Hypotetiske spørgsmål.Politikere med svar ~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 09:15

Hypotetiske spørgsmål.Politikere med svar på alt, er gode.

Det vigtige ved at være en god politiker, er at stille lovforslag som
gir maximal lykke, og at stemme konsekvent, og derfor bør de ofte
forklare sig i krydsforhør med interviewer
Ofte brydes sandhedssøgningen på sin vej mod "rock bottom" af, at
politikeren bakker ud med den undskyldning at "spørgsmålet er
hypotetisk."
At afkræve ja-nej svar på "Er du holdt op med at slå din kone" er
unfair, men gives en vis svartid, bør alt kunne besvares. og det ku et
geni som Glistrup.
Hvis intervieweren indfører for mange hypotetiske præmisser, vil
utrænede tilhørere ikke kunne følge med og en urimelig
latterliggørelse af politikeren kan ske, så det er ret acceptabelt at
politikere som Bertel Haarder søger at stille betingelser vedr det
fælles projekt som analyse på skærmen er, live eller redigeret.

Fra : @

Dato : 17-02-11 09:29

On Thu, 17 Feb 2011 09:15:10 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>At afkræve ja-nej svar på "Er du holdt op med at slå din kone" er
>unfair

forhåbentlig kan de allerfleste svare nej til det spørgsmål,

man kan jo ikke holde op med noget man ikke er begyndt på

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 12:59

On Thu, 17 Feb 2011 09:28:47 +0100, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>forhåbentlig kan de allerfleste svare nej til det spørgsmål,

Så bekræfter du hypotese om at du slog rutinemæssigt OG FORTSÆTTER

>man kan jo ikke holde op med noget man ikke er begyndt på

Journalister kræver ofte kun ja eller nej og det bør man afvise og
Haarders reaktion var mild

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 10:38

Martin Larsens henrettelses-happening er forfriskende fornyelse, der
afslører velmenernes manglende evne til at tænke rationelt.
Ejer man fornuft, kan man tage stilling til, hvad er god etik i det
henrettende USA, selvom vi ikke dødsstraffer her.
Velmenerne frygter at de tolkes som dødstraf-accepterende, at hvis de
går ind på tankegangen i et hypotetisk spørgmål HVAD VIS DØDSSTRAF VAR
VEDTAGET OG DEN DØMTE VILLE HAVE MARTYRIUM MED PUBLIKUM PÅ?

Svaret bør være, at Japans dødsstraf metode er den ideelle. Om
buddhistsektleren, Aum, der i 1995 sarin-giftgassede tolv
metropassagerer var i live var ukendt længe efter dødsdommen faldt.. .
Hængning sker uden publikum på en uvis dag i året efter dommen. Ved
guillotinen overdøvede trommer den dømtes "Ned med Robespierre" eller
"Leve kongen" råb. Selvfølgelig skal martyrers sag ikke gavnes, så
dødsforagt øges og gør terrorister farligere .
"Intet er så ubehageligt som at blive hængt i stilhed." Voltaire
(1694-1778)

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-11 11:09

On 02/17/2011 10:37 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> metropassagerer var i live var ukendt længe efter dødsdommen faldt.. .
> Hængning sker uden publikum på en uvis dag i året efter dommen.

Al straf bør kunne efterses på nettet.
Det er vigtigt at folk ser billeder af liget, som i tilfældet Guevarra,
så konspirationsteori-fjolser ikke opfinder tåbelige historier.

Har man en særlig celeber kriminel, hvor der kan sælges billetter til
fordel for statskassen i et velmenerfrit samfund, så why not.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 13:07

On Thu, 17 Feb 2011 11:09:19 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Al straf bør kunne efterses på nettet.
>Det er vigtigt at folk ser billeder af liget, som i tilfældet Guevarra,
>så konspirationsteori-fjolser ikke opfinder tåbelige historier.
I Japan ved man at politiet aldrig lyver så ingen gider se foto af lig

I DK ved vi at der lyves

>Har man en særlig celeber kriminel, hvor der kan sælges billetter til
>fordel for statskassen i et velmenerfrit samfund, så why not.

