Cappelørn fordømmer vor ML(MartinLarsen)
Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-11 20:32

Cappelørn fordømmer vor ML(MartinLarsen)
På "P1 debat på DR2tv" så jeg i dag kl 1730 min gamle kollegiefælle
cand.teol.Niels Jørgen Cappelørn og dk.politiks Martin Martensen
Larsen, stud.jur, debattere om salg af henrettelsesbilletter, hvor den
dødsdømte har ønsket sine 5 billetter.solgt dyrt dvs debatskabenende
Teologiprofessoren(Kierkegaardinstitutlederen) fordømte ML for at gøre
et medmenneskes død til en handelvare
Vedr at ML også vil gøre sin gravsten til en annonceplads var han mere
tolerant og kun nedladende hånlig.Jeg oplever MLs dødsstraf-happening
som en positiv Gandhisk debatskabelse. Gandhi anbefaler at du selv er
den del af den samfundsforandring du ønsker. Det er jeg selv mht
afslappet påklædning som ikke kun er om dovenskab. Dødsstraf er et
væsentlig debatemne og de få der vil give mange penge for at se den
udramatiske livsudslukning med gift i en til båre fastspændt dødsdømt,
vil nok få sat tanker igang At der betales høj pris for det, sætter
tanker i gang hos andre udenforstående debatører Den dødsdømte, der
lever til engang i marts, kan med kort varsel afblæse
billetsalgarrangementet
Teologen der fordømmer dette bør skamme sig for at forarges over, hvad
ikke vedkommer ham. Jesus fordømte forargelse og sagde "forarger dit
øje dig, riv det ud". Han fordømte farisæisme, altså at man hovmodigt
ser ned på den, der pådømmes af have lav moral - og det gør teologen.
Ingen skades fysisk af salg af billet til noget, der uvægerlig sker
under alle omstændigheder.
Min ny hjemmehjælper, en jysk,sociologistuderende lejer i mit hus, vil
ikke diskutere den sharia-straf aftige offentlighed om en makaber
aflivning. Jeg mener ikke, at privat billetsalg har de negative
aspekter som en lovreligiøs torturhenrettelse har - udover
offentlighedens lys på akten, som jo blot betyder ytringsfrihed. Når
den Texas-dømte morder, dør, indsprøjtes først sovemiddel, der hindrer
smerter.
Formodentlig er både den dødsddømte og Martin tilhænger af dødsstraf.
Jeg er totalt tolerant overfor, at Kina for at spare fængselspladser
og USA for at afskrække, henrettter.Og jeg kan sagtens tænke mig at
min nuværende lyst til dødsstraf i Danmark kun som nødværge mod
terrorister, kan udvides til anden dødsstraf
Jeg lovpriser folk der skaber debat, der efterlader verden mere oplyst
og altså både ML og dem dømte.
De løber i øvrigt begge en risiko for, at den debat de starter fører
til det modsatte af deres mål: og skaber afstandstagen fra dødsstraf.
I øvrigt har jeg erfaring med Cappelørn som hykler. Han flyttede ind
på Egmont kollegiet hvor jeg og min kæreste havde en af de få
lejligheder. Hans rum var nær, og vi delte køkken og da han kom ind på
det fine Regensen-agtige Borchs kollegium og jeg søgte ind der, var
hans stemme afgørende for at jeg kom ind - i en tid hvor kollegiets
lejlighed tilfaldt Margrethe Auken og Erik A Nielsen. Da jeg efter
hjemkomst fra 4 års bekæmpelse af sult og sygdom i ulande blev
Glistrup - mand ville Cappelørn pludselig ikke tale med mig
overhovedet. Han gør sig bemærket i medierne med sine depressioner og
sin chefstilling på Kierkegaard-instituttet har kun bibragt
forskningen rutinemæssige ligegyldigheder og han er i medierne meget
firkantet med Immanuel Kants fordømmelse af, at mennesket bedragtes
som et objekt og ikke et mål i sig selv. Jeg er da glad, når jeg som
boligudlejer kan være et attraktivt objekt for lejere. En lejer blev
kæreste og mor til to af mine børn, men det skyldtes hendes ensomhed
og min berømthed og ikke Kants moral, og held er ikke styret af
moral.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-02-11 21:55

On 02/15/2011 08:31 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> dødsdømte har ønsket sine 5 billetter.solgt dyrt dvs debatskabenende
> Teologiprofessoren(Kierkegaardinstitutlederen) fordømte ML for at gøre

Fordømte han ligefrem? Det lyder ukristeligt.
Det er de mærkeligste synspunkter teologer forsøger at slå sig op på.
Kierkegaards antisemitisme, husker Cappelørn også at tage afstand fra,
men dog ikke så meget som Tudvad for Kappelørn er vist mere inderlig

> Teologen der fordømmer dette bør skamme sig for at forarges over, hvad
> ikke vedkommer ham.

Hvad der undrer undrer mig, er hvorfor Cappelørn, som er
Kierkegaardsentusiast (altså forfatteren), skal hives ind som
moralsk/dødsæstetisk overdommer - dette er jo tosset. Hvorfor ikke nogle
heavy metal freaks eller junkies som interesserer sig mere ægte for død
og den slags.

> [...]
> De løber i øvrigt begge en risiko for, at den debat de starter fører
> til det modsatte af deres mål: og skaber afstandstagen fra dødsstraf.

Den uniformerede konsensus der findes i store dele af Vesten om partout
at blande sig i andre landes forhold, når det drejer sig om dødsstraf,
er et latterligt udtryk for massiv intolerance og neokolonialisme - men
alt hvad velmenere gør er jo i sagens natur det ultimativt gode - so
whats the problem

> I øvrigt har jeg erfaring med Cappelørn som hykler.

Det er dog godt at han lægger vægt på at islamkritik bør kunne tåles
uden automatisk beskyldning for racisme.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-11 03:01

>Det er dog godt at han lægger vægt på at islamkritik bør kunne tåles
>uden automatisk beskyldning for racisme.

