Anne-Grethe Bjarup Riis amok på TV2
Fra : Jesper

Dato : 16-02-11 14:02

I en debat på Go' Morgen Danmark må TV værten true med at sætte tape for
munden af hende!
http://www.youtube.com/watch?v=bwK-AM08g2M

--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-11 14:55

On Wed, 16 Feb 2011 14:02:28 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>I en debat på Go' Morgen Danmark må TV værten true med at sætte tape for
>munden af hende!
>http://www.youtube.com/watch?v=bwK-AM08g2M

Da jeg første gang var i Landet Rundt truede man INDEN
paneldiskussionen med at hvis jeg tog ordet uden ordstyrers vink,
ville man skrue ned for min mikrofon - det er smartere end tape

Elsker TV ikke når en dum blondine går amok?

Fra : N_B.DK

Dato : 16-02-11 14:56

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> I en debat på Go' Morgen Danmark må TV værten true med at sætte tape
> for munden af hende!
> http://www.youtube.com/watch?v=bwK-AM08g2M

Hjernedøde kælling.

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-02-11 15:00

On Wed, 16 Feb 2011 14:56:22 +0100, N_B.DK wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>
> Hjernedøde kælling.

Hvem af dem.?

Jeg er IKKE enig med Anne-Grethe Bjarup Riis, men hun har da mod til at
sige hvad hun mener.

Fra : N_B.DK

Dato : 16-02-11 16:08

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
> Jeg er IKKE enig med Anne-Grethe Bjarup Riis, men hun har da mod til
> at sige hvad hun mener.

AGBR hun er SÅ frygtelig, hendes skrigeri kan jo smadre glas, selv når tvet
er muted.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-02-11 16:14

"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
>
> AGBR hun er SÅ frygtelig, hendes skrigeri kan jo smadre glas, selv
> når tvet er muted.

Prøv at forestille sig at være i selskab med hende (AGBR) uden effektive
kvalitets-høreværn. En grufuld tanke. Jeg synes at Morten Resen bør tage til
ørelægen og få foretaget et tjek af hørelsen efter det han blev udsat for.
Stakkels mand, han har absolut min sympati.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter J

Dato : 17-02-11 12:46

Den 16-02-2011 16:14, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> [...]
> ørelægen og få foretaget et tjek af hørelsen efter det han blev udsat for.
> Stakkels mand, han har absolut min sympati.

Er du gift med en feministisk skriger eller har du bare mange ture med
sådanne?

Peter J

Fra : Jesper

Dato : 16-02-11 16:35

N_B.DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
>
> AGBR hun er SÅ frygtelig, hendes skrigeri kan jo smadre glas, selv når tvet
> er muted.

Is is Anne-Grethe Bjarup Riis or Memorex

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-02-11 16:05

> I en debat på Go' Morgen Danmark må TV værten true med at sætte tape
> for munden af hende!
> http://www.youtube.com/watch?v=bwK-AM08g2M

Danmarks skrigeskinke #1 var tidligere Mette Frederiksen. Nu er hun (MF)
klart detroniseret af Anne-Grethe Bjarup Riis. Hendes (AGBR) opførsel
mindede mest af alt om en mentalt forstyrret kællings. Jeg har aldrig set
noget lignende før i det program. Hende tager man nok ikke ind igen til
noget som helst. Det var nærmest overfald for åben skærm. Anne-Grethe Bjarup
Riis gad overhovedet ikke høre på hendes modparts synspunkter. Hvad fanden
stiller hun så op for i en debat om sagen ?

Jeg bryder mig ikke om prostitution men jeg ser ingen grund til at dette
forbydes. Så længe der er en køber og en sælger, så vil det marked alligevel
fortsætte uanset hvor meget at man forbyder det. Se nu bare narkomarkedet,
det har myndigheder over hele verden ført krig imod i en menneskealder, helt
uden nogen som helst gavn. Det eneste det har afstedkommet er at sætte en
masse mennesker i fængsel på meget langvarige fængselsdomme. Med Anne-Grethe
Bjarup Riis hysteriske overfald på modparten er det næsten lige før hun gav
mig det modsatte synspunkt som hun ønskede.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-02-11 21:59

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> fængselsdomme. Med Anne-Grethe Bjarup Riis hysteriske overfald
> på modparten er det næsten lige før hun gav mig det modsatte

