Racisme, antisemitisme, på 180° ?
Fra : Per Rønne

Dato : 21-02-11 08:01

Jeg ser på:

<http://www.sappho.dk/rinso-racismen.htm>

at Liberal Alliances nye, store håb Ole Birk Olesen tilsyneladende nu
kan beskyldes at at viderebringe racistiske, in casu antisemitiske
ytringer.

York Times« (New York Times) ?

De er ganske vist ikke fremsat af ham selv men af en kommentator der
hedder »Rinso«, og Ole Birk Olesen er chefredaktør på web-tidsskriftet.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 21-02-11 08:43

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> De er ganske vist ikke fremsat af ham selv men af en kommentator der
> hedder »Rinso«, og Ole Birk Olesen er chefredaktør på web-tidsskriftet.

Det er ikke OBOs ansvar hvad diverse skribenter skriver, sålænge det
ikke er strafbart.
Som liberal går OBO ind for den videst mulige ytringsfrihed.

Jeg kender kommentatoren Rinsos rigtige identitet, som jeg ikke skal
offentliggøre her, men vedkommende modtager førtidspension pga en
psykiatrisk diagnose.
--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-11 10:05

"Jesper" skrev i meddelelsen

>Jeg kender kommentatoren Rinsos rigtige identitet, som jeg ikke skal
>offentliggøre her, men vedkommende modtager førtidspension pga en
>psykiatrisk diagnose.

Er det Jens Bruun? Han ved så meget om hvad der foregår på autismespektret,
at det kunne være nærliggende at koble det sammen med en interesse for
psykiatriske lidelser.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-11 16:22

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d622ac1$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Er det Jens Bruun? Han ved så meget om hvad der foregår på
> autismespektret, at det kunne være nærliggende at koble det sammen
> med en interesse for psykiatriske lidelser.

Idiot, "Thomas M". "Jesper" har lige skrevet, at han ikke vil afsløre mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-02-11 16:34

Den 21-02-2011 16:21, Jens Bruun skrev:
> Thomas M<not_here> skrev i meddelelsen
> 4d622ac1$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Idiot, "Thomas M". "Jesper" har lige skrevet, at han ikke vil afsløre mig.

Skal det mon læses som en utilsigtet tilståelse eller er du vanen tro
blot drivende sarkastisk?

(Du vil herfra nok få svært ved at overbevise de værste idioter herinde
om at det IKKE er dig på grund af din formulering, der grangiveligt vil
tolkes som en "klokkeklar indrømmelse" af at det rent faktisk skulle
være dig!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-11 16:57

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d6285e5$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Skal det mon læses som en utilsigtet tilståelse eller er du vanen tro
> blot drivende sarkastisk?

Drivende sarkastisk? Moi? Umuligt.

> [...]
> herinde om at det IKKE er dig på grund af din formulering, der
> grangiveligt vil tolkes som en "klokkeklar indrømmelse" af at det

Hahaha. Du er god, Anders Peter Johnsen. Jeg overlader trygt dén vurdering
til dig og resten af gruppens skribenter.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Dato : 21-02-11 17:06

> [...]
>
> De er ganske vist ikke fremsat af ham selv men af en kommentator der
> hedder »Rinso«, og Ole Birk Olesen er chefredaktør på web-tidsskriftet.

Undskyld men hvordan kan han være ansvarlig for andre skribenters udgydelser
P.E.R.