

"Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net> skrev i meddelelsen
> Du skal kopiere filen "msoe.dll" fra vista-udgaven til C:\Program
> Files\Windows Mail\

Ja - det burde være nok.

Jeg rendte ind i samme problem med en tidligere opdatering - der var det
også nok at kopiere "msoe.dll" over igen

Jeg gemte en kopi af programmet, så jeg har det, hvis det skulle dukke
op igen - og det kan jo være, at det kommer efter SP1

Rart at vide, at der ikke skal andet til.

Jan