Politiken-ansatte stopper pga terrorfrygt
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-11 21:56

Med direkte henvisning til frygten for terror, har ansatte på dagbladet
Politiken opsagt deres stilling
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/409020:Danmark--Politiken-ansatte-siger-op-af-frygt-for-terror

Åh nej hvor det synd for islamofile at ingen forstår deres godhed

Det går jo strygende for Al Qaeda

Who's next - så vågn da op fuck-hoveder!

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 18-02-11 04:25

Martin Larsen wrote:
> [...]
>

> Åh nej hvor det synd for islamofile at ingen forstår deres godhed
>
> Det går jo strygende for Al Qaeda
>
> Who's next - så vågn da op fuck-hoveder!

Og nu kører taxaer ikke med kors, kapeller på hospitaler gøres ukristne
og "neutrale", man må ikke have et dannebrog hængende på politiakademiet
osv osv

Vi er under kulturel belejring, trusselsbilledet for journalister på
JP/Politiken er blot en lille flig af helheden.

Fra : Jens\\

Dato : 18-02-11 10:19

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi er under kulturel belejring, trusselsbilledet for journalister på
> JP/Politiken er blot en lille flig af helheden.

Det er en ganske skræmmende udvikling, men hvad kan vi gøre? jeg ser ingen
løsninger her.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-02-11 11:06

"Jens\" <jens123@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en ganske skræmmende udvikling, men hvad kan vi gøre? jeg ser
> ingen løsninger her.

Jeg synes da at meget af det lyder rimeligt nok. Som ikke-kristen ser jeg da
gerne at kristne symboler forsvinder så mange steder som muligt såvel som
alle andre former for religiøse symboler.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : DADK

Dato : 18-02-11 11:26

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> gerne at kristne symboler forsvinder så mange steder som muligt såvel som
> alle andre former for religiøse symboler.

Rejs ned til Egypten, der har de snart elimineret alle kristne symboler,
der vil du sikkert føle dig hjemme - og der er rige muligheder for at
køre taxa i Cairo, med sine 20 mio indbyggere.

Fra : DADK

Dato : 18-02-11 11:24

Jens\ wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en ganske skræmmende udvikling, men hvad kan vi gøre? jeg ser ingen
> løsninger her.

Der er masser af muligheder - det er bare et spørgsmål om vilje. Riv
ghettoerne ned, udvis kriminelle indvandrere - sæt kvoter på indvandring
fra den tredje verden - forbyd al indvandring af folk der har en
straffeattest, fratræd de mest belastende konventioner, ingen offentlige
ydelser til indvandrere de første 7 år, udvis sociale bedragere, gør det
sværere at få dansk statsborgerskab, indfør en loyalitetsed som kan
medføre tab af statsborgerskab, genindfør grænsekontrollen, drop tålt
ophold, stå politisk fast på danske værdier og kultur, i stedet for at
undertrykke det for ikke at "provokere" de fjernkulturelle - det er jo
vanvittigt man vil bygge moskeer samtidig med at man nedlægger
kapellerne - sæt fokus på racistisk vold og chikane - der jo i
realiteten går ud over danskere, jøder, grønlændere osv i stedet for at
vende den anden kind til, ophæv samarbejde med lande der ikke vil tage
imod deres egne statsborgere når de først har chekket ind i Danmark, dvs
- kan man ikke udvise tunesere til Tunesien kan ingen tunesere indvandre
- indfør nogle symbolske straffeforanstaltninger der signalerer at det
menes alvorligt - byg f.eks en straffeø i Nordsøen eller opret en
straffelejr med tilhørende guldmine i Nordvestgrønland, tvanghjemsend
alle afviste asylansøgere med det samme, eller send dem til en straffeø
/ straffelejr på Grønland - så kan de anke herfra og til dommedag, og
endda få et meningsfuldt arbejde. Formindsk familiesammenføringen fra
bestemte lande - og, ikke mindst - sæt kvoter på hvem der kan indvandre
hvorfra. Feks 100 fra Seychellerne om året, 100 fra USA, 100 fra
Pakistan, 100 fra Mongoliet, 100 fra Tyrkiet osv osv.