Ingen der så TV-indslaget husker noget om Islam

Fordi det aldrig bliver interessant masseunderholdning at se gift
indsprøjtet i en fastspændt massemorder, oplevede normaldanskeren
en særling med en sær sag(ML), og
en forudsigelig velmener med normal forargelse,
og intet spreder sig som ringe i vandet,
men skal du have job på et advokatkontor om et år, kan det give dig
problemer

Godt at have set dig. Opringning fra dig havde været endnu bedre.
Usenetuniversets nuancer forbedres af sådant

Intervieweren gav dig overdrevent fair play så din modpart fremtod som
mest sær. Men kan du bruge det til noget.? Da jeg fik 15min
berømmelse pr Sædhjælpsfondet, skrev jeg læserbreve i hundredvis og
fik optaget mange og efter ½ år ny små-gennembrud og 11 artikler i
Ugeskrift for Læger og TV-sager igenigen, men den om prostitution
fornylig var måske min sidste - nu da politiet har stoppet min
plankeværkskunst , som kun gav foto i Politiken og nyt livsværk af
samme type kan ikke overgå det - øv.

Dette års sommer vil jeg af demonterede rester opbygge nyt monument
med budskabet "privat byforskønnelse er bedre end skatteyderbetalt",
men afskåret fra at rage ud over fortov blir det antiklimax, frygter
jeg.

Gad medierne tjække om du virkelig har kontakt til den dødsdømte og
har billetter at sælge?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-02-11 10:40

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det er dog godt at han lægger vægt på at islamkritik bør kunne
> tåles uden automatisk beskyldning for racisme.

Da manden jo er kristen, så kan det da ikke undre at han har det
synspunkt - tåbe! Mener han fx også at kristendomskritik skal
kunne tåles, fx når man siger at Jesus aldrig har levet eller at
kristendommen bygger på fuldkommen overtroiske teser der dræner
nysgerrigheden og indsnævrer tankegangen? Hvis man fx siger at
kristendommen har opnået sin status her i verden på udbredelse af
falske profetier og har tvunget folk til at tro ved hjælp af
tortur og trusler om at de ellers skal lide en smertefuld død? At
den kristne kirkes snabel er godt nede i statskassen og tilraner
sig adskillige midler fra skatteborgerne, uanset om de er medlem
af folkekirken eller ej? Vil han måske acceptere det synspunkt at
præsterne kan tro hvad de vil, også nægte troen på Gud, at stat
og kirke skal adskilles og at præsternes fede lønninger (både i
form af lønkroner og via embedsboliger) burde afskaffes helt. Og
vil han endvidere gå imod Per Erik Rønnes udsagn om at hvis stat
og kirke skal adskilles, så skal kirken have en hel masse penge
som den "ejer" -selvom det er statens ejendom?

Det er ikke underligt at en statsbetalt embedsmand som Cappelørn
har et synspunkt der går imod islam der er en alvorlig konkurrent
til kristendommen og som man endnu ikke har noget teologisk
gensvar på.

Men adskil kirke og stat, afskaf etisk råd -eller i hvert fald
lad præsterne enten bandlyse fra rådet eller lad i det mindste
andre trosretninger også få indpas der for at nuancere billedet
noget mere.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-02-11 11:21

On 02/16/2011 10:39 AM, Arne H. Wilstrup wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

[snip udskejende pladder]

> [...]
> har et synspunkt der går imod islam der er en alvorlig konkurrent
> til kristendommen og som man endnu ikke har noget teologisk

Du er jo fuldkommen formørket AHW.
Der står /intet/ om at være imod islam. Dit svar er jo ikke andet end
følelsesfuldt hade-nonsens - tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-11 15:56

>Du er jo fuldkommen formørket AHW.
>Der står /intet/ om at være imod islam. Dit svar er jo ikke andet end
>følelsesfuldt hade-nonsens - tsk tsk

Cappelørn er forsker og chef på et universitetsinstitut - ikke præst
Det er nok hans private mening at Martin udførte noget grimt hvis han
tjente penge på henrettelsesbiletter - hvad man måske ikke kan

Al handel hvor ingen snyder, er et gode

Tror nogen at folk i stort antal vil rejse langt for at se gift
indsprøktet i armen på en mand der er spændt fast på en båre. Lad TV
transmittere vedr berømte fanger

Genopliv gladiatorkampe og lad folk vælge det som dødsmetode , så
først kan billetter sælges

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-02-11 16:15

On 02/16/2011 03:55 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> transmittere vedr berømte fanger
>
> Genopliv gladiatorkampe og lad folk vælge det som dødsmetode , så

Med så mange mio muhammedanere vi har i EU ville det desværre nok
hurtigt blive for kedsommeligt at se dem blive smidt ind til løverne.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-11 19:32

On Wed, 16 Feb 2011 16:15:15 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Med så mange mio muhammedanere vi har i EU ville det desværre nok
>hurtigt blive for kedsommeligt at se dem blive smidt ind til løverne.

Hed han Androkles, den kristne der havde hevet torn ud af løvens pote
så den ikke angreb på Coloseum? - det har været en bet.
En god gladiator ku med de bare hænder strangulere en sulten løve
eller dræberhund.
Du kan ved at justere forholdstal få spædende kamp. : en løve mod3
nøgne fra tyrkerlandsholdet. En løve mod ti muslimoldinge med
knortekæppe, en ubevæbnet blindfolded Brian Nielsen type mod to
puddelhunde

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-02-11 21:11

On 02/16/2011 07:31 PM, Bo Warming wrote:

> Hed han Androkles, den kristne der havde hevet torn ud af løvens pote
> så den ikke angreb på Coloseum? - det har været en bet.

Publikum var kræsne. Og de kristnes selvvalgte martyrium var ikke særlig
spændende, som fx Perpetua ved henrettelsen i Karthago, der selv måtte
føre den uerfarne bøddels sværd til sin hals.
Den slags kunne risikere at fremkalde sympatiske følelser i publikum.

