Gavmilde Løkke
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-11 11:25

http://www.bt.dk/politik/loekke-gav-milliongave-til-ven-af-partiet

I det mindste er det nok ikke ulovligt, hva' Thomsen.

Fra : N_B.DK

Dato : 20-02-11 12:39

"Thomas M" <not_here> wrote in message
> http://www.bt.dk/politik/loekke-gav-milliongave-til-ven-af-partiet
>
> I det mindste er det nok ikke ulovligt, hva' Thomsen.

Men det er dog ikke mere unormalt end det er sket flere gange i både 80erne,
og 90erne, men fakta betyder jo ikke noget for dig vel "Thomas M"

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-02-11 14:26

On Sun, 20 Feb 2011 11:25:19 +0100, Thomas M wrote:

> http://www.bt.dk/politik/loekke-gav-milliongave-til-ven-af-partiet
>
> I det mindste er det nok ikke ulovligt, hva' Thomsen.

Har du overhovedet læst artiklen.?

citater:

"Hun kan dog ikke sige, hvorfor Løkke i 2006 utraditionelt valgte at...."

Altså ikke noget konkret, men kun gætterier fra BT's side.

og ikke mindst:

"Lemvig-borgmesteren fremførte, at Benedicte Hjerl Carstensen havde
lokalkendskab og i sin karriere på apoteket havde vist sine evner og vundet
de ansattes tillid. De ansatte havde udtrykt dyb bekymring overfor
borgmesteren, da det gik op for dem, at de måske ville miste deres kollega
til fordel for en fremmed fra medicinalindustrien".

Er det ikke en reel begrundelse.?

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-11 16:58

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Har du overhovedet læst artiklen.?

"- Lars Løkke Rasmussen ser ud til at have plejet lokale forbindelser og
sine politiske interesser i denne sag. Hvis det er tilfældet, så er der
mange fortilfælde for den slags blandt ministre, og han har ikke handlet
ulovligt. Men enhver har jo lov at mene, at det ikke er kønt, og at det i
stedet burde være en rent faglig og saglig afgørelse."

Som sagt, Thomsen - i det mindste er det ikke ulovligt, hva'.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-02-11 17:34

On Sun, 20 Feb 2011 16:58:00 +0100, Thomas M wrote:

> [...]
> stedet burde være en rent faglig og saglig afgørelse."
>
> Som sagt, Thomsen - i det mindste er det ikke ulovligt, hva'.

"Ser ud til...."
"HVIS det er tilfældet...."
"Men enhver har jo lov at mene......"

Det er jo sket flere gange under forskellige regeringer, at
Lægemiddelstyrelsens kandidat IKKE er blevet valgt.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-11 18:29

> [...]

>Det er jo sket flere gange under forskellige regeringer, at
>Lægemiddelstyrelsens kandidat IKKE er blevet valgt.

Og det er ikke engang ulovligt, siges der, så det spiller bare max, ikke
sandt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-02-11 18:32

On Sun, 20 Feb 2011 18:28:56 +0100, Thomas M wrote:

> Og det er ikke engang ulovligt, siges der, så det spiller bare max, ikke
> sandt.

Gaaaaaaaaaaaaab.

Det bliver "dømt" på valgdagen.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 23:24

On Sun, 20 Feb 2011 18:31:44 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Gaaaaaaaaaaaaab.
>
>Det bliver "dømt" på valgdagen.

Blir der dømt rødt, dvs magt til dem der har skabt vort muslimhelvede
- hvad kan så håbes på?

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-02-11 17:13

S.A.Thomsen skrev den 20-02-2011 14:26:
----
> [...]
> borgmesteren, da det gik op for dem, at de måske ville miste deres kollega
> til fordel for en fremmed fra medicinalindustrien".

Lokalkendskab?
hvad dælen skulle det være for en kvalifikation som apoteker?

Helt ærlig, jeg ville da hellere have, at min apoteker har produktkendskab!

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-02-11 17:36

On Sun, 20 Feb 2011 17:12:42 +0100, Carsten Riis wrote:

> Lokalkendskab?
>
> hvad dælen skulle det være for en kvalifikation som apoteker?

"havde vist sine evner og vundet de ansattes tillid", ER da relevante
kvalifikationer.

> Helt ærlig, jeg ville da hellere have, at min apoteker har produktkendskab!

Har hun da ikke det.?

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-02-11 20:28

S.A.Thomsen skrev den 20-02-2011 17:36:

> "havde vist sine evner og vundet de ansattes tillid", ER da relevante
> kvalifikationer.

Og hvad er der i apoteker-jobbet, at andre ikke kan få denne tillid?
Medarbejdere på andre arbejdspladser overlever også at få ny chef.

Helt ærlig: I andre sammenhænge er Løkke ikke lige frem kendt for, at
tage højde for de ansattes tryghed og velbefindende (hint:
sundhedsstrejken08).

Men svar nu: Hvorfor skulle lokalkendskab være en særlig kvalifikation
som diskvalificerer andre uden lokalkendskab? Som APOTEKER!
taler vi om avisbude, taxachauffører osv osv, så kan lokalkendskab være
ganske udemærket at have. men som apoteker?

> Har hun da ikke det.?

Hvorfor blev det så ikke sat frem i argumentet den ene fremfor den anden?

Kan eller vil du ikke se, at argumenterne

- lokalkendskab
- de ansattes tillid
- og vise evner

er nogen lidt søgte argumenter....det svarer lidt til, at man ønsker at
være jobX fordi man vil have med mennesker at gøre.

Alle jobs har på et eller andet plan noget med mennesker at gøre!

Den anden ansøger

og sikkert også disse evner... han var ligesom den bedst kvalificerede
til jobbet! men blev fravalgt pga. politiske rævekager.

Det er kammerateri som rødstue kan lære noget af!
men det er måske i orden, når det bare er de rigtige kammerater det går
godt for?

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-02-11 20:48

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d60ec12$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> http://www.bt.dk/politik/loekke-gav-milliongave-til-ven-af-partiet
>
> I det mindste er det nok ikke ulovligt, hva' Thomsen.

Whatever. Ingen taler om det helt grundlæggende problem: Monopol.

Liberalisér apoteker-branchen, og problemet er løst samtidig med, at vi får
billigere medicin. Som systemet er nu, er en apoteker-bevilling det samme
som at vinde en milliongevinst i lotto - og det indbyder jo til fusk.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.