Bødeforlæg§232:Nyt justitsmord
Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 15:36

Bødeforlæg§232:Nyt justitsmord
For 6 år siden skete falskanmeldelse for blufærdighedskrænkelse mod
mig fra en flygtning, der klart handlede i ond tro men fik dommer med
på, at jeg under besigtigelse af udlejningsværelse i mit hus sku have
fremvist min penis. Nu er det to håndværkere som en mørk kold 5.12
eftermiddag hamrede pæle ned vedr legeredskaber på genbobørnehavens
legeplads, som har oplevet at jeg sku ha været iført kun skjorte da
jeg kortvarigt gik ind for at se på deres spændende håndværksprojekt
og de bad mig gå, og jeg forlod øjeblikkelig legepladsen, hvor ingen
børn var, da den var en byggeplads og i tidsrummet 1530-1700 to uger
før vinterjævndøgn er der tusmørke og for koldt til skjortebrug kun.
Håndværkerne hævder at børnene fra vinduet så ud. Jeg havde talt med
håndværkerne om formiddagen om mit antræk og den ene af dem havde
været forarget, men anerkendt at jeg svarede godt for mig, idet jeg
hånede hans snerperi .
Min påklædning var den gængse , en knælang vindjakke, skjorte, en tynd
nederdel og en gstreng.
Men folk ser hvad de vil se, bare knæ og lår, og så tror de at der
ved visse bevægelser må være mulighed for at se penis, hvad der ikke
var.
Da håndværkerne bad mig gå ud af den store åbne port til byggepladsen,
påstod de at børn ku se mig, så jeg rettede blikket mod børnehavens
indefra belyste vinduer, hvor kun sås rygge af børn, og selv hvis et
barn gloede ud i tusmørket, er det tvivlsomt at man kan krænkes, når
man står trygt mellem jævnaldrende og pædagoger bag låste døre og
tykke mure og intet uterligt sket.
Det komplicerede projekt med mit spartanske antræk er om
bekvemmelighed som urininkontinent. Desuden er jeg en anmassende
Diogenes der kan lide at provokere konstruktivt at usoignerthed er en
privatsag - folk kan se den anden vej.
Jeg har altid været dobbelt påpasselig nær børn, at penis er totalt
tildækket. Fra marts til oktober 2010 har politiet 7 gange været
tilkaldt af falskanmeldere i kvarteret og er gået med uforettet sag og
jeg har belært dem, at når de ikke tager foto af mit antræk, må de
have fobi mod sandhed og beviser, og at de bør opfordre anmeldere, der
ofte har kamera i mobilen, til at tage foto.
Jeg har haft artikel i Ugeskrift for Læger om urininkontinens
selvhjælp og anser nederdelsbrug for et medicinsk breakthrough der
skal være emne for artikel nr 2. så mit projekt er til gavn for de
svage i samfundet