> [...]
> nøgne fra tyrkerlandsholdet. En løve mod ti muslimoldinge med
> knortekæppe, en ubevæbnet blindfolded Brian Nielsen type mod to

Der var jo også veritable søslag. Om der også var hajer i vandet ved jeg
ikke, men mon ikke?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 01:08

On Wed, 16 Feb 2011 21:11:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Den slags kunne risikere at fremkalde sympatiske følelser i publikum.

>Der var jo også veritable søslag. Om der også var hajer i vandet ved jeg

Ihvertfald kan det altid justeres så det blir spændende, modsat en
sprøjte, men menneske der vælger selv at slås mod menneske overtræder
ikke dyreværn slove - kun Cappelørn-typers pis kommer i kog og gør sig
til grin på TV, helt som luderkundestraffere

Martyr-PR matcher dog ikke at man selv vælger billetsalg, det er et
problem dit projekt dør på

At velmenere afviser overhovedet at diskutere dødsstraf er også et
tabu så slemt som pislort-tabuer, og gør dit projekt lidt fortænkt

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 08:06

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Den slags kunne risikere at fremkalde sympatiske følelser i publikum.

>Der var jo også veritable søslag. Om der også var hajer i vandet ved jeg

Nej hajer er helt utænkelige - men uden den slags får du aldrig solgt
een billet til amerikanernes fladpandede dødsstraf provokation, som
nok er iværksat af velmenere for at latterliggøre dødsstraftilhængere.
Du skader en sund privatiserings og minimalstats sag ved at være
usmagelig og urealistisk, ucharmerende og frastødende
Skal vi vædde om at ikke een billet får du solgt?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-02-11 22:02

> [snip udskejende pladder]

> Du er jo fuldkommen formørket AHW.
> Der står /intet/ om at være imod islam. Dit svar er jo ikke
> andet end følelsesfuldt hade-nonsens - tsk tsk

Nu er du jo ikke just kendt for at være den skarpeste kniv i
skuffen Martin-dumse-numse, så jeg undrer mig egentlig ikke over
at du ikke har fattet hvad jeg har skrevet. Jeg har ikke til
sinds at undervise dig i indholdslæsning, så fortsæt du bare med
dine mislæsninger af hvad man skriver. Du sætter automatpiloten
på hver eneste gang jeg skriver noget uden at fatte en meter af
hvad indholdet handler om.
Jeg har tidligere udtrykt skepsis over din intellektuelle
formåen -jeg må desværre konstatere at min skepsis er blevet til
vished med dette dit indlæg.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-11 14:27

"Arne H. Wilstrup"
> Da manden jo er kristen, så kan det da ikke undre at han har det
> synspunkt - tåbe!

Det har da ikke noget at gøre med at han er kristen - imbecile stalinist!
Også jeg - og de fleste andre ateister - har det synspunkt; at ALLE
religioner (og ismer ) skal kunne tåle kritik og også latterliggørelse,
for den sag skyld.
Besynderligt at ateistiske ismer som stalinisme og kommunisme
har den RACISTISKE ide, at det ikke skal gælde for islam.

> Mener han fx også at kristendomskritik skal kunne tåles, fx når man siger
> at Jesus aldrig har levet eller at kristendommen bygger på fuldkommen
> overtroiske teser der dræner nysgerrigheden og indsnævrer tankegangen?

Ja, SELVFØLGELIG mener langt de fleste moderne religiøse at
det er OK at andre har andre menninger. Og kun sjælne gange når
J.J.Thorsen provokerer mener de, at man går over grænsen.
Det var langt fra alle kristne der havde denne lidt gammeldags indstilling.

INGEN venstreorienterede kom de kristne til undsætning da
J.J.Thorsen provokerede - heller ikke jeg - for det skal ALLE
grupper kunne tåle i et moderne åbent samfund.
Igen; det er med enorm undren at se at en stalinist, wannabe-bøddel
og folkemordsfornægter i den grad slesker for den fascistoide del
af islam!!! Er det fordi de er jeres fjendes fjende?
Tænk sig at man skulle opleve at den extreme venstrefløj flirte
med naziinspirede fascister!!! Tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk..........

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-02-11 22:13

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5bd0d2$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...

> Det har da ikke noget at gøre med at han er kristen - imbecile
> stalinist!

Selvfølgelig har det da det, småtbegavede nazist.

> [...]
> Besynderligt at ateistiske ismer som stalinisme og kommunisme
> har den RACISTISKE ide, at det ikke skal gælde for islam.

Der er ingen passus i socialismen om at man skal hylde racismen.
Den findes til gengæld i rigt mål i den nazisme du støtter op om,
Eyvind Ørn, dansk kvajpande.

> [...]
> J.J.Thorsen provokerer mener de, at man går over grænsen.
> Det var langt fra alle kristne der havde denne lidt gammeldags

Alle troende er overtroiske- at tro på sådan noget pladder som en
Gud der styrer det hele, indskrænker både nysgerrigheden og den
frie tanke, og gavner i høj grad dem der sidder og bestemmer over
hvad mennesker skal tro, tænke og mene.

> INGEN venstreorienterede kom de kristne til undsætning da
> J.J.Thorsen provokerede - heller ikke jeg - for det skal ALLE
> grupper kunne tåle i et moderne åbent samfund.

Hvorfor i alverden skulle venstreorienterede dog komme de kristne
til undsætning. De går jo ind for den ytringsfrihed som borgerdyr
som dig og nazisterne jo gerne hylder når det er smertefrit, men
som I naturligvis harcellerer mod når det bliver lidt for
vanskeligt.
De kristne er en gang hyklere når det kommer til stykket - i
hvert fald dem der hele tiden er fremme i medierne for at
harcellere mod naturlighedens udtryksformer.

> [...]
> del
> af islam!!! Er det fordi de er jeres fjendes fjende?