Der er utallige muligheder. Muligheder som er helt rimelige og
praktiseres i andre lande verden rundt. Prøv at se på reglerne for at
indvandre til Canada f.eks, og hvem og hvor mange og hvorfor de udviser.
Det er helt ubegribeligt at det bliver en kæmpe sag i Danmark og for en
minister at nogle palæstinensere ikke per automatik har fået presset et
statsborgerskab ned i hænderne - skandalen er i virkeligheden hvad dælen
en palæstinenser egentlig foretager sig i Danmark, hvorfor vedkommende
ikke evner at opnå statsborgerskab på lige fod med andre indvandrere, og
hvorfor vedkommende ikke kan bo på Gazastriben, Vestbredden, Libanon
eller et fjerde land der ikke ligger 5.000 km hjemstavnen.

Der er sikkert mange der vil kalde det misantropisk - "ja, men de er jo
men-ne-sker, forfulgte uskyldigheder, fattige - at være muslim er
åbenbart efterhånden en officiel diagnose eller et handicap - personligt
vil jeg hellere give asyl til en flok truede bengalske tigre eller
indonesiske bjergleguaner end så meget som én eneste somalier.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-02-11 11:42

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> et handicap - personligt vil jeg hellere give asyl til en flok
> truede bengalske tigre eller indonesiske bjergleguaner end så

I det ene indlæg piber du over at få råt for usødet. "Hvorfor er
du efter mig" hulker du så man skulle tro at tårene sprøjtede ud
af kraniet på dig, og så leverer du ovenstående gang fremmedhad
samtidig med at du - i hvert fald tidligere -har hævdet at være
Enhedslistemedlem eller i hvert fald Enhedsliste-apologet.
Dit ovenstående indlæg er jo netop DET bevis du savner når du
ikke fatter at vi er så "onde" mod den "stakkels DADK" -
indlægget er jo virkelig vand på DFs mølle - meld dog klart ud og
erklær dig medlem af Dansk Fremmedhaderparti (DF), som du jo
netop er en glimrende eksponent for.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-11 21:08

Den 18-02-2011 11:41, Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> indlægget er jo virkelig vand på DFs mølle - meld dog klart ud og
> erklær dig medlem af Dansk Fremmedhaderparti (DF), som du jo

At du gider... David Konrad er da ikke noget som nogen tager alvorligt
mere. Hvis du ikke kommenterede idioten ville jeg ganske enkelt ikke ane
at han eksisterede mere.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-02-11 12:39

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> At du gider... David Konrad er da ikke noget som nogen tager
> alvorligt mere. Hvis du ikke kommenterede idioten ville jeg
> ganske enkelt ikke ane at han eksisterede mere.

Du har nok ret -jeg har også overvejet at blokere ham igen -
hans udfald er så maniodepressive at de ikke er værd at spilde
sit krudt på. Først truer han, så græder og piber han, så
bortforklarer han sine trusler og truer igen. Kun en mor kan da
holde af en slyngel og dumrian som ham.

Jo, jeg tror jeg blokerer ham - han er tidsspilde! Dog i det
mindste fik jeg ham til at indrømme at han er DF-apologet. At han
hævder at der er langt mellem ham og DF, ændrer ikke ved det
faktum at han faktisk fører deres politik når han kan slippe
afsted med det -det er deprimerende læsning og ganske
overflødigt. Så hellere en Martin Larsen der i det mindste toner
rent flag som nazist og dermed højreekstremist.

Fra : DADK

Dato : 18-02-11 21:44

Arne H. Wilstrup wrote:

> I det ene indlæg piber du over at få råt for usødet. "Hvorfor er
> du efter mig" hulker du så man skulle tro at tårene sprøjtede ud
> af kraniet på dig,

Mon ikke du har misforstået et eller andet? Men generelt er dine indlæg
da rigtig nok til at græde over.

>og så leverer du ovenstående gang fremmedhad

Det er en redningsplan for Danmark, den danske velfærd og den danske
sammenhængskraft.

> [...]
> Dit ovenstående indlæg er jo netop DET bevis du savner når du
> ikke fatter at vi er så "onde" mod den "stakkels DADK" -

Nu er du jo ikke ond - og du er heller ikke i flertal. For at være ond,
eller god, skal man jo ligesom have et vist format - du er bare en nar.
Endda en glemsom nar.

> indlægget er jo virkelig vand på DFs mølle - meld dog klart ud og
> erklær dig medlem af Dansk Fremmedhaderparti (DF), som du jo
> netop er en glimrende eksponent for.

