Gavn af afvigelse som min
Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-11 02:08

Gavn af afvigelse som min
Selvom min etnobotanik-forskende søns efternavn ikke er Warming, har
han haft enorm gavn af som botaniker at ku angive som sin tipoldefar
Eugenius Warming, som der er statue af ved universitetets botaniske
institut
Denne og min farfar, der også var professor, var excentrikere der
skabte megen debat på universitetet og flyttede grænser.
Min mor valgte min far i håb om at hendes sønner ville blive sådanne
berømtheder, hvad kun er lykkedes min borgmester-nevø
Mine ambitioner er at flytte grænser som oldefar, hvis originale
lærebøger brugtes da jeg studerede og mødte på dag 1. et kæmpeopslag
på opslagstavlen "Warming er kommet" og det var en populær lærebog der
var genoptrykt
Da min ulandskarriere løb ud i lokal-korruption og jeg vendte hjem og
meldte mig ind i Glistrups bevægelse, startede jeg privatiseret
sæddonorformidling, som gav berømmelse nok til at min søns mor faldt
for mig. Groupie-agtigt.
Den hede ånde i nakken fra min privatisering betød for lægelig
donorinsemination med ventelister, at private gynækolog-klinikker
blomstrede op og udkonkurerede mig - ved at lægelige ventelister på
barnløshedshjælpen faldt fra 3 år til 3 uger.
Da jeg fik snerpede kommentarer til nudisme i egen tilgroede have,
valgte jeg tækkelige nederdele som murbrækker for Freies Kørper Kultur
a la Tysklands. Mine ambitioner er og var høje.
Da begge mine inkontinente forældre døde kort efter fald på
badeværelsesgulv, skrev jeg artikel om selvhjælp vedr
urin-inkontinens, som ku ha reddet dem, og Ugeskrift for Læger optog
de ulækre anstødelige provokationer - trods alle spådomme i modsat
retning hos mine overlæge-venner.
Jeg indså at rutinemæssig brug af nederdel kan løse blebrugeres
problemer og tog det med i mine praktiske provokationer i mit
villakvarter. Min aparte men lovlige og misforsåelige fremtoning er
altså skabt af lyst til at hjælpe svage - foruden at jeg selv er
invalidepensionist pga helbredsproblemer der berører emnet.
Det har jeg forklaret adskillige politifolk, der er rykket ud pga
naboers falskanmeldelse for blotteri, så de har indset min uskyldighed
og er bakket ud og er gået med uforettet sag - 7 gange seneste
sommer.!
Hvis der havde været skygge af basis for mistanke om pædofile
interesser, havde politiet medtaget min komputer for at søge
børneporno, da de senest uanmeldt trængte ind i mit hjem.

"Vi har brug for afvigere og extremister for at afgrænse vor egen
identitet"- og tiltrængte nye ideer opstår oftest i stærk
modvind"(Lars Andersen, "De måske udstødte" 2005)