Cost benefik vil sjældent være i billetsalgs favør

Staten sendte til TV vistnok gratis TVdækning om Timothy McWeigh

Får vi udførligt regnskab om din billetprofit?

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-11 13:14

On 02/17/2011 01:06 PM, Bo Warming wrote:

> Cost benefik vil sjældent være i billetsalgs favør

du vrøvler mere end ti tosser...
skriv om lort i stedet

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 14:18

On Thu, 17 Feb 2011 13:14:10 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>du vrøvler mere end ti tosser...
>skriv om lort i stedet

ARGUMENTER i stedet for at postuler "vrøvl"

Du har aldrig forklaret hvorfor det er sjovt at se en massemorder på
en båre få sprøjte i armen

Jeg gætter at nogle amerikanere fandt en sej provokatikion i at sælge
til højstbydende de 5 billetter som dømte får til hans henrettelse og
du er den nyttige idiot der lovede at lede efter danske kunder - som
næppe findes.

Få dine dødsstraffede i gladiatorkamp, så måske du kan konkurrere med
gamle Hollywood film
Regn ikke med den profit, som Cappelørn elsker at forarges over,
blir andet end et fantasiprodukt i din og hans hjerne

Men min kones nevøer fanger knælere og sælger dem i marmeladeglas og
de er sjovere end mine lortemaddiker når de nedlægger en stor
kakkerlak - som min kones lejlighed var fuld af og musefælder med
mange sku tømmes igenigen

Det var dyrekamp der ku væddes om men hvor hunde kan vurderes på
muskelproportioner er dt umuligt at se på an vandrende pind om det er
en vinder, så odds var i blinde

Jeg var stolt som en pave da jeg tilfældigt lod nøgleknippet til
lejligheden falde på en kakkerlak der pilede hen over gulvet og den
dræbtes af mit begynderheld.
Nevøen er siden blevet yakuza og alle har det fint med det, for når
han bryder ind og minder om gæld, så efterlader han visitkort - yakuza
er effektivt privatiseret politi , der kun dræber hinanden og det kun
en meget sjælden gang - og de skær egen lillefinger af når
medgangstere kræver sådan selvjustits af en regelbrydende taber

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-11 14:35

On 02/17/2011 02:18 PM, Bo Warming wrote:

> ARGUMENTER i stedet for at postuler "vrøvl"
>
> Du har aldrig forklaret hvorfor det er sjovt at se en massemorder på
> en båre få sprøjte i armen

Du fornærmes af at jeg dømmer vrøvl - og fortsætter derefter med
vrøvlespørgsmål. Jeg skal heller ikke forklare hvorfor Vidal fascineres
af apokalypse-studier, men konstaterer blot at emnet er populært - og så
foretager Vidal sig ikke værre ting sålænge.

Fra : Vidal

Dato : 17-02-11 15:44

Den 17-02-2011 14:34, Martin Larsen skrev:

> [...]
> apokalypse-studier, men konstaterer blot at emnet er populært - og så foretager

Hehe, hvorfor skal jeg blandes i det? Jeg tror ikke
det er dig, der vil sælge billetter til dødsgangen,
folk med mellemnavne med bindestreg endda, plejer
ikke ville droppe dem.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-11 16:12

On 02/17/2011 03:43 PM, Vidal wrote:

> Hehe, hvorfor skal jeg blandes i det?

Pas dine studier...

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 23:41

On Thu, 17 Feb 2011 16:11:38 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Pas dine studier...

Lyrik mener at kende til mønstre for skitzo-

Hvis han har set Martin Larsen på TV kan han måske diagnosticere
præcist

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 23:13

On Thu, 17 Feb 2011 15:43:59 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hehe, hvorfor skal jeg blandes i det? Jeg tror ikke
>det er dig, der vil sælge billetter til dødsgangen,
>folk med mellemnavne med bindestreg endda, plejer
>ikke ville droppe dem.

