En uddøende race
Fra : Peter Bang

Dato : 20-02-11 10:40

Hej skvadderhoveder

Det er nu måneder siden jeg sidst kiggede forbi disse så storslåede og
hellige haller for begavet udveksling af berigende meninger,
holdninger og betragtninger. Skuffelsen er stor! Deltagerfeltet er jo
skåret ned til et absolut minimum. Kan det mon skyldes, at de
urimeligt få tilbageværende genspring har vundet al debat grundet
deres store vid og intellekt??

Eller kan det evt. skyldes, at mængden af ubegavet, fordrukkent,
forvrøvlet, afstumpet, degenereret tankevirksomhed her i dk.politik
efterhånden har skræmt selv hærdede fascistoide talenter bort? :)

Stram op!!! Bo og Martin og Michael og Tim og Jens ... I er i praksis
de eneste, der skriver herinde. Hvordan føles det, at prædike lallende
nonsens for ligesindede tåber? :) ... altså, selv Malene P. har
opgivet ævret. Synes I ikke selv, at det er lidt krampagtigt, at tage
jeres såkaldte begavelse seriøst? Eller kan jeg nu regne med, attter
at høre forblommede historier om rødfascistisk-velmener-cia-sølvpapir-
aspergerdiagnoser-DR-konspirationsteorier? :)

Jeg synes dog stadig, at det er flot, at de sidste forsmåede
mohikanere stadig tror på egne evner :)

FLOT!

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 23:10

On Sun, 20 Feb 2011 19:41:49 +0100, "Mendoza" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>aspergerdiagnoser-DR-konspirationsteorier? :)
>
>Jeg synes dog stadig, at det er flot, at de sidste forsmåede

Ja det er et af de bedre. Tankevækkende

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-02-11 19:45

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> aspergerdiagnoser-DR-konspirationsteorier? :)
>
> Jeg synes dog stadig, at det er flot, at de sidste forsmåede

Tak for dit indlæg.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B.DK

Dato : 20-02-11 20:06

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message
> Eller kan det evt. skyldes, at mængden af ubegavet, fordrukkent,
> forvrøvlet, afstumpet, degenereret tankevirksomhed her i dk.politik
> efterhånden har skræmt selv hærdede fascistoide talenter bort? :)

Næ du deltager jo hver gang, du slipper ud fra de 6 beskyttende vægge.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 20-02-11 14:57

On 20 Feb., 20:05, "N_B.DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> N du deltager jo hver gang, du slipper ud fra de 6 beskyttende v gge.
>
> --
> MVH. N_B_DK

.... du er stadig optaget af sundhedsvæsen, ser jeg :)

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 23:17

On Sun, 20 Feb 2011 13:56:56 -0800 (PST), Peter Bang
<dk.pbang@gmail.com> wrote:

>... du er stadig optaget af sundhedsvæsen, ser jeg :)

De kloge er ikke optaget af et dumt væsen, der tror sygdom påvirkes
af piller.
Minimalstaten Kina fx. ved at arbejdsglæde gir mer selvtillid end
brok, så de ejer snart alle de spændende jobs.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 23:44

> ... du er stadig optaget af sundhedsvæsen, ser jeg :)

ROTFLMAO )

Fra : N_B.DK

Dato : 21-02-11 00:37

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message
> ... du er stadig optaget af sundhedsvæsen, ser jeg :)

Hellere optaget, end indlagt, men ønsker dig da god bedring, selvom jeg ikke
helt tror du kan hjælpes.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 23:08

On Sun, 20 Feb 2011 09:40:06 -0800 (PST), Peter Bang
<dk.pbang@gmail.com> wrote:

> [...]
>aspergerdiagnoser-DR-konspirationsteorier? :)
>
>Jeg synes dog stadig, at det er flot, at de sidste forsmåede

Din begavede analyse glemmer at læserne kan være klogere end
skribenterne

Og al godhed og skrivelyst beror på farisæisk selvglæde - "Tak Gud at
jeg er klogere end de andre" og den lune indbildskhed opretholdes, når
man skriver ufortrødent!

Fra : Peter Bang

Dato : 21-02-11 15:25

On 21 Feb., 00:36, "N_B.DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Hellere optaget, end indlagt, men nsker dig da god bedring, selvom jeg ikke
> helt tror du kan hj lpes.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Jeg kan dårligt udtrykke præcist nok, hvor ualmindeligt uinteressant
din eeeh skal vi kalde det viden?!? eller tro forekommer mig. Og at
dømme efter deltagerfeltets noget sparsomme volumen, så er der helt
åbenlyst en tendens til, at de fleste andre også finder dig gabende
ligegyldig. Men hæng endelig på med dine betragtninger om diagnoser og
indlæggelser og diverse lidelser. Det klæ'r dig ... virkelig ... og du
er både sjov og skarp :)

Fra : N_B.DK

Dato : 22-02-11 09:26

> så er der helt åbenlyst en tendens til, at de fleste andre også finder dig
> gabende
> ligegyldig.

Har du overvejet at det er dig de finder uinteressant? du er jo i sandhed en
stakkel der blot kommer på udgang en gang imellem, og straks falder du
tilbage til dine tvangstanker om du er uhh så klog.

Det mest intelligente du længe har skrevet, er jo dine oneliners med "du er
ubegavet"....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 22-02-11 05:24

On 22 Feb., 09:26, "N_B.DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Har du overvejet at det er dig de finder uinteressant? du er jo i sandhed en
> stakkel der blot kommer p udgang en gang imellem, og straks falder du
> tilbage til dine tvangstanker om du er uhh s klog.
>
> Det mest intelligente du l nge har skrevet, er jo dine oneliners med "du er
> ubegavet"....
>
> --
> MVH. N_B_DK

.... mere om udgang og tvangstanker :) ... imponerende stædighed :)