Det er med enorm beklagelse at se en nazist, voldtægtsforbryder-
in -spe og massemordforherliger i den grad sleske for den mest
menneskeforagtende isme i verden, nemlig nazismen. Er det fordi
du ikke på anden måde kan få den op at stå, uden at svine andre
til?

> Tænk sig at man skulle opleve at den extreme venstrefløj
flirte
> med naziinspirede fascister!!! Tsk tsk tsk tsk tsk tsk
> tsk..........

Til gengæld kan det vække bekymring hvis det ækle kryb af
nazister som du offentligt støtter skulle få nogen som helst magt
her i landet. Men det er der næppe nogen risiko for - i hvert
fald ikke i øjeblikket, så du har lang vej igen, antisemit.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-11 00:45

"Arne H. Wilstrup"
> Der er ingen passus i socialismen om at man skal hylde racismen.

Hvorfor mener i (læs; den yderste venstrefløj) så, at muslimer, islam
og islamister skal have særbehandling og anses for ofre?
Noget de i allerhøjeste grad håner jer for bag jeres rygge!!!
I har allerede glemt Iran og hvad Khromeini gjorde ved alle
kommunister og venstreorientere efter at have styrtet shahen!
I degraderer dem og det er dette der er racistisk!
Jeg - og med mig andre normalt tænkende mennesker - respekterer
de muslimer der opfører sig ordentlig og behandler dem som man
vil behandle ALLE andre.

> Alle troende er overtroiske- at tro på sådan noget pladder .............

Ja, men i allierer jer med de værste af dem indenfor islam.
De naziheilende Hamas, Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv

> Hvorfor i alverden skulle venstreorienterede dog komme de kristne til
> undsætning.

Nej hvorfor, det er akkurat min pointe - så hvorfor gør i det med de
naziheilende Hamas, Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv
Og glem ikke jeres støtte til taliban!

Det skal man da være stalinist, wannabe-bøddel og
folkemordsfornægter for at se det logiske i.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-02-11 08:50

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> "Arne H. Wilstrup"
>
> Hvorfor mener i (læs; den yderste venstrefløj) så, at muslimer, islam
> og islamister skal have særbehandling og anses for ofre?

Tænker du på de der fik bank af danskere, ikke ofre jo da.

> Ja, men i allierer jer med de værste af dem indenfor islam.
> De naziheilende Hamas, Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv

Jeg har aldrig set Hitzb-ut Tahrir heile og jeg var dog med til deres sidste
møde i KBH..

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-11 11:14

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
> Tænker du på de der fik bank af danskere, ikke ofre jo da.

Jeg ser at du har stor succes med at trolle med Jens Bruun!
Jeg er ikke interesseret!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-02-11 11:40

> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>
> Jeg ser at du har stor succes med at trolle med Jens Bruun!
> Jeg er ikke interesseret!

Nej især ikke når nogen beder om dokumentation for dine bizarre påstande. Er
der nogen her der har et link til heilende Hitzb-ut Tahrir.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-02-11 13:15

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5cf4fb$0$23762$14726298@news.sunsite.dk...

> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>
> Jeg ser at du har stor succes med at trolle med Jens Bruun!
> Jeg er ikke interesseret!

Hvorfor fanden svarer du så?

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-11 16:26

"Arne H. Wilstrup"
> Hvorfor fanden svarer du så?

Jeg svarede ham jo NETOP IKKE, tumpe!
Derimod forklarede jeg ham HVORFOR jeg ikke svarede ham!
Med jævne mellemrum (ca. halve år) fortæller jeg den trollene
chatnar, hvorfor jeg ikke bider på - mest for at andre medlæsere
også skal vide det. Capice?
Nej, det evner du vel ikke at forstå!
Hvis man er stalinist, wannabe-bøddel og folkemordsfornægter
har man vel også rigeligt at se til!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-02-11 22:19

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5d3e18$0$23754$14726298@news.sunsite.dk...

> "Arne H. Wilstrup"
>
> Jeg svarede ham jo NETOP IKKE, tumpe!
> Derimod forklarede jeg ham HVORFOR jeg ikke svarede ham!

ergo svarede du ham.

> Med jævne mellemrum (ca. halve år) fortæller jeg den trollene
> chatnar, hvorfor jeg ikke bider på - mest for at andre
> [...]

Ih, ja - du savner så evnen til at tænke og læse indenad -

> Hvis man er stalinist, wannabe-bøddel og folkemordsfornægter
> har man vel også rigeligt at se til!

Aha - du er altså stalinist, wannabe-bøddel og
folkemordsfornægter? samtidig med at du jo også er nazist. Det er
ellers en ordentlig mundfuld -ikke noget under at du er
skizofren.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-11 23:18

"Arne H. Wilstrup"
> ergo svarede du ham.

Hold da helt kæft hvor er du stupid - du ta'r s'gu' pokalen!!!!!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-02-11 23:35

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5d9e96$0$23761$14726298@news.sunsite.dk...

> "Arne H. Wilstrup"
>
> Hold da helt kæft hvor er du stupid - du ta'r s'gu'
> pokalen!!!!!

Som sagt af en intellektuel undermåler - nemlig dig: Du fatter
det ikke, vel? En person skriver noget. Du svarer at du ikke vil
svare ham. Det kommenterer jeg og du kalder mig stupid?`Man ser
din blændende logik her -NOT!

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-02-11 00:17

On 02/17/2011 11:35 PM, Arne H. Wilstrup wrote:
> "Eyvind Dk"<eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
> meddelelsen news:4d5d9e96$0$23761$14726298@news.sunsite.dk...

> Som sagt af en intellektuel undermåler

Og du er en stalinist-taber - dit elskede DDR er *kaputski*

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-02-11 00:36

> Og du er en stalinist-taber - dit elskede DDR er *kaputski*

Du er en nazi-taber - dit elskede Hitlertyskland er "kaput" -

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-02-11 13:15

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5c6183$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...

> "Arne H. Wilstrup"
>
> Hvorfor mener i (læs; den yderste venstrefløj) så, at muslimer,
> islam
> og islamister skal have særbehandling og anses for ofre?

