Besøgede skal kunne uploade links til min ~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 09-08-01 19:38

Hej.
Findes der et script som de besøgede af min hjemmeside kan skrive/uploade
links med en beskrivelse ind/op på min hjemmeside med?
Det skal helst være et script hvor man kan vælge hvilken kategori at linket
skal være i.

Hilsen Morten Jørgensen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-08-01 20:38

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> links med en beskrivelse ind/op på min hjemmeside med?
> Det skal helst være et script hvor man kan vælge hvilken kategori at

http://php-ffa.sourceforge.net/

"This Free for all Link script uses MySQL and PHP to allow users to leave
their mark on your web site, in the form of a link to another site. Supports
multiple categories."

Kræver mysql.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : jonas kristoffersen

Dato : 09-08-01 22:04

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> links med en beskrivelse ind/op på min hjemmeside med?
> Det skal helst være et script hvor man kan vælge hvilken kategori at

http://gliebster.com/stuff/php/linkster/

hilsen jonas kristoffersen

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-08-01 16:04