Jeg har intet tilfælles med DF. Men det er fuldkommen spild at begynde
at forklare dig noget så indlysende.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-02-11 12:35

> Mon ikke du har misforstået et eller andet? Men generelt er
> dine indlæg da rigtig nok til at græde over.

Jamen, det var så gråd jeg fornemmede da du hulkede over at jeg
var efter dig. Piv, piv -tøsedreng.

> Det er en redningsplan for Danmark, den danske velfærd og den
> danske sammenhængskraft.

Tsk! Tsk! tror du virkelig stadig på det vås du selv skriver?

> Nu er du jo ikke ond - og du er heller ikke i flertal. For at
> være ond, eller god, skal man jo ligesom have et vist format -
> du er bare en nar. Endda en glemsom nar.

Tja, glemsom? Måske - men en nar? Tja igen - det er nok som Kim L
skriver, naragtig at svare dig - din betydning er jo fuldkommen
ligegyldig.

> Jeg har intet tilfælles med DF. Men det er fuldkommen spild at
> begynde at forklare dig noget så indlysende.

DF er et fremmedhaderparti fyldt med intolerance - du går ind for
fremmedhad og intolerance - ergo er du DFer.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-02-11 12:37

On Sat, 19 Feb 2011 12:34:59 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> DF er et fremmedhaderparti fyldt med intolerance - du går ind for
> fremmedhad og intolerance - ergo er du DFer.

En sten kan ikke flyde - Morlille kan ikke flyde - ergo er Morlille en
sten.

Fra : DADK

Dato : 20-02-11 01:17

S.A.Thomsen wrote:

> En sten kan ikke flyde - Morlille kan ikke flyde - ergo er Morlille en
> sten.

Han er slet og ret uden for pædagogisk rækkevidde. Ser ovenover at AHW
skriver "Dog i det mindste fik jeg ham til at indrømme at han er
DF-apologet". Det er helt surrealistisk. Du roste mig tidligere for at
"ramme lige i skabet" ift Arne. Jeg har kæmpet med den mand i +12 år. I
utallige debatter er jeg blevet skoset for at være en "erklæret
socialist" som ikke var socialistisk nok, jeg har brugt utallige timer
på at forklare at man godt kunne stemme på Ø uden at være medlem, tilmed
være aktiv i en lektiecafe for unge indvandrere uden at være medlem af
Ø's hovedbestyrelse - jeg har været alt fra kystbanesocialist til
kryptonazist i Arnes optik. Og uanset hvad jeg skrev og forklarede
prellede det bare af. 2 uger efter : Jeg kunne virkelig ikke tillade mig
at skrive dit og dat som "erklæret socialist" osv osv. Han lever i et
parallelunivers, hvor hans egne idiosynkrasier udgør naturlovene. Og så
er han nok det mest glemsomste menneske jeg nogen sinde har debatteret
med. Han har glemt hvad emnet handlede om når han har sat sit sidste
punktum i et svar.

Er kun glad hvis jeg kan få fred og koncentrere mig om at debattere
politik og holdninger, i stedet for at blive sat i bås af en hadefuld
selverklæret "ond" person som helt klassisk narcisistisk efter bogen
udelukkkende forholder sig til hvad han selv finder på om andre
mennesker, og pådutter dem - og også i klassisk megalomanisk stil slet
ikke kan begribe at han kan tage fejl. Det har jo ligesom været *mine*
holdninger, men jeg havde bare værsgo at følge Arnes forestilling om mig
- måtte ikke tænke selv.

Så færdig med ham.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-11 03:15

DADK
AHW
S.A.Thomsen
DADK
> [...]
> men jeg havde bare værsgo at følge Arnes forestilling om mig - måtte ikke