Alene det faktum at vi kan genere jer nazister, er alle pengene
værd.
Men bortset fra det, så er der intet belæg for at vi skulle ønske
at nogen religioner skal have særbehandling. Det er din
sædvanligvis forvirrede tolkning af hvad du staver dig igennem,
for læse indenad kniber det jo gevaldigt med.

> Noget de i allerhøjeste grad håner jer for bag jeres rygge!!!

Sludder.

> I har allerede glemt Iran og hvad Khromeini gjorde ved alle
> kommunister og venstreorientere efter at have styrtet shahen!
> I degraderer dem og det er dette der er racistisk!

Du snakker og røven den går - dit ovenstående forvirrende vås er
ja, for nu at sige det meget mildt: forvirrende.

> Jeg - og med mig andre normalt tænkende mennesker - respekterer
> de muslimer der opfører sig ordentlig og behandler dem som man
> vil behandle ALLE andre.

Vås! Du tolker alle forsøg på også at lade vores humanistiske
indstilling og tolerance over for muslimer akkurat som mod alle
andre, som at være det samme som at vi mener at muslimer skal
have særbehandling. Der er ikke en eneste socialist i denne
gruppe der nogensinde har udtalt sig sådan, men på samme vis som
du fremturer med løgnen om at jeg skulle være stalinist trods
mine afvisninger af det, blot fordi jeg nøgternt vurderer hans
betydning for USSR i samtiden. Du fatter ikke at man sagtens kan
vurdere tingene ud fra et neutralt perspektiv uden samtidig at
være lig med de samme ting. En forsvarsadvokat der forsvarer en
morder er i dine øjne lig med en slags mordapologet, og en der
forholder sig til definitionerne af hvad folkedrab er og som
derfor ikke giver køb på lommefilosofiske definitioner af samme,
kalder du for folkemordsbenægtere - for slet ikke at tale om
folkemordsforherligere. Det alene vidner om at du er ualmindelig
dårlig til at læse indenad og især stinker dine overfortolkninger
så det gør en ting. Det vidner så om at du er intellektuelt
smalsporet.

> Ja, men i allierer jer med de værste af dem indenfor islam.
> De naziheilende Hamas, Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv

Sikke da noget vrøvl - hvor finder du et eneste belæg for at vi
(som socialistgruppe) skulle være allierede med den slags? Du
evner igen ikke at læse indenad, men vælger at tolke fuldkommen
vildt og meningsløst over noget du har totalt misforstået. Og du
er IKKE i standt til at komme med en eneste form for
dokumentation for at vi som gruppe skulle være "allierede" med
Hamas etc. Men det med naziheileriet deler du jo med dine
lidelsesfæller i Greve.

> Nej hvorfor, det er akkurat min pointe - så hvorfor gør i det
> med de
> naziheilende Hamas, Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv
> Og glem ikke jeres støtte til taliban!

Igen -du er jo fuld af løgn. Du kan ikke et eneste sted finde
belæg for at "vi" skulle støtte taliban - intet steds. Det er
altså en løgn på samme måde som dine løgnehistorier om at jeg
skulle forherlige folkemord subs. benægte at folkemord finder
sted eller at jeg skulle være stalinist.

> Det skal man da være stalinist, wannabe-bøddel og
> folkemordsfornægter for at se det logiske i.

Næ, men man skal nok være nazist, mordforherliger og
voldtægtsforbryderspire for at se det logiske i at man skulle
forherlige den ækleste styreform i verden, nemlig nazismen når
man er socialist. Kort sagt: du har heller ikke her styr på dine
begreber, og det viser jo at jeg har 100 procent ret i at du er
en intellektuel undermåler og ikke er i stand til at læse
indenad.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-11 16:28

"Arne H. Wilstrup"
> Sludder.

Nej, det er aldeles ikke sludder - jeg har stor erfaring med at
betragte den yderste venstrefløj på Nørrebro forsøge at omklamre
de mest fundamentalistiske dele af islam!

> Du snakker og røven den går - dit ovenstående forvirrende vås er ja, for
> nu at sige det meget mildt: forvirrende.

Egentlig forventede jeg ikke at du/i skulle indrømme jeres grandiøse
fejltagelse af Khromeini. Det er hylemorsomt at høre Farshad Kholgi
fortælle om den iranske og danske venstrefløjs tåbeligheder dengang.
(Og nu)

> Sikke da noget vrøvl - ................

Lige siden staten Israels grundlæggelse har du/i været på samme side
som Israels fjender og det er NETOP de naziheilende PLFP, Hamas,
Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv

> ......................hvor finder du et eneste belæg for at vi (som
> socialistgruppe) skulle være allierede med den slags?

Nej, nu er du s'gu' et nummer for historieløs

> Du er IKKE i standt til at komme med en eneste form for dokumentation for
> at vi som gruppe skulle være "allierede" med Hamas etc.

Kan du komme med en eneste dokumentation for at du/i, DKPID,
EL osv NOGENSINDE har taget afstand fra de naziheilende PLFP,
Hamas, Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv

> Igen -du er jo fuld af løgn. Du kan ikke et eneste sted finde belæg for at
> "vi" skulle støtte taliban - intet steds.

Ønsker du/i ikke at ALLE udenlandske - og af den demokratiske
regering inviterede - soldater skal rejse hjem, så taliban igen får frit
løb til at geninføre deres lede feudale og menneskeforagtende styre?
Her står du/i, DKPID, EL osv dog ikke alene - men langt ind i SF
har man den besynderlige indstilling.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-02-11 16:59

> "Arne H. Wilstrup"
>
> Nej, det er aldeles ikke sludder - jeg har stor erfaring med at
> betragte den yderste venstrefløj på Nørrebro forsøge at omklamre
> de mest fundamentalistiske dele af islam!

Ævl Øjvind Ørn

Og her er det at man spørger hvor ser du at Hitzb-Ut Tahrir heiler henne,
link tak.