Martensen-LArsen hed en psykiater der skrev sjov bog om betydningen af
at være storebror og jeg boede tæt ved ham og mødtes med ham og det
var sjovt- Titlen var lang
Martin hader social arv så han kan næppe lide sin (onkels? ) bog

Hvorfor sku mellemnavn gi særlig psyke?

Mine 3 fætre hed som 18-årige Damsbo Madsen og straks droppede de
første eller sidste eller indføjede bindestreg så de ku prale I did it
my way
Madsen som nyt navn sku næsten beskattes, for vi har for mange ens
-sen navne, men i USA er et superdansk efternavn smart

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 16:21

On Thu, 17 Feb 2011 14:34:53 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>af apokalypse-studier, men konstaterer blot at emnet er populært - og så
>foretager Vidal sig ikke værre ting sålænge.

Jeg ville aldrigskrive VRØVL om dit mudder hvis ikke jeg havde en
stribelogiske argumenter og øjeblikkelig kunne fremlæggge begrundelser
hvis ønsket. Det sølle at mudre og mudre og aldrig mestre logik - du
havde gjort dig bedre overfor Cappelørn hvis du ræsonerede og dermed
beviste at du ikke er dogmatisk som han

Har der være forespørgsl på dine biletter til jordens kedeligste show?
Henrettele uden økse, skud eller faldlem

Sælg billeder af en olding der drikker juice og sig det er dødsstraf
med skarntydesaft - kedeligt at glo på er det - som at se maling tørre

Men debat er fint og er du trængt gennem mediemuren så kqn du måske
angribe muslimer en anden gang

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-11 16:53

On 02/17/2011 04:20 PM, Bo Warming wrote:

> Jeg ville aldrigskrive VRØVL om dit mudder hvis ikke jeg havde en
> stribelogiske argumenter og øjeblikkelig kunne fremlæggge begrundelser
> hvis ønsket.

Hvorfor overkill når vi er enige om minimalisme.
Du har *tilstrækkelig* info til ca en times rumination nu.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 23:38

On Thu, 17 Feb 2011 16:53:24 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvorfor overkill når vi er enige om minimalisme.
>Du har *tilstrækkelig* info til ca en times rumination nu.

Ingen fornærmes ved at du "dømmer vrøvl"
Men jeg har ubændig nysterrighed om du mon sku have en smule ret, så
argumentation ville interessere.
Hvad kan få visse amerikanere til at møde til henrettelse hvis ikke de
opnår øjenkontakt med en dødsdømt pårørende og dermed får sagt
farvel.? Tvivler nogen på at der henrettes "i bund" og den rigtige?
Er det kult at være pro-dødsstraf og prale af at have bevidet.
Når ikke liget hænges op fx på hjul og stejle kan fuphenrettelse
gennemføres
Bør kindafskrab bevidnes sendt til privat DNA-lab så det sikres at
liget er den dømtes?
Sheriffen der ejer en dygtig massemorder ved at stråmand er henrettet
i stedet, har en gratis hitman parat, og overgår woodoo-medicinmanden
der ejer en zombie
Køber man billet hos ML er man nyttig-idiot-pseudovidne til at det er
gået rigtigt til Sikke et frynsegode for den snydende
henrettelsesansvarlige! Det risikerer man at støtte ved køb af billet

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-02-11 00:14

On 02/17/2011 11:38 PM, Bo Warming wrote:

> Ingen fornærmes ved at du "dømmer vrøvl"

Næh, for du er samvittighedsløs og tror at alle andre så også må være det.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 00:50

On Fri, 18 Feb 2011 00:14:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Næh, for du er samvittighedsløs og tror at alle andre så også må være det.

Kan nogen forklare MLs sort-snak

Min samvittighed er ikke berørt af noget i tråden

Martins er, fordi han spilder TVs og seernes tid med biletter til
henrettelse som han ikke har adgang til

"Den angelsaksiske samvittighed forhindrer ikke angelsakseren i at
synde; men forhindrer ham kun i at nyde det. Salvador de
Madariaga

"Samvittighed er det, din _mor_ fortalte dig, inden du var seks år.
Brock Chisholm