Jeg så ikke indslaget før nu,og jeg finder hende Anne-Grethe
Bjarup Riis temmelig frelst i det spil. Narkotika er det forbudt
at nyde uden lægehenvisning, og alligevel findes der narkomaner -
prostitution er forbudt i Sverige, men det eksisterer alligevel.
Slaveri er forbudt, men det eksisterer alligevel. I det hele
taget kan man lave den ene lovgivning efter den anden uden at det
ændrer en tøddel. Jeg mener at det er urealistisk at forbyde
prostitution - og jeg mener i øvrigt at det også er urealistisk
at forbyde narko, men hvad angår det sidste, så er konsekvenserne
voldsommere end konsekvenserne ved prostitution. Prostituerede
løber en risiko for at blive slået ihjel, voldtaget m.v., og det
er naturligvis slemt nok, men det kunne afhjælpes ved at oprette
kontrollerede bordeller. Man kunne med samme argumentation
forbyde alkohol - det forsøgte man i USA tidligere, men det førte
blot til større forbrydelser end forbrydelserne der kunne opstå
ved almindeligt brug af alkohol. På samme måde mener jeg at hvis
man tillod narko, ville det måske føre til at bagmændene fik det
vanskeligere, men det er ikke til at vide. Det er imidlertid et
eksperiment som bestemt kan være vanskeligt at udføre, eftersom
det har så mange alvorlige konsekvenser, at vi ikke kan vide
hvilke ulykker det kan føre til. Man kunne fx mene at en fri
adgang til hårde stoffer ville føre til at flere unge ville
afprøve det og derfor blive narkomaner med det samme. Men det er
jo en argumentation på lige fod med Bushs forbud mod at lærerne i
en bestemt stat underviste i prævention fordi det kunne føre til
at unge i stedet følte sig opfordret til at dyrke sex, og det så
han jo som et værre Sodoma og Gomorra - sex før ægteskabet? Fyda,
uhadada, Åh, nej, ækelt, modbydeligt etc. (som han og andre
frelste udtrykker det).
Men at gøre sex til noget syndigt, noget skamfuldt og i det hele
taget noget ækelt garneret med at det er kvindeundertrykkende, er
jo en gammel traver. Det er jo ikke første gang man bruge
begrebet "kvindeundertrykkelse" som et alibi for at forbyde et
eller andet. Det er det samme som når man benytter begrebet
"barnets tarv" som et alibi for at nedgøre andre mennesker og
give sine svage argumenter mere vægt.

Det vi imidlertid ved er at alle mulige forbud IKKE hindrer nogen
i at begå skændige handlinger, forbryderiske handlinger etc. I
øvrigt: Skuespillerens fuldkommen hidsige og ukontrollerede had
mod prostituerede og prostitution trodser enhver anstændighed.
Det var ikke argumenter, men følelser, vel at mærke følelser der
ikke tillod modparten at komme med sine følelser. Det var i
virkeligheden et furieudfald der ingen overbeviste udover dem der
i forvejen er "frelst" - og hvis hun tror at jo mere hun råbte
op, jo mere overbeviste hun folk, så tager hun gruelig fejl.

Vi må have lov til at se nuanceret på tingene. Vi kan kun vide
hvad resultaterne kan blive hvis vi tillader tingene at udvikle
sig, men hvis vi tager fejl, så tager vi fejl og så må vi
naturligvis skride ind - men jeg tror at sex er kommet for at
blive og ikke nok så mange skrigeballoner af Anne-Grethe Bjarup
Riis' type kan få mig til at ændre synspunkt. Det er ikke hvem
der skriger højest, er mest forarget der overbeviser folk.
Faktisk er det vel velkendt at den der går ud fra automatisk at
have ret, overbeviser ingen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-02-11 13:58

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> der skriger højest, er mest forarget der overbeviser folk.
> Faktisk er det vel velkendt at den der går ud fra automatisk at

Jeg tror vi er helt enige i denne her sag.

Fra : Ivannof

Dato : 17-02-11 03:44

On 16 Feb., 15:00, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Hvem af dem.?
>
> Jeg er IKKE enig med Anne-Grethe Bjarup Riis, men hun har da mod til at
> sige hvad hun mener.

Jo, men hun var inviteret med til en debat - og det fik hun lavet helt
om på. Hendes intention var at lave debat om til at altoverdøvende
foredrag. Det var klart at hun "lå inde med den skinbarlige sandhed"
og den skal jo ikke debateres men doceres.

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-02-11 13:57

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> foredrag. Det var klart at hun "lå inde med den skinbarlige sandhed"
> og den skal jo ikke debateres men doceres.

Og skrigeskinken (ABBR) er i følge dagbladene komplet ligeglad med den
kritik som hendes opførsel har afstedkommet. Men kan hun være ligeglad med
at hun får kastet sympati over på prostitutionsbranchen ? Jeg synes at hun
virker ualmindelig dum i denne her sag. Det ville have pyntet om hun havde
indset at hun har kvajet sig og havde beklaget sin opførsel.

Fra : Peter J

Dato : 17-02-11 16:53

Den 17-02-2011 13:57, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> Og skrigeskinken (ABBR) er i følge dagbladene komplet ligeglad med den
> kritik som hendes opførsel har afstedkommet. Men kan hun være ligeglad med
> at hun får kastet sympati over på prostitutionsbranchen ?

Du bliver altså nødt til at få overlæreren til at forklare dig
forskellen mellem sympati og empati. Mon ikke de fleste af dem som rent
faktisk /kan/ have sympati med prostitutionsbranchen også rent faktisk
/har/ det?

> Jeg synes at hun
> virker ualmindelig dum i denne her sag. Det ville have pyntet om hun havde
> indset at hun har kvajet sig og havde beklaget sin opførsel.

Ja, den slags beklagelser er du jo selv en sand mester til. Du kunne jo
aldrig, efter forbillede fra ham der du ved nok, finde på at køre videre
ad samme spor for at bevare "stoltheden" og ikke indrømme at du tog
fejl, når du åbenlyst er helt galt på den. Vi vil fx med garanti straks
se dig indrømme i denne tråd, at du ikke kendte forskellen på sympati og
empati, for ellers ville du jo virke ualmindelig dum.

Hver eneste dag lærer vi en ny god egenskab fra dig Kim. Bliv endelig
ved med at fodre os med alle dine guldkorn.

Peter J