> [...]

> løb til at geninføre deres lede feudale og menneskeforagtende styre?
> Her står du/i, DKPID, EL osv dog ikke alene - men langt ind i SF

Vi ønsker at DK trækker sig ud, da det koster 3 milliarder at ha dem i
Afghanistan. De 3 milliarder kunne vi bruge her i DK til at dække sociale
udgifter.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-02-11 22:25

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5d3e79$0$23757$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> betragte den yderste venstrefløj på Nørrebro forsøge at
> omklamre
> de mest fundamentalistiske dele af islam!

vrøvl!

> [...]
> Kholgi
> fortælle om den iranske og danske venstrefløjs tåbeligheder

vås! Hvad har han med mig at gøre?

> [...]
> side
> som Israels fjender og det er NETOP de naziheilende PLFP,

Jeg finder Israels oprettelse en fejltagelse - og jeg finder
endvidere landets politik beskæmmende. Jeg kender intet til at
PLFP, Hamas m.v. skulle være "naziheilende" -du må have drømt.
Men sådan går det som regel når du er så optaget af at strække
armen i vejret til glæde for Jonni Hansen, at du tror at sådan er
de alle.

> Nej, nu er du s'gu' et nummer for historieløs

Du kunne altså ikke dokumentere det? Det tænkte jeg sgu nok. Det
er kun mundgas fra din side.

> Kan du komme med en eneste dokumentation for at du/i, DKPID,
> EL osv NOGENSINDE har taget afstand fra de naziheilende PLFP,
> Hamas, Hisbollah, Hisp u'tahrir osv osv

Jeg kender intet til at de nævnte organisationer skulle være
"naziheilende" - hvis de havde gjort det, havde jeg taget
afstand. Men jég konstaterer at du ikke har taget afstand fra
Israels grove overgreb på den palæstinensiske befolkning, dens
idelige overtrædelse af FNs resolutioner og USAs evige bejaen af
at det er OK at bryde folkeretten. Ikke noget under at du er
nazist.

> [...]
> styre?
> Her står du/i, DKPID, EL osv dog ikke alene - men langt ind i

Jeg er ikke tilhænger af krigen i Afghanistan og har aldrig været
det. Det er ikke det samme som at støtte Taliban - men med den
form for "logik" du her anvender, så lades der intet håb tilbage.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-02-11 22:45

On Thu, 17 Feb 2011 22:25:24 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> vrøvl!

LOL. Wilstrup påstår at vide hvilke erfaringer andre har. ))

> Jeg finder Israels oprettelse en fejltagelse - og jeg finder
> endvidere landets politik beskæmmende. Jeg kender intet til at
> PLFP, Hamas m.v. skulle være "naziheilende" -du må have drømt.

Faktaresistens i "fineste" udførelse.

http://tapuzisrael.tripod.com/jih_6.html
http://lebeninjerusalem.blogspot.com/2009/12/heil-allah.html
http://www.israellycool.com/2010/01/04/the-day-in-israel-monday-jan-4th-2010/
http://thelambethwalk.blogspot.com/2009/04/george-galloway-vs-geert-wilders-again.html

og millioner af andre eksempler.

Hvis du ikke kan læse, så kan du kikke på billeder:

http://www.google.dk/images?hl=da&biw=1187&bih=690&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=hamas+nazi&aq=f&aqi=&aql=&oq=

> Men sådan går det som regel når du er så optaget af at strække
> armen i vejret til glæde for Jonni Hansen, at du tror at sådan er
> de alle.

Ynkeligt.

> Jeg kender intet til at de nævnte organisationer skulle være
> "naziheilende" - hvis de havde gjort det, havde jeg taget
> afstand.

Og så lige den med storken, og så ikke flere løgnehistorier.

> [...]
> idelige overtrædelse af FNs resolutioner og USAs evige bejaen af
> at det er OK at bryde folkeretten. Ikke noget under at du er

Du er beviseligt faktaresistent og ynkelig mudderkaster.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-11 23:01

"Arne H. Wilstrup"
> vrøvl!

Typisk AHW-argument!!!

> vås! Hvad har han med mig at gøre?

Har du IKKE noget med den yderste danske venstrefløj at gøre?
Dooooooh!!!!!

> Jeg finder Israels oprettelse en fejltagelse - og jeg finder endvidere
> landets politik beskæmmende. Jeg kender intet til at PLFP, Hamas m.v.
> skulle være "naziheilende" -..................

ER DET RIGTIGT?
Har du virkelig ALDRIG set PLFP, Hamas, Hisbollah,
Hisp u'tahrir osv osv heile?????????????????????????
Din ignorance slår da nye rekorder idag!
Prøv med Google billedsøgning (HAMAS and Nazi OR Heil)
f.eks.
http://www.google.com/images?as_q=HAMAS&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=&as_oq=nazi+heil&as_eq=&imgtype=&imgsz=&imgw=&imgh=&imgar=&as_filetype=&imgc=&as_sitesearch=&as_rights=&safe=images&as_st=y&biw=1265&bih=638
Og;
HISBOLLAH nazi OR heil
osv osv osv
Flovt ikk'? At sku' ha' hjælp til noget SÅ simpelt hva'?

> Du kunne altså ikke dokumentere det?

Jeg gider heller ikke dokumentere for dig at solen står op i øst!
Nogle ting er SÅ åbenlyse at der må du s'gu' klare dig selv!

> Jeg kender intet til at de nævnte organisationer skulle være
> "naziheilende" - hvis de havde gjort det, havde jeg taget afstand.

Hva' så nu? Tid til lidt afstandtagen og lidt selvreflektion
over HVOR torske stupid du har været!!!

> Jeg er ikke tilhænger af krigen i Afghanistan og har aldrig været det. Det
> er ikke det samme som at støtte Taliban - ................