Undertegnede har gjort akkurat samme erfaring med Den Formørkede Sjæl.
Og er kommet til samme konklusion som dig.
Også mig kalder han nazist, fascist o.lign, uagtet at han godt ved, at jeg
er
socialist og medlem af Soc.
I hans infantile narcisistiske verden mener han, at han skal komme med
værre beskyldninger mod dem der beskylder ham for noget.
Han er FULDSTÆNDIG ligeglad med, at vi har belæg for at kalde
ham for en f.eks. stalinist, wannabe-bøddel, folkemordsfornægter m.m.,
hvorimod han selvfølgelig ikke har noget belæg for hans besynderlige og
barnagtige beskyldninger ala æv-bæv-det-kan-du-selv-være!
Hans "ergo-morlille-er-en-sten" argumentation er SÅ forkrampet og skinger
at han afslører, at han inders inde godt ved at den er gal med ham.
Manden har malet sig selv SÅ langt op i hjørnet, at han ikke har en
kinamands chance for at komme ud. Man kender det fra børn, og han har
givetvis haft en dårlig barndom, med MEGET svage (eller fraværende)
forældre, hvor der især har manglet en helstøbt faderskikkelse til at
vejlede
ham når han blev urimelig! Der har sikkert heller ikke været søskende som
kunne hjælpe ham med at lære normal social adfærd.
AHW har fået grundlagt sin psykopatiske og narcisistiske adfærd i de
tidligste år, og det er ikke muligt at rette nu!!!
Aldrig er udtrykket "manden er udenfor pædagogisk rækkevidde" bedre
anvendt!!!

Mvh Eyvind

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-02-11 09:55

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> er
> socialist og medlem af Soc.

Du er simpelthen så fyldt med løgn at man er ved brække sig.

> I hans infantile narcisistiske verden mener han, at han skal komme med
> værre beskyldninger mod dem der beskylder ham for noget.

Det sidste er næppe et problem når det gælder over-røvhullet Øjvind Ørn.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 10:46

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d60792e$0$23751$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> tidligste år, og det er ikke muligt at rette nu!!!
> Aldrig er udtrykket "manden er udenfor pædagogisk rækkevidde"

Piv- Piv - hvor er I to fjolser ømme at høre på. Hvad angår DADK
vræler han først om at han er blevet misforstået og forstår ikke
at han bliver hængt ud, Eyvind Ørn hævder at være socialist og
medlem af Socialdemokraterne, men giver dels udtryk for
fascistiske opfattelser og dels en fremmedfrygt der IKKE er
Socialdemokraternes politik.
Dernæst kalder han mig ustandselig for stalinist og
folkemordsfornægter, selvom det er løgn. Derefter piber han så
fordi han får igen med samme mønt. Vorherre bevares.

Jeg har skrevet dette indlæg som om det er nogle andre jeg
svarer, eftersom de to Dupont og Dupond-figurer nok har blokeret
mig. Det kan være at nogen svarer og derefter kan de læse hvad
jeg mener om deres jammer.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-02-11 10:59

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> svarer, eftersom de to Dupont og Dupond-figurer nok har blokeret
> mig. Det kan være at nogen svarer og derefter kan de læse hvad

Kan du huske Egon Stich ? Han bedyrede jo også at han var noget helt andet
end DF´er, jeg mener sågar at han påstod at han var socialist men vi
afslørede jo den ene gang efter den anden at han nærede end og meget varme
følelser for Dansk Folkeparti. De to fjolser som du kommenterer i denne tråd
er jo et lignende sammenrend på den yderste højrefløj, Eyvind.dk hos DF og
David Konrad hos Liberal Alliance. At du gider at bruge så meget tid på
fjolserne forstår jeg ikke. Hvis du ikke kommenterede David Konrad, så ville
jeg ikke ane at han eksisterede mere og det ville bestemt ikke gøre det
mindste.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 18:13

> [...]
> kommenterede David Konrad, så ville jeg ikke ane at han
> eksisterede mere og det ville bestemt ikke gøre det mindste.

Som jeg skrev sidst, så har jeg allerede blokeret for David D.
Konrad - han er tidsspilde. I øvrigt finder jeg det morsomt at
trække Martin-Dumse-Numsen-Båthorn rundt i manegen ved næsen, men
en dag bliver det vel også trættende?

Fra : DADK

Dato : 21-02-11 00:41

Arne H. Wilstrup wrote:

> Piv- Piv - hvor er I to fjolser ømme at høre på. Hvad angår DADK
> vræler han først om at han er blevet misforstået og forstår ikke
> at han bliver hængt ud,

Hvem tror du egentlig du narrer?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-02-11 09:07

Den 18/02/11 11.24, DADK skrev:

> [...]
> vil jeg hellere give asyl til en flok truede bengalske tigre eller
> indonesiske bjergleguaner end så meget som én eneste somalier.

Godt brølt!

mvh.
Kim Frederiksen