Hvis du støtter at den hær der bekæmper taliban skal rejse
hjem SÅ STØTTER DU OGSÅ TALIBAN - det kan selv du vel
for fanden forstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-02-11 23:21

> Hvis du støtter at den hær der bekæmper taliban skal rejse
> hjem SÅ STØTTER DU OGSÅ TALIBAN - det kan selv du vel
> for fanden forstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og så taler psykopaten om at jeg er troll. Øjvind er en troll af 1klasse og
læg lige mærke til en ting Øjvind stammer ligesom Jens skidenbruun ovre fra
dk.snak mudderkastning hvor de to i årevis har været lokums-skribenter.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-02-11 23:33

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5d9aba$0$23756$14726298@news.sunsite.dk...

> "Arne H. Wilstrup"
>
> Typisk AHW-argument!!!

Næ, typisk AHW-sandhed!!!!

> Har du IKKE noget med den yderste danske venstrefløj at gøre?
> Dooooooh!!!!!

Jeg spørger igen; hvad har den pågældende med mig at gøre? Ifølge
dig er "den yderste venstrefløj" jo alle fra Socialdemokraterne
og udefter, ikke sandt?

> ER DET RIGTIGT?
> Har du virkelig ALDRIG set PLFP, Hamas, Hisbollah,
> Hisp u'tahrir osv osv heile?????????????????????????
> Din ignorance slår da nye rekorder idag!

Næ, jeg har aldrig set dem "heile" på Hitler - men jeg ser da
frem til at du dokumenterer dette.

> [...]
> HISBOLLAH nazi OR heil
> osv osv osv
> Flovt ikk'? At sku' ha' hjælp til noget SÅ simpelt hva'?

Jeg har ikke søgt efter det, så det er ikke spor flovt. Jeg kan
imidlertid se at de forskellige grupperinger hæver armen til en
hilsen. Det er ikke det samme som at heile, vel? I så fald skulle
det betyde at hver gang man løfter armen herhjemme til et "hej
eller et "farvel" så ville "heile" - der er forskel på at løfte
armen til en hilsen, inklusive militærisk, og så "heile" i
nazistisk forstand - når du og dine kampfæller med
hagekorsarmbind og i strækmarch forskrækker almindelige,
fredelige borgere i Greve, så er jeres heil naturligvis møntet på
Hitler. Det andet er ikke møntet på Hitler. Det er ligesom du
ikke vil erkende at det er indholdet der tæller. Du tror
stadigvæk at nazismen = kommunisme/socialisme fordi nazismen =
nationalsocialisme. Her er du for ubegavet til at indse at det
ikke er navnet der gør forskellen, men hvad indholdet er. Ingen
med blot den mindste viden om historie og samfundsfag vil være i
tvivl om forskellen på nazismen (din foretrukne isme) og
socialismen (min) - vi er ikke enige - vi står på hver side af
grænsen: Jeg står for anstændigheden, humanismen -du står for
nederdrægtigheden, volden og de antidemokratiske kræfter. Sådan
er det bare. Lær at leve med det.

> Jeg gider heller ikke dokumentere for dig at solen står op i
> øst!
> Nogle ting er SÅ åbenlyse at der må du s'gu' klare dig selv!

Du kunne altså ikke dokumentere "det indlysende" - det tænkte jeg
jo nok.

> Hva' så nu? Tid til lidt afstandtagen og lidt selvreflektion
> over HVOR torske stupid du har været!!!

Jeg har ikke været "torskestudpid" - jeg konstaterer at du har
fremvist nogle billeder der viser at nogle soldater og andre
klædt i forskellige gevandter løfter armen til en hilsen, men
ingen af dem har hagekorsarmbind på, og bortset fra at ordet
"heil" blot betyder at hilse på tysk, så er der intet belæg for
at mene at de støtter nazisterne. Det ville da også være
underligt eftersom Hitler jo netop også ønskede at udrydde dem
der ikke var "de rene arier"

> Hvis du støtter at den hær der bekæmper taliban skal rejse
> hjem SÅ STØTTER DU OGSÅ TALIBAN - det kan selv du vel
> for fanden
> forstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så når jeg tager afstand fra dødsstraf i USA, så støtter jeg
altså mordere? med den form for logik du her præsterer, lades alt
håb ude!
Jeg støtter at de danske soldater trækkes hjem, for vi har intet
at gøre i Afghanistan. Hvad taliban evt. måtte ønske at gøre, kan
jeg ikke se vedkommer os. Når folk er så dumme og overtroiske at
de finder sig i at blive behandlet som talibanerne behandler dem,
når de accepterer overtro fremfor fornuft, så har de ikke
fortjent bedre.
Jeg går ikke ind for at religiøse love skal have forrang for
verdslige love, men jeg går ind for at folk må bestemme selv hvad
de vil have for et samfund, så længe de ikke tvinges til noget
andet. Men flertallet i Afghanistan ønsker åbenbart at hylde et
fantasifoster kaldet Allah, akkurat som de kristne i Danmark
hylder et lignende ikon, som heller ikke eksisterer - den form
for overtro gider jeg ikke at beskæftige mig med.
Hjem med de danske soldater i en ruf!

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-11 23:54

"Arne H. Wilstrup"
> Jeg spørger igen; hvad har den pågældende med mig at gøre? Ifølge dig er
> "den yderste venstrefløj" jo alle fra Socialdemokraterne og udefter, ikke
> sandt?

Farshad Kholgi er et fantastisk sandhedsvidne når det
angår den yderste danske venstrefløj (som du tilhører)
og disses idioti (dig inkl.) m.h.t. til den islamiske revolution
i Iran.

> [...]
> løfter armen herhjemme til et "hej eller et "farvel" så ville "heile" -
> der er forskel på at løfte armen til en hilsen, inklusive militærisk, og

OK så gi'r jeg op!!!
Denne din forklaring på at PLFP, Hamas, Hisbollah,
Hisp u'tahrir osv osv IKKE skulle være naziheilende
er SÅ GROTESK stupid at ALT håb lades ude!
EOD!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-02-11 00:39

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5da6f5$0$23759$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> angår den yderste danske venstrefløj (som du tilhører)
> og disses idioti (dig inkl.) m.h.t. til den islamiske

Tro du bare på det.

> OK så gi'r jeg op!!!

Du havde jo også tabt sagen.

> Denne din forklaring på at PLFP, Hamas, Hisbollah,
> Hisp u'tahrir osv osv IKKE skulle være naziheilende
> er SÅ GROTESK stupid at ALT håb lades ude!
> EOD!

Tværtimod er det en yderst logisk forklaring - der er intet der
tyder på at de hylder Hitler. Hvis de skulle gøre det, så tager
jeg naturligvis afstand fra det, men det betyder ikke at jeg så
også tager afstand fra fredelige religiøse mennesker. Hamas er
lige så lidt repræsentanter for fredelige muslimer som Hitler
repræsenterede den kristne verden. Han var jo fx selv katolik.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-02-11 11:56

> [...]
> for fanden
> forstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var dog satans til bindegale retorik, det nærmer sig næsten det Bo
Warmingske...

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-02-11 12:11

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en
> meddelelse

> Det var dog satans til bindegale retorik, det nærmer sig næsten
> det Bo Warmingske...

Ja, det er Eyvind Ørn Dansk Kvajpande i en nøddeskal. Hvis man
ikke er for, er man imod. Det er nærmest bibelsk. Jeg køber ikke
bananer, ergo er jeg imod at de stakkels bananplukkere kan tjene
penge. Vi kan også se det på den måde: EU har ikke afbrudt
samkvemmet med USA selvom det imod EUs charter. Ergo støtter EU
dødsstraf. Det er mageløst hvor tåbelig en argumentation man kan
føre frem i disse grupper - men det kan på den anden side ikke
undre, når man ved hvem man har med at gøre.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-02-11 12:28

On 02/19/2011 12:10 PM, Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg køber ikke
> bananer, ergo er jeg imod at de stakkels bananplukkere kan tjene

Man ser for sig Kimsebassen sanseløst begærligt slubre i denne tyndskid
fra mesterens oratoriske stalinist-begavelse. Det slår BW med flere
pølselængder...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-02-11 13:10

> Man ser for sig Kimsebassen sanseløst begærligt slubre i denne
> tyndskid fra mesterens oratoriske stalinist-begavelse. Det slår
> BW med flere pølselængder...

Jeg er klar over at selv BW slår dig med flere lortelængder - men
sådan set er I jo begge nazi-apologeter, men det at du er det
åbentlyst, ændrer jo billedet en hel del, ikke sandt?

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-11 15:22

"Kim Larsen
> Det var dog satans til bindegale retorik, det nærmer sig næsten det Bo
> Warmingske...

Det var dog satans til bindegal idioti, det nærmer sig
næsten det AHWske...

Lad mig nu slå det ind i dit formørkede hoved;
VI SKAL NOK FÅ HAS PÅ DE SATANS TALIBANERE
- desværre på TRODS af fascistoide extremister som dig!

ALLE voldsforherligende og menneskeforagtende regimer
er dømt til undergang, så fat det, tumpe.
Deværre tog det lidt lang tid med dit elskede Sovjet

Idioter som dig, AHW og de voldsforherligende bøller ude
på den extreme venstrefløj har aldrig udgjort mere end et
par få procent, men det er da helt utroligt SÅ meget skade
i kan gøre over for socialismen og arbejderbevægelsen.

LAAAANGT de fleste bliver klogere med alderen og
græmmes over deres ungdoms blindhed og idioti, men
desværre synes ganske få af jer at udleve jeres formørkelse!
Tænk sig at gå i graven som værende menneskehedens mest
formørkede sjæle!!! tsk tsk tsk tsk...............

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-02-11 17:44

> [...]
>
> Lad mig nu slå det ind i dit formørkede hoved;
> VI SKAL NOK FÅ HAS PÅ DE SATANS TALIBANERE
> - desværre på TRODS af fascistoide extremister som dig!

Ja om 100 år Øjvind Ørn, I FÅR ALDRIG HAS PÅ HELTENE FRA TALIBAN, aldrig og
det her pis betaler vi 3 milliarder for året, Vi skal ud fra Afghanistan og
det kan kun gå for langsomt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-02-11 22:02

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d5fd221$0$23759$14726298@news.sunsite.dk...

> "Kim Larsen
>
> Det var dog satans til bindegal idioti, det nærmer sig
> næsten det AHWske...

Er der nogen der er idiot, så er det da dig. Men man må bære over
med dig - du kan jo heller ikke læse indenad.

> Lad mig nu slå det ind i dit formørkede hoved;
> VI SKAL NOK FÅ HAS PÅ DE SATANS TALIBANERE
> - desværre på TRODS af fascistoide extremister som dig!

Du drømmer!

> ALLE voldsforherligende og menneskeforagtende regimer
> er dømt til undergang, så fat det, tumpe.
> Deværre tog det lidt lang tid med dit elskede Sovjet

Interessant synspunkt, siden du selv taler om at "få has på de
satans talibanere" - ergo er det såmænd dig der er voldelig. Så
er der ordet "fascistoid" - det ved du garanteret heller ikke
hvad betyder, men du kommer sikkert med endnu en bortforklaring
til det.

> [...]
> par få procent, men det er da helt utroligt SÅ meget skade
> i kan gøre over for socialismen og arbejderbevægelsen.

Faktisk er det mest den ekstreme højrefløj der er kendt for at
være voldelig: nazister og fascister -akkurat som dig.

> [...]
> Tænk sig at gå i graven som værende menneskehedens mest
> formørkede sjæle!!! tsk tsk tsk tsk...............

Der er ganske vist ikke tal på hvor mange dage jeg har at leve i,
men mon ikke jeg overlever dig også? Folk som dig kan ikke komme
hurtigt nok i Helvede (hvis man tror på det, men det gør
højrefløjsfascister som dig jo sædvanligvis)